Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Ano, jistě pane Supermane, nakoľko som abstrahoval od samozrejmostí tak som nespomenul prepúšťací ventil obmedzujúci tlak, myslím že detailný popis vstrekovacieho systému motorov TSI nie je ideálnou náplňou fóra o spoľahlivosti 1,2 TSI.

Chlapci, pekne ste sa rozpísali, ale to treba aj čítať a ja som už knihu neprečítal dosť dlho . . :smich:

Ale vidno, že sa tomu aspoň rozumumiete, len teraz, že kto má pravdu :feve:

Lubíku, neurážej se - ale fyzika je i v tomhle neúprosná. Objem je jednou objem - ať je to "poldecák" nebo "polliter" - a že ta spotřeba (= odběr z railu) NENÍ STÁLE LINEÁRNĚ ÚMĚRNÁ otáčkám, zatímco dodávka čerpadlem by bez omezovacíhoi účinku regulačního ventilu lineárně úměrná byla, popřít nedokážeš. Proto to natlakování railu na minimální pracovní tlak potřebný pro start musí být téměř okamžité - během jedné, nejvýše dvou otáček vačkového hřídele... Pak jednoduše zabere obtokový ventil a nadbytečné palivo přepustí do přepadu...

EDIT: jak je to teda s tím objemem:

Klasifikace vodky a dalšího pití ve stylu IT

0.1L - demo

0.25L- trial version

0.5L - personal edition

0.7L - professional edition

1.0L - network edition

1.75L - enterprise

3L - for small business

5L - corporate edition

láhev doma vypáleného - home edition

panák na rozloučení - Service pack

panák po ránu - Recovery tool

pivo - patch

coca-cola, fanta, 7-up a další podobné - trojan viruses

:smich::smich::smich::smich::smich::smich:

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

  • 4 týdny později...

Uz jsem mel EPC poruchu na Golfu Plus 1,2 Tsi 77kW (viz.: EPC).

Na fore sa objavuje vela nazorov na motor TSI preto ak tento motor vlastnite prosim zahlasujte a pomozte ludom pri vybere. Ak motor nevlastnite prosim vas nehlasujte. Dakujem za pochopenie.

TO sandál:

len citácia,žiadna odpoveď?? lol

Upraveno od libero1071

mam motor 1.2TSI měsíc najeto 2000 km a šlape pěkně.žádný problém. Sandál.

I don't speak czech, so I will write in english.

I had the turbocharger replaced at 15500 km after 1 year and 4 months. The reason of this change was the wastegate actuator. Mechanical failure 11825.

Upraveno od fixpixu

Don´t worry, don´t worry, we´re speaking english here (mostly)...

  • 2 týdny později...

Please see my post here:

tak ja mam 1.2 TSI 77Kw poruchy motora zatial žiadne len prevodovka zlosti nejde vždy zaradiť R :(

mam najazdené cca 13 000 Km spotreba 5.9 litra

Ten problém "nejde zařadit zpátečka" mají skoro všecka nová auta. Je způsobený jednoduše tím, že mezikolo, které zpátečku řadí, NEMÁ SYNCHRONIZACI = POSTRÁDÁ SYNCHROKROUŽEK , který jinak při stojícím autě usnadňuje zařazení všech ostatních rychlostí. Pokud se nedaří zařadit zpátečku, je jediným správným řešením povolit šaltrpáku zpátky do polohy neutrál, povolit spojku nadoraz = aby se v převodovce roztočil nebo aspoň pootočil předlohový hřídel (alias "stromeček") a pak znovu s nadoraz vykopnutou spojkou zkusit zpátečku zařadit. V 99,9% případů se to podaří a jak se postupně hrany soukolí obrušují, závada se objevuje méně často. Teprve pokud by popsaný postup nepomáhal a zpátečka se nedala zařadit vůbec, je to důvod k návštěvě servisu.

Pawouk - HUSTÝ, bohužel pravdivý.... Pro ŠA je zákoš tím posledním, na koho by se mělo myslet. Důležitější jsou soudruzi z Vlkohradu a jejich kešeně...

  • 1 měsíc později...

Zkušenost s 1.4 TSI /OCTAVIA/, najeto 2500, spotřeba 5.3-6.7 l dle způsobu jízdy, bez problémů, doporučuji!

aspon tak 2500km x 50 (125.000km) to by bolo fajne odporucanie ;)

Tak jsem tento týden v nějakém týdeníku četl, že jen v MB již spadlo z pásu více jak

510 000 ks 1.2 TSI

od zahájení v druhém pololetí 2009.

Ještě zjistit kolik nabouchali v socialistickém německu.

Upraveno od DEFIANT

Myslíš, že inženýri někde udelali chybu ? :D

Hlasuji pro žádné problémy. Fabia TSI 63 kw. r.v. Listopad 2010 stav tacho. 47 000km

Najeto 36 759km a zatím jen problémy ,asi špatnej kus nejdříve začal klepat motor výměna rozvodů závada neodstraněna,potom odešlo turbo vyměnily.Motor stále klepe názor technika neví nejlepší by bylo kdyby kleklo upně ha tomu říkám odborník.Motor ke všemu začal vydávat pisklavý ton jako by prokluzoval řemen nebo tak.rozsvítilla se kontrolka elektroniky motoru (špatný svazek od plynového pedálu. :feve: Do toho je něco se zadní nápravou možná pružiny auto je prázdné a tahám prdel po zemi.To že mám vychozený zámek u řid dveří (nemám dálku)to je prkotina ale seká se poměrně často -to je prý také v pořádku a nakonec vrže sedadlo řidiče má vůli tomu říkají opotřebení po roce provozu chjo co jinak dodat měl jsem jedničkovou Fabii a tohle si k ní nemužýe čichnout. :feve::feve::feve:

Takže doufám ,že jste na tom o poznání lépe jinak náhradní auto zapujčí max na tři dny a to jen pokud se to mé stane nepojízdným jinak chtějí 800na den.Prý ,aby mohly kvalitně opravit ten motor by potřebovaly auto alespon na tři týdny po tu dobu nemám nárok na náhradní vozidlo.

A ještě spotřeba je alarmující většinu km mám po městě a pohybuji se kolem 8-10litrů a to jezdím normálně. Zatím Templář.

Najeto 13.000 km /77 kW/, teď jsem byl na výměně rozvodové sady+přehrání SW motoru. Motor je po nastartování pěkně klidný, žádné kolísání otáček, připadá mi, že i lépe reaguje na odezvu plynu a v nižších otáčkách lépe jede. Takže teď naprostá spokojenost. Průměrnou spotřebu mám cca 6l/100 km.

  • 1 měsíc později...

Zdravím....mam dotaz: hlasoval by někdo dnes v hlavičce tohoto vlákna jinak?

Zajímalo by mě, zda by dnes tato hlasovací anketka dopadla jinak....

Upraveno od lukyssek

  • 3 týdny později...

Včera ráno (pri predbiehaní) kontrolky motora, EPC, ESP a TMP, pocitovo mi "ukradli plynový pedál", po "reštarte" OK, uni riešenie nefunguje len vo windows :-D Asi dnes navštívim autorizovaný servis.

Lubik - paráda, což? Obzvlášť když předjíždíš kolonu kamiónů nebo když si vyšlápneš na nějakýho hajzlíka, co ti v momentě kdy jseš vedle něj taky přidá...

Presne tak, veď o nič nejde, iba o život. :D

2 Faults Found:

6351 - Cylinder 2: Misfire Detected

11836 - Cylinder Disabling

Teda druhý valec vynechával a bol odstavený, niečo také sa mi dávno stalo na HTP, tam prdla cievka a bol to "neresetovateľný" stav, keďže tam boli iba 3 valce, tak chýbala rovná 1/3, na TSI "iba" 1/4 :kol-47: . V servise závada vymazaná, pacient ponechaný na "pozorovanie" testerovi , pardon, zákazníkovi, teda mne. Ak sa to zopakuje, pravdepodobne nový vstrek, ale tajne dúfam, že "iba" primrzol, bolo -10°C, celý incident prebehol iba pár min po štarte, ale v nádrži bolo 3/4 Shell FuelSave Natural 95 od Shell-u, tak tam by problém byť nemal.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.