Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Dealer muže prodloužit záruku i sám. Já kupoval auto s dodatečně prodlouženou zárukou, prodejce zavolal do škodovky a bylo to. Jen se musí chtít

přidávám slíbený leták. jde o společnost CARGARANT.

post-5189-0-03745000-1357404403_thumb.jp

A co když mám 2 měsíce po záruce protože mi tvrdily že to nelze...chci to udělat zpětně...myslíte že to půjde?

2 roky záruky (nebo nájezd 60 000km) jsou ze zákona, přímo při nákupu VÝROBCE nabízí za příplatek prodlouženou záruku na 4 roky nebo nájezd 120 000km.

Po uzavření prodeje už výrobce záruku ze 2 let na 4 neprodlouží, pokud to nějaký saloon nabízí, činí tak (včetně těch, co nabízejí záruku až a 5 let) POUZE NA VLASTNÍ TRIKO = toto dodatečné prodloužení negarantuje výrobce.

Tak tak a veškeré "garance" budeš řešit s nima vč handrkování co je a není uznatelné. Na "úspornost" řešení TSI jsem myslel hned a mám alespoň 4/60000. Vyplatilo se. 10dní po standartní 2 letce šlo turbo do kopru. UFFF

On ani při reklamaci v klasické 2leté záruční lhůtě NENÍ REKLAMAČNÍM PARTNEREM ZÁKAZNÍKA VÝROBCE, ALE JE JÍM ZE ZÁKONA PRODEJCE!!!! Přečtěte si už konečně Občanskej Zákoník!!! Jedině při nákupu "na IČO" neboli při obchodní transakci mezi dvěma právnickými osobami (firma vs. firma) se reklamační řízení uplatňuje podle Obchodního Zákoníku - a platí tam smluvní záruka atd!

Ekkar: ale pořád i v tom režimu obchodního zákoníku odpovídá za vady prodejce

Jenomže v tom vztahu firma - firma může bejt prodejcem i přímo výrobce. Prostě tam je to JINAK - ne všecko, ale je to odlišný od způsobu, kterým je řešenej kupní vztah pro OBYČEJNÝHO ZÁKAZNÍKA.

tak to jo, důležité je tam, kdo je prodejce

jen tak pro doplnění, ovšem i běžný zákazník může za určitých podmínek uzavřít smlouvu v režimu obchodního zákoníku, akorát s tím rozdílem, že i v tomto případě se na něj i v tomto vztahuje režim ochrany spotřebitele podle občanského zákoníku (tedy i v tomto případě má klasickou dvouletou záruku, i když není smluvně sjednána tak, jak je podle obchodníko zákoníku potřeba)

ale dost OT :)

Docela pěkné chrochtání po startu. (viz odkaz) 1.4TSI , cca 30t.km. , po záruce.

Jediné co se mu podařilo ukecat je 10% sleva na opravu .

Asi se o to správně nestaral lump jeden a teď to chce hodit na prodejce. :-)

Upraveno od Oldaa

Pěkná řechtačka na velikonoce :kol-28:

No tak to je fakt radost..... :kol-26:

navážu na své téma...

Po výměně vysokotlakého čerpadla mi přes přetrvající problémy s přibývajícím benzínem v oleji vyměnili vstřikovače, takže testování začíná znova. Snad už nebude problém s motorem.

Vstřikovače vydržely půl roku? To je síla.

Froggy, šel by jsi znova do TSI?

A co je natom divného i ostatní díly se někdy vyserou i po kratší době. Je to jen stroj

Ne, nešel. Do koncernových vozů bych už nešel vůbec. Zatím byly reklamace vyřízena k mé spokojenosti, ale auto mám na ježdění do práce a ne do servisu. Navíc nevím, zda bude odteď motor OK. Vyměnili sice co se dalo, ale nevím zda je problém vyřešen.

Kdybych si auto kupoval teď a riskl bych Škodovku, tak buď bych koupil HTP - s tím jsem nikdy problém neměl, ale spíš bych šel do jiné značky.

Myslíš, že jiní výroci nešetří?

Není univerzálnější 1,4 63 kW než HTP?

1,4 63 kW jsem měl teď týden jako náhradní vozidlo a pocitově bych si dovolil říct, že HTP 51 kW se v městském provozu a na okreskách chová o něco líp

HTP bude mít ve finále o litr nižší spotřebu než 1,4 16V... tohle mám odzkoušené dlouhodobě

No já také řekl že když budu mít problémy s tímto motorem už nikdy více škoda. Já 1,4 16V měl a už bych do toho nešel, HTP je do města rozhodně lepší

navážu na své téma...

Po výměně vysokotlakého čerpadla mi přes přetrvající problémy s přibývajícím benzínem v oleji vyměnili vstřikovače, takže testování začíná znova. Snad už nebude problém s motorem.

Vstřikovače vydržely půl roku? To je síla.

Froggy, šel by jsi znova do TSI?

A co je natom divného i ostatní díly se někdy vyserou i po kratší době. Je to jen stroj

Podělat se samozřejmě může kdeco,ale že by všechny čtyři najednou? Kdoví co všechno už máš na motoru po návštěvě MB vyměněno.

Mňa by skôr zaujímalo prečo menili vstrekovače, nakoľko cez ne nemôže unikať benzín priamo do oleja a zlé rozprášenie paliva by poznali podľa emisií. Skôr by mali skontrolovať tlaky, alebo rovno vymeniť piesty s krúžkami.

To mě také... Ovšem jen jestli to není nějaký "krycí manévr" od škodovky.

Schválne som dnes po 2 mesiacoch pozrel stav oleja a ejhle cca 3 mm nad hornou ryskou a zapach po benzine, zatial nic nesvieti. Denne robim kratke trasy cca 7-10 km, jazdim skor na spotrebu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.