Publikováno Červen 19, 201114 r Ahoj, blizi se mi vymena oleje a tak se divam i na filtry, Zajimal by mne vas nazor na ruzne vyrobce filtru. Vim, ze jste tady dost doporucovali MANN nebo BOSCH a u palivoveho a olejoveho filtru jsem taky pro, ale co treba u vzduchoveho filtru, vyplati se koupit jeden z prvovyroby nebo 4 cinske vyroby Pride a menit ho 2-4x rocne? Jaký je vas nazor na cinske filtry a nahradni dily? Mate nekdo prakticke zkusenosti? Olejovy filtr: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047115561b-olejovy-filtr-fabia-octavia.html Olejovy filtr: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6y0129620-vzduchovy-filtr-htp-mpi-fabia-fabia-2-roomster.html Díky
Červen 19, 201114 r Možná, že nejlepší je vždycky kupovat vše originál, to co tam bylo a to co tam patří , ale například vzduchový filtr je pro auto lepší třeba od K&N, protože má větší propustnost aby se mu lépe dýchalo a už se třeba vůbec nedusí, přidá ti i výkon, sice málo, ale motor lépe jede
Červen 19, 201114 r Nebrat ziadne diely MADE IN CHINA. Myslis si ze filter PRIDE ma kvalitu BOSCH alebo MANN. Filter musi aj filtrovat bud vzduch,palivo,olej. Urcite filtre PRIDE nesplnaju podmienku ze filtruju vyzeraju len ako filter. link: http://forum.skodaho..._1#entry1519818 Upraveno Červen 19, 201114 r od PROCHY603
Červen 19, 201114 r Osobně nejsem zastáncem tzv sportovních filtrů (neberu zástavby komplet sooustavy u hardcore úprav)....dle mne je u seriového auta (zejména s motorizacema co jsou ve Fabce), naprosto zbytečný investovat peníze do bavlněných filtrů, to už je rozumnější pořídit origo filtr a skrátit interval výměny (obzvlášt jestl auto jezdí dost po městě nebo prašným prostředí).....jinak za mne značky: Mann, Fram, Bosch, prvovýroba (většinou přebalenej Mann nebo Bosch) osobně palivák a olejový dávám origo,vzduchový od Filtronu a kabinák neřeším, pouze beru s aktivním uhlím....a zatím naprosto bez problémů jinak bych rozhodně tři základní filtry (olej, vzduch, palivo) nebral od Viky, Pride Starine a jine Chiny....vím že každá kačka dobrá, ale řešit ucpanej palivák, oleják, nebo dobře nesedící vzduchovej filtr není zrovna moje hobby (a v případě turbomotorů je obzvlášt špatný, když ten vzduchovej nesedí jak má, nebo ještě lépe, když se filtr "drolí")..... PS: olejový bych vzal prvovýrobu.....vzduchového bych se nebál od Polskýho Filtronu (není to sice Mann, Fram ani Bosch, ale já s ním neměl nikdy problém)
Červen 19, 201114 r Ten vzduchovej filtr od Filtronu, je lepší než origo nebo stejnej? Mám MPI, a filtr mám už dost špinavej tak proto ta otázka...momentálně mám ten sportovní, na zkoušku a auto se chová o něco líp
Červen 19, 201114 r Autor OK, tak jak se dalo cekat, cinske vyrobky byly zavrzeny, ale co teda ty polske a italske? Pisete ze ten polsky Filtron je teda v poradku? Super, dalsi stovka v suchu
Červen 19, 201114 r Jehla23: lepší nebo stejnej?? žádný "laboratorní" výsledky nemám, ale do filtrboxu doléhá dobře, nikde se netrhá = já s ním probléy nemám a ani jsem na něj nic špatného z okolí neslyšel Manek88: jak jsem psal....do olejovýho a palivového bych zainvestoval, ale u vzducháče beru Filtron a spokojenost...nic víc nic míň
Červen 19, 201114 r Já myslel, jestli je znát nějáký zlepšení co se týče jízdy a otáček.. špatně jsem podal otázku, moje chyba . Mě se s origo filtrem auto kolikrát dusí. Se sportovním jede v pohodě. Ale možná to dělají škrtící klapky jen.. Proto ta otázka
Červen 20, 201114 r OK, tak jak se dalo cekat, cinske vyrobky byly zavrzeny, ale co teda ty polske a italske? Pisete ze ten polsky Filtron je teda v poradku? Super, dalsi stovka v suchu Nie je vzdy pravda ze neoriginalny filter je lacnejsi jak original. FILTRON: 887 Kc : http://www.autokelly...D=0|ST=0|LNG=0| ORIGINAL: 863 Kc : http://www.autokelly...D=0|ST=0|LNG=0| FILTRON: 171 Kc : http://www.autokelly...D=0|ST=0|LNG=0| ORIGINAL: 159Kc : http://www.autokelly...D=0|ST=0|LNG=0| Clenovia klubu maju este aj v Autokelly ZLAVU. LINK: Upraveno Červen 20, 201114 r od PROCHY603
Květen 4, 201213 r Zdravíčko tak jsem se chtěl zeptat, když má sportovní filtr značky x za 500 má nějaký vliv na zlepšení chodu a výkon motoru když to vyvedu před ventilátor bo dolu na podvozek, a nebo ještě vedle mlhovky.. a mužu udělat redukci a nechat tam i original a do toho koupit vz. filtr od SIMOTA http://www.tuningshop.cz/sportovni-vzduchove-filtry/sportovni-vzduchovy-filtr-simota-skoda-fabia-1-4l-l4-diesel-2003-2010/ Díkec za radu.
Listopad 9, 201212 r radeji bych volil znackove filtry, preci jen me tech par stovek rocne nezabije.Pouzivam tedy mann, bosch , knech-mahle, hengst...preci jen je tam zaruka urcite kvality. Skodovka jako takova od nich bere i do prvovyroby. Neni tedy pravda, ze by filtry oznacene jako prvovyroba byly neco extra. U jednoho typu auta se da naleznou v pripade octavii (za jine mluvit nebudu) nekolik znacek filtru - proste ktera znacka da skodovce lepsi cenu, tak se jeji filtry do aut davaji. Bohuzel taky neplati, ze jsou to produkty vzdy made in germany, ale dneska jsem napr. koupil palivak od bosche made in spain (a dodavaji k nam i polaci). Jen doufam, ze kvalita zustane zachovana a bosch, mann atd si to pohlidaji. Toto se myslim bude tykat i dalsich "echt nemeckych" znacek filtru - presunou holt cast vyroby do zemi s levnejsi pracovni silou. Co se cen tyka, tak jsem celkem ziral. Muj filtr v mem okoli maji napr. filtr Bosch N0008 za 780,- a vys. To je doporucena maloobchodni cena. Nicmene jsem nasel mensi obchudek, kde mi ho prodali za 560,-. To same olejak 230,- vs 160,-; vzduchac 430,- vs 300,-..........marze nekterych prodejcu jsou nekdy zarazejici.
Listopad 10, 201212 r Osobne muzu doporucit filtry od UFI. Napr polsky Filtron na ve nebudi nejak zvlast duveru. Pouzivam bezne znacky jak jiz bylo uvedeno vyse ( Mann, Mahle apod). Rozdil v cene neni nijak zavratny a pri vymene 1x za rok me asi nezabije dat o 300kc vic na vsech filtrech. Nedavno jsem instaloval vzduch filtr od K&N, je to 1.2 TSI.
Listopad 17, 201212 r Možná, že nejlepší je vždycky kupovat vše originál, to co tam bylo a to co tam patří , ale například vzduchový filtr je pro auto lepší třeba od K&N, protože má větší propustnost aby se mu lépe dýchalo a už se třeba vůbec nedusí, přidá ti i výkon, sice málo, ale motor lépe jede Kúpil som originál VW group palivový filter aj s nápisom made in china :-)
Listopad 17, 201212 r Já kupoval loni palivový filtr originál VW do 1,9 Tdi a byl made in Austria. Ale taky cena tomu odpovídala...
Únor 5, 201312 r Filtračná vložka pre 1.2 MPI, mal som také nutkanie sa podeliť o foto Kupoval som -myslel som že v seriooznej- mototechne. Pytam 3L oleja a vložku. Na prvý pohľad vobec nebola podozrivá.Žiadny china nápis a pod. Už neviem čo to bolo za výrobcu. No pri ďalšej výmene som len zíral čo som vybral z motora. A už sledujem čo kupujem a hlavne sa dívať do krabičky. Aby to nemalo take plastové čelá. No a kupujem original v neoriginalnom obchode samozrejme. Upraveno Únor 5, 201312 r od Piaggio
Únor 16, 201312 r Ahoj, narazil jsem na zajímavý problém. Podle katalogu Autokelly, Elit, Mann a jiné mě byl vybrán do Fábie 1,2 HTP 47 kW, filtr Mann HU 710 x. https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=2703&ktlg_lang=6&ktlg_01_mrksl=41&ktlg_01_mdrsl=9&ktlg_01_modsl=2&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1 Okolo středové díry je mezikruží s textilního těsnícího materiálu. Vložka se má pravděpodobně axiálně sevřít uvnitř tělesa filtru. Na trnu má vložka 1 mm radiální vůli. Nevím jestli mám nějaký speciální model, ale uvnitř tělesa filtru není k čemu a čím vložku ani z jedné strany přitlačit. viz foto http://www.fotogalerie.cz/quido/filtr/nejlepsi/321897-pict0718.html a http://www.fotogalerie.cz/quido/filtr/nejlepsi/321891-pict0713.html Až požději jsem našel, že filtrační vložka s axiálním těsněním patří do tohoto filtru. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c115403e-olejovy-filtr-1-6fsi-oe-14947.html
Březen 19, 201411 r Tak mně včera tj po roce opět nabízeli špatný filtr (viz můj předcozí příspěvek) http://www.autokelly.cz/Pictures//0004/0004_HU_710_X_S.jpg (Objednací kód: MF HU710X), namísto originálního, který má v díře těsnící o kroužek. http://www.autokelly.cz/Pictures//AKXS/AKXS_03D198819_A_S.jpg (XS 03D198819) To by mě zajímalo, kolik Fábií jezdí se špatným ("obtokovým") filtrem a kolik ze známých problémů díky tomuto může vzniknout. Upraveno Březen 19, 201411 r od McMatej
Březen 19, 201411 r Zdar, mne sa to moc nezdá.Lebo podla mna tam ide taký ako je na tom prvom obrazku s tým,že tam nesmie byt tá radiálna vôľa. Keď sa vložka filtra nasadzuje na trn filtru,tak to musí ísť ztuha. Ja kupujem už len "originál" ceské aspoň mi to tá pani v obchode tvrdí. Aj vyzerajú ako tie čo mi kedysi dáaavno dali v servise. Ziadnu vôľu tá vložka samozrejme nesmie mať. Ten druhý typ neviem zaradiť ale ak sedí tak hadam OK. skor sa mi zda,ze mann ma daku zlu seriu... Upraveno Březen 19, 201411 r od Piaggio
Březen 20, 201411 r Já ho jednou v autě měl (ten Mann s textilním těsněním na čele). Moc se mi to nezdálo, ale důvěřoval jsem. Na trn to šlo docela těsně, ale stejně se mi nelíbilo, že při nasouvání na trn se na jednom čele "těsnění" ohrnuje směrem do díry, na druhém na opačnou stranu, tj od díry. Ale horší bylo, že když jsem ho po čase vyndaval, tak ta část těsnění, která měla překrývat spáru mezi filtrem a trnem tam už vůbec nebyla a filtr se na trnu pohyboval s radiální vůlí 0,5 - 1 mm. Samotné plastové čelo (díra v něm) nemá šanci filtr na trnu utěsnit. Já už ho do auta nedám. Upraveno Březen 20, 201411 r od McMatej
Březen 20, 201411 r To čo ty popisuješ som si dáako nevšimol,ono to tam bolo okolo tej diery natesno ako rit na šerbel, žiadne tenenie tam akože nebolo.Jednoducho presná diera v tvrdom kuse kartónu či z čoho to je,jednoducho nič sa noovinovalo. Ale ja kupujem už len originál vložky.Neviem koľko stojí v mototechne presne ale veǩlý rozdiel to neni. Som to pozeral na nete ten tvoj typ.Píše sa že originál a je možné že škodovka to daako inovovala,lebo čo som kupoval rok dozadu tiež originál tak to bola ešte klasika. Zaujmavá je ta velká diera z tym tesnením,to ide na stranu vložky či na stranu motora otočit? A na krabici len tak pre zaujmavosť si mal čo napísané? Vyzeralo to ako origo?? Bol tam daaky vyrobca? Upraveno Březen 20, 201411 r od Piaggio
Březen 20, 201411 r Možná, že nejlepší je vždycky kupovat vše originál, to co tam bylo a to co tam patří , ale například vzduchový filtr je pro auto lepší třeba od K&N, protože má větší propustnost aby se mu lépe dýchalo a už se třeba vůbec nedusí, přidá ti i výkon, sice málo, ale motor lépe jede Inak to je zaujmave zistenie. Nevie dakto ci aj pre 1.2,47kw filtre od KN?? Mam filter v tom plastovom kryte na motore. Lebo to moje auto ide ako zdechnuta kobyla! Som sa viezol len tak cisto nahodou v kombicku s rovnakym motorom a "vono to jinak tahne". ale mam dojem ze to tym filtrom asi nebude.No chcelo by to dat zmerat mozno kompresiu ale ako sa hovori, "uz to daaako doklepe do duchodu". Mam ju od novoty ale memontale mam iny voz s 2.8TD ,ale to je uz ine Turbo ale aj ina kategoria . edit: ked som vravel zdechnuta,tak som myslel ten rozbeh.Ked sa pohne tak uz jedejak splasena koza! len tan tozbeh ... Upraveno Březen 20, 201411 r od Piaggio
Duben 9, 20214 r Za me nej pomer cena kvalita MANN filtry, pote BOSCH vyssi cena ale taktez kvalita, podobne jeste si zaslouzi pozornost i MEYLE, proste tyhle nemecke at uz je vyrabi kdekoliv TOP kvalita, jinak jsem je i kombinoval tzn. na vzduch BOSCH, olej MANN a kabinu MEYLE....
Říjen 14, 20231 r Čus borci. Jakou značku palivového filtru do 1.4 MPI 50kW? Vybírám z něčeho levnějšího - Champion, UFI, Filtron? Dík. Upraveno Říjen 14, 20231 r od 3dclub
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.