Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

on to myslel takto, si myslim... :kol-32:

ano takto som to myslel , olej mam na tom hornom ohybe, ta odmerke je jemnými dierkami vyznačene pole, kde by mala byť hladina oleja a to pole končí cca 5mm od ohybu takže ja mam hladinu cca o 5mm nad max

Vloženo

jak rikam ja,.... za me odpustit ;) a to pokud mozno co nejdriv ;) duvody proc, mas napsany vyse ;)

a ja osobne bych to upustil tak na pulku mozna trosicku pod pulku mezi rysky min. a max. ;)

kdyz ti to bude zrat olej,... vzdycky muzes dolejt ;)

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Čau, když už se tu bavíte o oleji, chtěl bych se zeptat, jak je to s únikem oleje u tohohle motoru 1,4 MPi 44Kw. Jestli ho motor žere? Když jo, tak v jakým množství a po kolika km zhruba. Mám zkušenosti s 1,4 16V 74Kw a tam je to hrůza.

Díky za odpovědi.

Vloženo

Mě čas od času za studena zaklepou ventily a mám najeto 188 000 a taky nežere ani centilitr .. od výměny do výměny neubyde ani milimetr. Auto pomalu nestojí. Musím říct, že na to jak je staré zvládá vše skvěle :)

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

je zvláštní číst jak někteří lidé žíjí v domění že 10W-40 je hustější než 5w-40 :D.. chtělo by si to nejprve něco o olejích a jejich značení načíst.... a taky dělení na sintetiku, polo a mineral je už dnes mimo.. i když se píše že je plná tak to je většinou ve skutečnosti jen polo

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

ZDRAVIM

menil som rozvody a mechanik mi nalial do fabie 1,4 Mpi 44kw 4 litre oleja a mam to nad rysku maxima vlasne až po ten vrchný ohyb odmeriavača, je možné, že mám zlé odmeriavanie hladiny ? napriklad posunutú dorazovú rúrku....

Vloženo

neres neprepinej ;)

 

   fabie ma cca olej na rysku mezi min. a max. cca 3,6 - 3,8 l ( tedk nevim presne ) a kdyz tam nalil 4 l tak se nic nedeje ;)

 

  udajne by to nelo vadit katalyzatoru, ale podle me by to muselo bejt jeste vic ;) mista tam je dost aby treba klika narazela na hladinu oleje ;)

 

   TUDIZ BYCH TO NERESIL ;)

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

citácia z DP:

Výměnu motorového oleje provádět pokud možno za provozní teploty motoru.

Čištění a opětné použití olejových filtrů je nepřípustné!

– Sejmout uzávěr oleje.

– Motorový olej odsát přístrojem na zachycování a odsávaní použitého oleje nebo demontovat spodní kryt.

– Vyšroubovat vypouštěcí šroub a vytékající olej zachytit do příslušné nádoby.

- V závislosti na provedení vypouštěcího šroubu je nutné vždy vyměnit těsnicí kroužek na vypouštěcím šroubu nebo vypouštěcí šroub (s integrovaným těsnicím kroužkem)

– Očistit vypouštěcí šroub, nasadit nový těsnicí kroužek

nebo:

– Našroubovat nový vypouštěcí šroub s integrovaným těsnicím kroužkem a utáhnout 30 Nm.

– Vyměnit olejový filtr

– Nalít olej podle dané specifikace

potrebuješ 4l oleja(norma VW 501 01 nebo VW 502 00)+olejový filter+novú podložku pod výpustný šrób ;)

Editováno: , autor: libero
  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Já bych ho vyměnil. Je jasně udáno 1 rok nebo 15000km pokud to není long life ten 30 000 km. Nepoznáš že je ten olej špatný dokud to neprojde laboratoří a jeho vlastnosti už určitě nebudou takové jako u nového. Je to tisíci koruna, to se vyplatí objetovat..

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...