Publikováno Květen 18, 201114 r Ahoj mam octavku 2002 19 tdi 66kw a chtel bych zvíšit kw už mam čip a ted sem sehnal i turbo ale je z 96 kw mohu ho tam dát?
Květen 18, 201114 r Můžeš,ale potom musíš doladit znovu soft. Jenže s tímhle turbem si nepomůžeš, s 66 kw tryskama tam nedostneš už víc nafty, potřebuješ na tohle turbo aspon trysky 764. Navíc musíš vyměnit ještě nějaký hadice, turbo 96 má ůplně jiný přípojky.
Květen 18, 201114 r Autor jojo diky s trubkama počítám a trysky si pak zkusím ješte sehnat díky EDIT: Nebo jestli mi poradíš jak jinak ještě zvýšit výkon motoru krom turba a vstřiků Upraveno Květen 18, 201114 r od Wojnar Edituj příspěvky!!
Květen 18, 201114 r no tak už jen tryskama 764, turbem 96 a chipem z toho musí být taková raketa,že se obávám,že spíš budeš muset řešit spojku a převodovku,aby jsi tu porci dostal dál ke kolům. Takhle ten setrvák se spojkou a slabejma poloosama pohřbíš. Já řešil předěláním na 6° převodovku a tím 240mm setrvák asilnější klouby a poloosy.
Květen 18, 201114 r Jak říká juke.box,není to jen o turbu,trysky,soft,nějaká ta trubka a určitě spojka s jednohmotou.Poloosy jsem neměnil,mám původní. Ale svezení to je Mrkni se do podpisu.
Květen 18, 201114 r Krásný,ale na 5° převodovku a ty malý klouby to je pořádná porce. Já sic jednohmotu nemám,ale ten setrvák 240mm je na to dělanej a zatím bez jedinýho problému a to teda nějak extra nešetřím. Já jsem na 110 -360Nm v sérii. Čekám na new turbo 96Kw.. Upraveno Květen 18, 201114 r od juke.box
Květen 19, 201114 r Autor taksem sehnal turbo 96 kw a trysky taktež ješte to necham vyčistit pořádně a musíám sehnat ty hadice
Květen 20, 201114 r Autor 6000 a ted přemejšlím zda si ta tam mam přidelat sám a nebo si to nechat od mechanika kterej se tomu venuje
Duben 16, 201213 r Zdravim, plánuju upravu octavie TDi 66kw. Chtěl bych dát výkonnější turbo z 96kw ale někde jsem tu zahlídl že by mohl být problém s naklápěním lopatek. Mám octavii r.v 2002 , tak by mě zajímalo jestli tyhle turba to mají taky ( naklápění lopatek ). Jinak prý se musí řešit obtokový kanál oleje a to by mohl být možná trochu problém, vůbec netušim jak bych se s tim měl poprat. Víte o tom někdo něco? jestli už někdo tuhle upravu řešil tak bych byl rád kdyby mě zasvětil Nevim co to bude mít za následky, abych se do toho nepustil a neoddělal si motor.
Duben 16, 201213 r Už se to tady řešilo. Měnili se vstřiky, turbo.... Je tady na to celý téma. A nemyslým téma o Chipování, ale o mechanickejch úpravách motoru.
Duben 17, 201213 r Jo, to já vim že tu někde toho bude spousta ale mě de hlavně o to turbo jestli 66kw měli taky to naklápění.
Duben 17, 201213 r no podla mojich skromnych znalosti co sa na mna stihlo nalepit tak 66 kw sa robili s obtokom potom 81 kw sa prve riesili len upravou map a potom az turbami s naklapanim klapiek.
Duben 17, 201213 r Dela se tak i tak.66kw AGR je s obtokovym, 66kw AHL je se stavitelnyma lopatkama. Zalezi jaky mas kod motoru ( najdes na stitku ). Pokud mas s naklapenim lopatek tak pak to neni takovej problem hodit tam vetsi turbo, pokud bez tak je s tim jebacka
Duben 17, 201213 r Dobrý tip hned na to kouknu ... abych věděl na čem sem. Upraveno Duben 17, 201213 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Duben 17, 201213 r pokud jeto 2002 tak ma Pepa pravdu, AGR s obtokovym ventilem se delaly tusim do 2001
Duben 18, 201213 r Koukal sem a mám AHL tak je to v klidu, takže turbo z 96kw to snad zkousne bez problémů. víc vědět už nepotřebuju . zbytek sem našel na dieselpower foru. (trysky , IC, sw... ) Díky
Duben 18, 201213 r Ne, páč to nejde ani kdyby dával jen místo AGR AHL. Což jsou v podstatě dva stejné motory. Kód motoru musí sedět.
Duben 18, 201213 r To turbo se svodama z 96kw bude normalne sedet na AHLko nebo se to bude muset nejak kombinovat ?
Duben 19, 201213 r Turbo tam sedne jak prdel na hrnec řikali kluci z dieselforum ,ale musí se sehnat redukce k IC . protože turbo z 96kw má větší vstup než 66kw.
Prosinec 2, 201311 r Zdravim, mám auto Octavii 1,9 TDI r.v 98 81kW, a dal sem tam už dávno turbo pro 96kW PDčko , vše bez přemapování, auto nejelo jako dřív, ale nic jiného sem v autě neměnil (intercoler, čidla, ventily...) a dnes po chipu na 105kW padá do nouzáku po vytočení přes 3000 (před čipem bez problému) je možné, že ten tlak něco nestíhá ? VAG ukazuje velmi velký tlak. Přesněji 17958 Plníci tlak regulační odchylka.
Prosinec 3, 201311 r CIP na hovno, reklamuj u svyho "upravce" ktery musi to vetsi turbo zohlednit v SW a udelat korekci, , Bud jsi mu to nerekl, nebo to je amater , ktery nalejva v garazi stahnute a ukradnute softy buh vi od kud a jak ma neco upravit (vetsi turbo, vetsi trysky, cooler ....) tak je v prdeli, kdyby to byl odbornik tak ma brzdu na ktere by to ihned poznal ze neco je spatne. Jinak cooler ani ventily menit nemusis, ale asi bude treba dat cidlo tlaku C z 96 kw verze, na 81 je cidlo B a nema takovy merici rozsah jako C, i tam mozna bude chyba, v kazdym pripade ti to mel ladic rict.Ze s turbem z 96 to jede na origo soft hur je normalni. Byt tebou, oslovim zkuseneho ladice (TDI Fun, DP) a tam ti reknou co presne bude treba a upravi a odladi a hlavne odbrzdi poradny SW. Ani nevim kde beres jistotu ze tam mas 105kw, byl jsi s tim na brzde ? Neber to jako rypani, ale na tehle vecech se setrit nema a cipy za 3000 jsou akorat tezky shity stahnuty nekde z netu a dotycny radoby "upravce" to jenom nahrava dal, a pritom o tom absulutne nic nevi, jen umi dobre oblbnout lidi a blbe zvanit o vecech kterym vubec nerozumi. Nakeca cloveku ze tam ma 100 kw , ale realita je horsi , koni min a o prubehu tociveho momentu ani nemluve. Jeste bych rekl , aby jsi s tim moc neotalel, aby jsi treba neznicil turbo atd.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.