Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

2 roky záruky (nebo nájezd 60 000km) jsou ze zákona, přímo při nákupu VÝROBCE nabízí za příplatek prodlouženou záruku na 4 roky nebo nájezd 120 000km.

Po uzavření prodeje už výrobce záruku ze 2 let na 4 neprodlouží, pokud to nějaký saloon nabízí, činí tak (včetně těch, co nabízejí záruku až a 5 let) POUZE NA VLASTNÍ TRIKO = toto dodatečné prodloužení negarantuje výrobce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On ani při reklamaci v klasické 2leté záruční lhůtě NENÍ REKLAMAČNÍM PARTNEREM ZÁKAZNÍKA VÝROBCE, ALE JE JÍM ZE ZÁKONA PRODEJCE!!!! Přečtěte si už konečně Občanskej Zákoník!!! Jedině při nákupu "na IČO" neboli při obchodní transakci mezi dvěma právnickými osobami (firma vs. firma) se reklamační řízení uplatňuje podle Obchodního Zákoníku - a platí tam smluvní záruka atd!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to jo, důležité je tam, kdo je prodejce

jen tak pro doplnění, ovšem i běžný zákazník může za určitých podmínek uzavřít smlouvu v režimu obchodního zákoníku, akorát s tím rozdílem, že i v tomto případě se na něj i v tomto vztahuje režim ochrany spotřebitele podle občanského zákoníku (tedy i v tomto případě má klasickou dvouletou záruku, i když není smluvně sjednána tak, jak je podle obchodníko zákoníku potřeba)

ale dost OT :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela pěkné chrochtání po startu. (viz odkaz) 1.4TSI , cca 30t.km. , po záruce.

Jediné co se mu podařilo ukecat je 10% sleva na opravu .

Asi se o to správně nestaral lump jeden a teď to chce hodit na prodejce. :-)

Editováno: , autor: Oldaa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, nešel. Do koncernových vozů bych už nešel vůbec. Zatím byly reklamace vyřízena k mé spokojenosti, ale auto mám na ježdění do práce a ne do servisu. Navíc nevím, zda bude odteď motor OK. Vyměnili sice co se dalo, ale nevím zda je problém vyřešen.

Kdybych si auto kupoval teď a riskl bych Škodovku, tak buď bych koupil HTP - s tím jsem nikdy problém neměl, ale spíš bych šel do jiné značky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,4 63 kW jsem měl teď týden jako náhradní vozidlo a pocitově bych si dovolil říct, že HTP 51 kW se v městském provozu a na okreskách chová o něco líp

HTP bude mít ve finále o litr nižší spotřebu než 1,4 16V... tohle mám odzkoušené dlouhodobě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

navážu na své téma...

Po výměně vysokotlakého čerpadla mi přes přetrvající problémy s přibývajícím benzínem v oleji vyměnili vstřikovače, takže testování začíná znova. Snad už nebude problém s motorem.

Vstřikovače vydržely půl roku? To je síla.

Froggy, šel by jsi znova do TSI?

A co je natom divného i ostatní díly se někdy vyserou i po kratší době. Je to jen stroj

Podělat se samozřejmě může kdeco,ale že by všechny čtyři najednou? Kdoví co všechno už máš na motoru po návštěvě MB vyměněno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...