V.T.E.C Vloženo 3. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2011 Zdravíím...s Octavkama jsem začatečník, koupil jsem 1,9Tdi 74kw, kombík 4x4. V bile barvě, ale to už je jedno:D...co se tak doslycham, že je motor PD, ktery ma nějake časté zavady. Jak poznam, jestli tenhle motor mám a v čem je vlastně blbej a kazí se?? Diky Viťa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2011 nikde nie je napísané,že zrovna ty budeš mať s týmto motorom problémy..teraz treba pomeniť náplne,olej,všetky filtre,poprípade rozvody+vod.pumpa (neviem kolko máš nabehané).. nech slúži ako má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Driver Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 (editace) Přesně jak píše libero! Osobně bych vůbec, ale opravdu vůbec nekoukal na tacháč a vyměnil: olej + filter; kabinový (pylový) filtr; palivový filtr; vzduchový (sací) filtr; brzdovou a chladicí kapalinu; rozvodovou sadu + vodní pumpu! (u PDčka dost důležitý vyměnit i tu pumpu, jak sem četl v jiném příspěvku); zkontroloval bych olej v převodovce, olej v servu a každopádně v neposlední řadě bych vyměnil olej + filtr v Haldexu. Pak by stálo za to vyčistit EGR ventil viz.: http://forum.skodaho...o-po-10-letech/ a potom bych od podobného "sairaitu" vyčistil i celé sání Potom běžné věci jako síla a kvalita brzdového obložení a u těchto modelů 4x4 byl problém i se zadním oknem u 5. dveří, kde občas zatékalo a pak to následně rezivělo, takže to bych asi taky "vykuchal tapecírung" a zkontroloval, případně zaplácnul nějakym dobrym lepidlem, mě se tehdy moc dobře osvědčilo na netěsnost mezi těsněním a plechem použít Patex Super_fix.._..jezdil sem s tím další 2 roky a bez jediný kapky uvnitř Jinak u těchto motorů to nemusí být zas tak zlé, jen je dobré po ostřejší jízdě nechat pár minut na volnoběh dochladit turbodmychadlo a hlavně se nebát ho trochu točit, aby mazalo a nezadřelo se! prostě ne jezdit na 2 tis. otáček na spotřebu - těch pár ušetřenejch korun se pak s náklady na výměnu turba a intercooleru vůbec nedá srovnávat Jo a ještě je potřeba ohlídat upevnění čerpadla na hlavě válců, pač občas se ten šroubek, který ho drží vyklepe a udělá ti to z hlavy omeletu p.s.: Jinak u mé Turbíny sem všechny výše zmiňované úkony konče dneškem již vykonal + vyměnil jsem i všechny 4 brzdové desky pro jistotu, i když ty původní měly ještě tak + - 50% obložení. Kotouče měnil již majitel přede mnou, tak snad ještě pár desítek tisíc ubrzdí Editováno: 5. Červenec 2011, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V.T.E.C Vloženo 4. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 najeto je 115 000, rozvody jsou delane, tak snad to vydržíí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Driver Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 Při tak málo km musí vydržet! Tak přeju hodně šťastně najetých kilometrů a ať tě auto do budoucna nepřijde na víc, než za kolik si ho pořídil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 (editace) Co to je za rok? Řemen a kladka, dle obrázku. Jestli to bylo pravidelně servisovaný, tak hodně věcí psaných výše tím pádem odpadá. Každopádně je ale na snadě kompletní kontrola auta. Ten EGR bych snad jen přesunul na konec seznamu před brzdy Editováno: 4. Červenec 2011, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 (editace) presne to isté som sa chcel opýtať,ako sa pýtal lucky.jack...aký je to MR?? lebo po prečítaní tohoto čo si napísal najeto je 115 000, rozvody jsou delané by rozvody ešte menené nemali byť..jedine,že by sa robilo niečo s km..preto tá otázka na rok výroby Editováno: 4. Červenec 2011, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Driver Vloženo 4. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2011 (editace) No jak sme si určitě všimli, v mém příspěvku sem s tímto posledním řešením již počítal, že km asi těžko budou pravdivé a poctivé..je to normální v dnešní době v týhle zemi..taky jsem před lety koupil od známého prodejce aut octavii (z AAA Auto) a po dopátrání původního majitele mi na férovku řekl, že měla 350 tis. když ji prodával. A ejhle, já měl v té době na tacháči necelých 140 tis. Ale nikomu to nepřeju jako zažít stočený km., to pak rovnou na tom autě můžeš už komplet všechno vyměnit a modlit se, aby se náhodou ještě něco navíc nevysypalo. Editováno: 4. Červenec 2011, autor: Dr. Driver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Nejlepší je jak mu radíte vyměnit téměř půl auta a ani nevíte kolik má najeto,jak je staré,jestli zná původ auta a pod.Zkontrolovat a podle toho rozhodnout.Ne všechno bezhlavě vyměnit kolikrát za horší značku.Já jsem například měnil kotouče při 210000km a zadní bubny ještě ne a to mají 230000km a EGR o tom jsem zatím ani neuvažoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 ja som mu nepísal vymeniť pol auta,ale základné veci...a to nezáleží kolko má najazdené..kúpil auto,takže veriť minulému majitelovi môže aj nemusí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Já jsem spíš reagoval na to co psal Dr. Driver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Driver Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Nechtěl jsem to zas tak přehánět s výměnami, ale je snad normální, že když koupím ojeté auto, tak první co vyměním jsou rozvody + vodní pumpa, provozní kapaliny a komplet všechny filtry, protože tachometrům už od pradávna nevěřím Pak záleží na zbytku co je potřeba udělat (brzdy, silembloky, čepy, tlumiče atd.) to snad každý motorista pozná sám, jestli mu auto skáče, hází sebou za jízdy ze strany na stranu nebo nebrzdí. Nic víc, nic míň. Rozvody, kapaliny a filtry jsou takovým spíš klidem na duši, že má majitel 100% jistotu, že nic nepodcenil. Osobně bych chtěl vidět fakturu za rozvody a ještě se tu nezmínil onen rok výroby a odkud je auto pořízené, jestli z ciziny nebo z ČR, pokud od nás, tak se dá dopátrat podle VIN, zda a co bylo na autě děláno v autorizovaných servisech. O tom jen dohady, dokud si to sám nezjistíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Nejlepší je jak mu radíte vyměnit téměř půl auta a ani nevíte kolik má najeto,jak je staré,jestli zná původ auta a pod.Zkontrolovat a podle toho rozhodnout.Ne všechno bezhlavě vyměnit kolikrát za horší značku.Já jsem například měnil kotouče při 210000km a zadní bubny ještě ne a to mají 230000km a EGR o tom jsem zatím ani neuvažoval. Všechna čest jestli ti kotouče vydržely 200t km . Nechápu jakým stylem jezdíš, ale to není zas tak podstatný. Nad tím EGR ventilem zkus popřemýšlet. KOlikrát po 150tkm je tak zanesenej, že se tomu nechce věřit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 (editace) Nechtěl jsem to zas tak přehánět s výměnami, ale je snad normální, že když koupím ojeté auto, tak první co vyměním jsou rozvody + vodní pumpa, provozní kapaliny a komplet všechny filtry, protože tachometrům už od pradávna nevěřím Pak záleží na zbytku co je potřeba udělat (brzdy, silembloky, čepy, tlumiče atd.) to snad každý motorista pozná sám, jestli mu auto skáče, hází sebou za jízdy ze strany na stranu nebo nebrzdí. Nic víc, nic míň. Rozvody, kapaliny a filtry jsou takovým spíš klidem na duši, že má majitel 100% jistotu, že nic nepodcenil. Osobně bych chtěl vidět fakturu za rozvody a ještě se tu nezmínil onen rok výroby a odkud je auto pořízené, jestli z ciziny nebo z ČR, pokud od nás, tak se dá dopátrat podle VIN, zda a co bylo na autě děláno v autorizovaných servisech. O tom jen dohady, dokud si to sám nezjistíš Je uplne jedno ci je auto DOVOZ alebo kupene v CR servisnu historiu bud zistis alebo nezistis. Jedina podmienka je ci auto chodilo do autorizovaneho servisu. Editováno: 5. Červenec 2011, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V.T.E.C Vloženo 5. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 No tak dobře se tu hadate kvuli mě, diky:D:D něco sem povyměnoval, brzdy jsou, fitry taky. Rozvody pry měnil minuly majitel....jinak teda auto ma najeto 115 000 a vyrobeno 2004. Tak při kolika km se maj měnit. A jak je to s tím EGR?? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Rozvody na tvojom aute sa menia pri 120 000km. Ale zivotnost rozvodoveho remena je 5 rokov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Jedina podmienka je ci auto chodilo do autorizovaneho servisu. ani to nezaručuje uchovávanie histórie vozidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 libero: Nepisem sem aspon blbosti.:kuk: Data idu na server a daju ti peciatku do servisnej knizky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 tých smajlíkov si odpusti...ja ti vravím,že nie každý autorizák zachováva históriu... zachováva ju len ten,ktorý používa daný program na toto....napr.taký program CLIENT to nedokáže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Smajliky su ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 (editace) odpoveď ako má byť..trefná už tomu veríš o tej histórii....či?? Editováno: 5. Červenec 2011, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 Ja to na 100% VIEM . Auto ked opravuju v autorizovanom servise tak vsetky udaje idu na SERVER a zapisuju sa udaje ako pocet km, a vykonana oprava. atd,atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 tých smajlíkov si odpusti...ja ti vravím,že nie každý autorizák zachováva históriu... zachováva ju len ten,ktorý používa daný program na toto....napr.taký program CLIENT to nedokáže S tímhle musím souhlasit. Ne , všechny servisy informace o servisních úkonech na autech někam posílají a někde se archivují. @ V.T.E.C. : no nevím, rv 2004 a 115 tkm, bílá čtyřkolka, to je hodně podezřelý. Co chceš vědět o EGRu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 6. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 Všechna čest jestli ti kotouče vydržely 200t km . Nechápu jakým stylem jezdíš, ale to není zas tak podstatný. Nad tím EGR ventilem zkus popřemýšlet. KOlikrát po 150tkm je tak zanesenej, že se tomu nechce věřit. Mi vydržely přední desky 240.000 km.Zadní 150.000km a kotouče ještě původní, při 446 tis.km. A EGR o tom ani nevím :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 6. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2011 lucky.jack-jak se pozná zanesenej EGR.Já jezdím krom jiné stejnou trasu do práce 5let a spotřebu mám stejnou nebo spíš lepší,to znamená,že výkon se asi neztrácí,jinak by spotřeba šla nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.