Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Má být o 40kg lehčí (základ FIII oproti základu FII, ten měl 1020kg), dobře vybavená FIII bude určitě mít přes 1000kg.

Nebyla, F1 je zhruba stejná jako F2 :)

Jenže tím že je F1 nižší tak vypadá líp :)

F1 má šířku 1646 mm, F2 pak 1642 mm, jestli se nepletu.

jo, tak už vím kde bylo těch kritizovaných cca 10cm, ve výšce :)

Nechystá se k novým litrovým motorům také převodovka ASG?

Nemyslím si, psali že budou všechny 6q manuál, a jen jedna benzínová (77kw verze) a nejslabší naftová budou mít DSG

jo, tak už vím kde bylo těch kritizovaných cca 10cm, ve výšce :)

 

F1 má na výšku 1451 mm, F2 1498 mm.

Najděte rozdíl ve tvaru světel :-)

post-4297-0-87379300-1405684751_thumb.jp

Myslím si že to bude velmi, velmi podobné

Nemyslím si, psali že budou všechny 6q manuál, a jen jedna benzínová (77kw verze) a nejslabší naftová budou mít DSG

 

5 stup. mech. s výjimkou 81kW TSI. 81kW TSI a 66kW TDI budou mít volitelně 7stup. DSG.

dalo mi to hodně práce než jsem pochopil ten příspěvek... :) Já osobně si také myslím, že pouze nejsilnější TSI dostane 6kvalt nebo DSG, zbytek bude mít jenom 5kvalt a možná nejsilnější diesel též DSG jak jsi psal...

Škoda... říkal jsem si, když má ASG nyní Citigo, tak proč ne i Fabia, když už má nové motory?

Upraveno od svsv

10505329_704108236327963_478819458988213

 

Před chvílí přidáno na facebook Škody.

Inu vidím že je jednodušší auto nakreslit než vyrobit,tak tahle podoba je hodně vzdálená skutečnosti F 3.viz jiná a skutečná fota.

co jsem tak četl, tak ASG zrovna není něco povedeného...

Ano moje chyba, mělo tam být 5q, psal jsem to na tabletu a umáčknul jsem se :D

V nějakém článku jsem četl, že při vývoji byly použity komponenty z MQB... Neví někdo jak se věci mají? FIII vyjede na PQ25 nebo MQB, nebo na modernizované PQ25 s prvky připravované MQB? Pokud to bede PQ25, tak doufám že něco udělají např. s tou loketní opěrkou, která když je dole tak ruční brzda je na nic (jak dlouho už tenhle nesmysl irituje - měla to OI, FI, FII, staré passaty, Rapid, Roomster...) :kol-44: . Třeba v OII a OIII je to daaaaaleko lepší.

ÚDAJNĚ byl původní záměr ŠA postavit třetí generaci fábule spolu s druhou generací roomstera na platformu MQB - JENŽE někdo míní a NĚKDO mění, takže nakonec podle informací, ke kterým jsem se dostal, bude mít "trojková" fábule jen tu (podle někoho dost podstatně) upravenou původní platformu PQ25 shodnou s tou, kterou mělo Polo už v předchozí generaci - a room "dvojka" se pro jistotu odbytu "mateřskýho modelu" bude vyrábět jako pouhá odvozenina od caddyho ne v Česku, ale v Pšonsku - v bývalý Fabrice Samochodów Osobówych Polonez v Poznani...

hm, takže tady se zase někdo bál konkurence pro Polo...

Of course, dceřinka přeci nemůže mít tržně úspěšnější produkt než matinka, tudíž se jí to preventivně zatrhne už při schvalování konceptu novýho výrobku - nemluvě o nuceným schvalování jednotlivě použitejch komponentů i celý konstrukce v centrále matinky...

Ekkar:Takže ten RII je na 100% z Caddyho ?

tak to je jasný že se čeká na polo...

Ekkar:Takže ten RII je na 100% z Caddyho ?

Jo, co jsem dostal info, tak už "Room II" nemá mít platformu kombinovanou z předku od fábule a zadku od octy se spešl středním dílem, ale má to mít podvozek odvozenej z caddyho a kastle má bejt taky jen "stajlyng" od Caddyho - tzn. nejspíš jen něco podobnýho, jako je "přeměna" VW Up! na Citigo = změna loga na kapotě a na volantu plus kosmetický změny ve tvaru zadních svítilen a pod.

 

V tom případě se bojím, že "room dvojka" dostane i tuhou zadní nápravu stejně jako má Caddy = nepochybně ne krok, ale 20 kroků zpátky v pohodlí a jízdních vlastnostech auta, který se tím daleko víc přiblíží "náklaďáku", protože použít kompletní platformu z Touranu (s nezávislým zadním zavěšením nebo přinejhorším vlečnou kyvkou) nejspíš Vlkohrad nepovolil. A víc než pravděpodobně bude i u "dvojkovýho" Roomstera proti "kaďákovi" stejně jako je to u fábule ve srovnání s Polem omezená paleta motorizací i vejbav, prostě jako obvykle. To je ale jen výsledek úvah vycházejících z dosavadního přístupu koncernu vůči konstrukcím ŠA.

Vzhledem k tomu, že "Roomster 2" se má začít prodávat až od května 2015, zatím víc informací "neuniklo".

Já si myslím že R2 nebude mít vůbec nic společnýho s R1, leda tak logo na dveřích

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.