Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Opel teraz niekedy začne dávať novšie turbo-benzínové motory. Inak z týchto áut by som asi šiel do G7, alebo Toyoty. Toyota je spoľahlivá, ale Auris je ešte nudnejší ako ten Golf... :D U Opla sa dajú ukecať pekné zľavy, ale keď som kupoval auto, tak ma Astra svojim vnútorným priestorom nepresvedčila.

jinak Opel už montuje nový turbomotor 1.6 cca 180k.já znám pouze 1.4T a 1.6T což jsou spolehlivé motory...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 1 rok později...

TSI nikdy viac a celkovo, po skúsenostiach so servisom a prístupom importéra na Slovensko by som Škodu už ani nechcel. Aktuálny stav môjho 1.2 TSI 77kW na Škoda Roomster Comfort v najvyššej výbave s doplatkami, ktoré som ja somár ešte na ten šunt doplatil
https://www.youtube.com/watch?v=pAx3i89V6cA

Vyjadrenie importéra a servisu - zatiaľ čakaj, kým sa to ešte nezhorší, ale dúfaj, že to klakne pred koncom záruky, čo je onedlho :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, tohle jim pošli do mailu a nezapomeň uvést jméno a adresu prodejce und servisu, odkud tě s tím poslali domů - a myslím že ještě ten den bude dotyčnej servis mít hodně co vysvětlovat.

Aby řetěz takhle řval snad celejch 30 vteřin po startu, to už není jen na výměnu, to je přímo na pěst pro toho, kdo tu výměnu odmítnul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měřil ti servis délku napnutí rozvodového řetězu? Auto máš vyrobeno do 18.6.2011, tudíž instrukce v TPI jsou naprosto jednoznačné - změřit, pokud nevyhovuje vyměnit rozvody včetně ozubeného kola na klice, pokud délka vyhovuje zkontrolovat těsnění pod olejovým filtrem. Jestli projdeš tímto bez závad, tak potom bohužel - ze strany ŠA ti nikdo nic nedá a případnou výměnu si budeš muset zaplatit sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

MR12, 92 tisíc km, menená vodná pumpa (pískala) a zapalovacie káble (2x sa stalo, že vynechal jeden z valcov), oboje menené v záruke. Reťaz je stále pôvodná. Počítam, že pomaly budem musieť meniť dvojhmotku, lebo pri nízkych otáčkach (DSG) už cítim jemné chvenie alebo vibrovanie, čo pred tým nebolo.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám to sem vůbec dávat? 

 

Moje bývalá služební FII, 102 000 km, 2010:

 

3x rozvody

1x turbo

2x akce podložka pod servopohon regulace turba

2x zapalovací kabely

1x vadné svíčky

1x výměna vany motoru - nešla utěsnit

1x výměna upadlého odvzd. ventilu odvětrání hlavy

- nikdy neřešená obrovská spotřeba oleje....

 

Takový šmejd tady asi nikdo nemá. A to nepočítám další závady na autě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příští týden opět 1.2 TSI z roku 2010. Mám oprávněnou obavu, že to bude obdobné jako u výše uvedeného kusu. Na další FII 1.2 TSI dnes měněna vodní pumpa pro naprostou netěsnost (90 tkm) a kolegův Roomster 1.2 TSI (37 tkm) odtažen do servisu - spadl do nouzáku a už z něj nevyjel. Předtím mu to cukalo a dnes umřelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pawouk, to si schytal asi jeden z najhorších kusov toho motora resp. Fabie :D 

 

Na fabii na ktorej teraz už len občas jazdím tak, jedine čo bolo na celom aute menené je vzadných svetlách 3 žiarovky a v prednom dennom svietení jedna žiarovka, nerátam každých 30tkm filtre + olej. Tento kúsok sa preistotu celkom podaril. Aktuálne je tam cez 152tkm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 7 měsíců později...

Mam na 1.2 63kw TSI (VW Golf 6) najeto 190 000km, spokojenost, jen obcas neco zazlobi, treba ted musim resit svitici kontrolku motoru, druhou lambda sondu jsem menil pred pul rokem, tak mozna odesel katalyzator, nic jineho me nenapada.. Chyba na diagnostice byla 0420.. snizena ucinnost katalyzatoru..:-(

Editováno: , autor: jaroslavii
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4/28/2016 na 17:41, e1. napsal:

MR12, 92 tisíc km, menená vodná pumpa (pískala) a zapalovacie káble (2x sa stalo, že vynechal jeden z valcov), oboje menené v záruke. Reťaz je stále pôvodná. Počítam, že pomaly budem musieť meniť dvojhmotku, lebo pri nízkych otáčkach (DSG) už cítim jemné chvenie alebo vibrovanie, čo pred tým nebolo.

Môj predpoklad sa naplnil, dvojhmotný zotrvačník a spojková sada boli menené pri 100 tisíc km. :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj fábiáři, mám takový dotaz jak je to s výdrží u motoru TSI ?

Je možné že manželky OI půjde do světa a když tak koukám co jiného celkem bych vzal FII

Bude to městské auto - takže může být HTP i 1,4 63kW, ale hodně mě láká TSI, protože jej měl ve verzi 63kW kamarád ve služební fábii, vracel auto asi při 110.000km a bez problémů a i to slušně jelo.

Ale co koukám po inzerátech je tam dost TSI motorů s nájezdy přes 200.000km - jak jsou na tom tyto motory s životností ? Beru to tak, že to je v podstatě klasický motor s turbem - tudíž normální benzínový motor co vydrží celkem vše + turbo, které se při nejhorším za 6tis. zrepasuje .... a nebo se mýlím?

Konkrétně mám najité dva kousky - 63kW s 205.000km a 77kW s 238.000km, kde samozřejmě 77kW a k tomu Elegance výbava mě láká hodně. 

Díky za info a pokud to sem nepatří, tak ať to Pawouk hodí jinam.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...