Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili. 787 členové hlasovali

  1. 1. Mali ste poruchu so svojim motorom TSI:

    • Nie doteraz som poruchu nemal. Motor funguje bezchybne.
      210
    • Mal som prehryzene kable.
      36
    • Mal som poskodene turbo.
      17
    • Motor pokodeny - vymeneny koli velkej zavade.
      13
    • Ine poruchy - uvediem nizsie.
      39

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Opel teraz niekedy začne dávať novšie turbo-benzínové motory. Inak z týchto áut by som asi šiel do G7, alebo Toyoty. Toyota je spoľahlivá, ale Auris je ešte nudnejší ako ten Golf... :D U Opla sa dajú ukecať pekné zľavy, ale keď som kupoval auto, tak ma Astra svojim vnútorným priestorom nepresvedčila.

jinak Opel už montuje nový turbomotor 1.6 cca 180k.já znám pouze 1.4T a 1.6T což jsou spolehlivé motory...

  • 5 týdnů později...

najazdené cca 30kkm, upravené tiahlo na turbe, nový sw, zatiaľ bez problémov, firemné má prblém s turbom (veľa vodičov - čo nie je moje nešetrím)

  • 1 rok později...

TSI nikdy viac a celkovo, po skúsenostiach so servisom a prístupom importéra na Slovensko by som Škodu už ani nechcel. Aktuálny stav môjho 1.2 TSI 77kW na Škoda Roomster Comfort v najvyššej výbave s doplatkami, ktoré som ja somár ešte na ten šunt doplatil
https://www.youtube.com/watch?v=pAx3i89V6cA

Vyjadrenie importéra a servisu - zatiaľ čakaj, kým sa to ešte nezhorší, ale dúfaj, že to klakne pred koncom záruky, čo je onedlho :(

tak to video pošli přímo do škodovky na infolinku :-)

Přesně tak, tohle jim pošli do mailu a nezapomeň uvést jméno a adresu prodejce und servisu, odkud tě s tím poslali domů - a myslím že ještě ten den bude dotyčnej servis mít hodně co vysvětlovat.

Aby řetěz takhle řval snad celejch 30 vteřin po startu, to už není jen na výměnu, to je přímo na pěst pro toho, kdo tu výměnu odmítnul.

Měřil ti servis délku napnutí rozvodového řetězu? Auto máš vyrobeno do 18.6.2011, tudíž instrukce v TPI jsou naprosto jednoznačné - změřit, pokud nevyhovuje vyměnit rozvody včetně ozubeného kola na klice, pokud délka vyhovuje zkontrolovat těsnění pod olejovým filtrem. Jestli projdeš tímto bez závad, tak potom bohužel - ze strany ŠA ti nikdo nic nedá a případnou výměnu si budeš muset zaplatit sám.

S tímto projevem Tě nemůže nikdo vyhodit. Toto by vyřešili i v mém ex servisu.

Podle toho jak se to potom uklidnilo (i když ještě zvuk šicího stroje to má i pak), bych to šacoval na problém s tlakem oleje v napínáku. Každopádně tady nezbývá už než jen začít tvrdě bojovat, protože tohle nemá s kvalitním produktem nic společného.

S tímto projevem Tě nemůže nikdo vyhodit. Toto by vyřešili i v mém ex servisu.

Máš dobrej servis. Vím, jak se choval ten můj bývalý... Možná by SeraphimSVK mohl zkusit jiný servis, anebo napsat přímo do ŠA a vykašlat se na SK importéra.

Tiež by som skúsil iný servis.

  • 1 rok později...

Zajímalo by mě kolik lze najet s tímto motorem já zatím něco málo přes 90000km a 2x měněný rozvody v 30000 a v 60000km.

Děkuji za Vaše příspěvky ....

MR12, 92 tisíc km, menená vodná pumpa (pískala) a zapalovacie káble (2x sa stalo, že vynechal jeden z valcov), oboje menené v záruke. Reťaz je stále pôvodná. Počítam, že pomaly budem musieť meniť dvojhmotku, lebo pri nízkych otáčkach (DSG) už cítim jemné chvenie alebo vibrovanie, čo pred tým nebolo.

Upraveno od e1.

Mám to sem vůbec dávat? 

 

Moje bývalá služební FII, 102 000 km, 2010:

 

3x rozvody

1x turbo

2x akce podložka pod servopohon regulace turba

2x zapalovací kabely

1x vadné svíčky

1x výměna vany motoru - nešla utěsnit

1x výměna upadlého odvzd. ventilu odvětrání hlavy

- nikdy neřešená obrovská spotřeba oleje....

 

Takový šmejd tady asi nikdo nemá. A to nepočítám další závady na autě.

pawouku, jsi fasl novy stroj??

Příští týden opět 1.2 TSI z roku 2010. Mám oprávněnou obavu, že to bude obdobné jako u výše uvedeného kusu. Na další FII 1.2 TSI dnes měněna vodní pumpa pro naprostou netěsnost (90 tkm) a kolegův Roomster 1.2 TSI (37 tkm) odtažen do servisu - spadl do nouzáku a už z něj nevyjel. Předtím mu to cukalo a dnes umřelo.

pawouk, to si schytal asi jeden z najhorších kusov toho motora resp. Fabie :D 

 

Na fabii na ktorej teraz už len občas jazdím tak, jedine čo bolo na celom aute menené je vzadných svetlách 3 žiarovky a v prednom dennom svietení jedna žiarovka, nerátam každých 30tkm filtre + olej. Tento kúsok sa preistotu celkom podaril. Aktuálne je tam cez 152tkm.

No a protože již podobné téma na foru dávno existuje, tak jsem je sloučil.

  • 1 rok později...

Mam na 1.2 63kw TSI (VW Golf 6) najeto 190 000km, spokojenost, jen obcas neco zazlobi, treba ted musim resit svitici kontrolku motoru, druhou lambda sondu jsem menil pred pul rokem, tak mozna odesel katalyzator, nic jineho me nenapada.. Chyba na diagnostice byla 0420.. snizena ucinnost katalyzatoru..:-(

Upraveno od jaroslavii

mám 1.2 TSi najeto cca 91200 km a jsem jen měnil vodni čerpačku bo tekla hodně.

Zajímavé je tohle že tekla kdy auto stalo . Kdy jezdilo to netekla :) .

Ještě jsem kupil kryt kabelů a nic vice :)

V 4/28/2016 na 17:41, e1. napsal:

MR12, 92 tisíc km, menená vodná pumpa (pískala) a zapalovacie káble (2x sa stalo, že vynechal jeden z valcov), oboje menené v záruke. Reťaz je stále pôvodná. Počítam, že pomaly budem musieť meniť dvojhmotku, lebo pri nízkych otáčkach (DSG) už cítim jemné chvenie alebo vibrovanie, čo pred tým nebolo.

Môj predpoklad sa naplnil, dvojhmotný zotrvačník a spojková sada boli menené pri 100 tisíc km. :-(

  • 3 měsíce později...

Ted mam najeto 203tis.km 1.2tsi 63kw, Golf 6(4/2011). Nalil jsem do motoru 44K, abych vycistil lambda sondu a kat., prestala svitit kontrolka, jinak to tak nejak jede. Jen slysim obcas retez, zejmena pri startu.

Upraveno od jaroslavii

U mě Škoda Roomster 11/2010 1.2. TSI 63kw, najeto 91 tisíc, na kulanci škodovky měněny 1x rozvody, 1x turbo a 1x akce podložka pod turbo. Jezdíme couračky i dálnice. Jinak zatím je to spolehlivé auto.

 

Kolik si platil za turbo?

  • 2 měsíce později...

Ahoj fábiáři, mám takový dotaz jak je to s výdrží u motoru TSI ?

Je možné že manželky OI půjde do světa a když tak koukám co jiného celkem bych vzal FII

Bude to městské auto - takže může být HTP i 1,4 63kW, ale hodně mě láká TSI, protože jej měl ve verzi 63kW kamarád ve služební fábii, vracel auto asi při 110.000km a bez problémů a i to slušně jelo.

Ale co koukám po inzerátech je tam dost TSI motorů s nájezdy přes 200.000km - jak jsou na tom tyto motory s životností ? Beru to tak, že to je v podstatě klasický motor s turbem - tudíž normální benzínový motor co vydrží celkem vše + turbo, které se při nejhorším za 6tis. zrepasuje .... a nebo se mýlím?

Konkrétně mám najité dva kousky - 63kW s 205.000km a 77kW s 238.000km, kde samozřejmě 77kW a k tomu Elegance výbava mě láká hodně. 

Díky za info a pokud to sem nepatří, tak ať to Pawouk hodí jinam.

Díky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.