Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ono k tomu zdražování dochází i tak a navíc skrytě. Stačí sledovat co "přináší" nové modelové řady Yetiho a najednou zjistíme, že za stejnou cenu už máme v "základu" mechanickou klimatizaci místo poloautomatické, výškově nastavit jde jenom sedadlo řidiče, zmizela kontrola opotřebení brzd, zmizelo obložení plastů v kufru, spodní kryt motoru už není plechový ale plastový, atd. Zato přibylo několik nových, samozřejmě dražších, barev. Tak tomu říkám progres...

Vloženo

Tak to se dalo čekat,nebejt lonské krize tak jsme se ani zlevnění nedočkaly,jak se píše víše,nejdřív zmizí nějaké ty plasty pak nějaké to plato a pak se zdraží oficialně,holt se sází na dobrou pověst škododovek a ikdyž tu máme jiné srovnatelné vozy levnější tak sázka na patriotismus se vyplácí. ;)

Vloženo

Ono k tomu zdražování dochází i tak a navíc skrytě. Stačí sledovat co "přináší" nové modelové řady Yetiho a najednou zjistíme, že za stejnou cenu už máme v "základu" mechanickou klimatizaci místo poloautomatické, výškově nastavit jde jenom sedadlo řidiče, zmizela kontrola opotřebení brzd, zmizelo obložení plastů v kufru, spodní kryt motoru už není plechový ale plastový, atd. Zato přibylo několik nových, samozřejmě dražších, barev. Tak tomu říkám progres...

Yetimu zmizely nějaké plasty v kufru? Můžeš hodit foto?

Vloženo (editace)

Skoda Auto Slovensko - importer na Slovensko - zrejme uz zdrazenie spravil. Od 1.7.2011 plati pre Yeti novy cennik, kde sa cena vybavy dvihala o 200EUR pri cene 25000EUR - co je necele jedno percento.

Editováno: , autor: ELZ
Vloženo

Ja na tych obrazkoch nevidim ziadny rozdiel oproti mojmu Yetimu vyrobenemu pred dvoma rokmi.

No to je právě ono; v prvních modelových řadách to tam ještě bylo, teď už ne (třeba moje auto z KT 42/2010 to tam už nemá).

Vloženo (editace)

No to je právě ono; v prvních modelových řadách to tam ještě bylo, teď už ne (třeba moje auto z KT 42/2010 to tam už nemá).

Tak pridaj aspon foto z mobilu, prosim...

Editováno: , autor: yetifan
Vloženo

Tak tady je foto kufru MR2012. Chybí obložení na podbězích. Na zadních krajních sedadlech je čalounění zadní strany vyrobeno z tenké látky, přes kterou nahmatám vnitřní konstukci sedadla. Předpokládám, že u dřívějších modelů je tam silnější koberec, který je použitý i na podlaze.

post-54443-0-85918700-1311531634_thumb.j

Vloženo

Tak to je humáč! Fakt "vylepšení". kol9 Přepadá mě pesimismus. Opravdu nechápu, jak v konkurenci Asiatů, kteří už se naučili vyrábět pořádně auta, mohou něco takového udělat. :kol-72: Připadá mě to jako okrádání zákazníka. Hraní si na exkluzivitu. :angry2:

Vloženo

a to je len vrchol ladovca to calunenie kufra.

namatkovo spomeniem pre mna dolezite veci kde sa setrilo :

predny 'assembly carrier - t.j.to v com je namontovana naprava a uchyteny motor a prevodovka - predtym z hlinika teraz vylisok z oceloveho plechu

a s tym suvisaica zmena konstrukcie spodneho ramena prednej napravy - lacnejsie riesenie - resultat: zmey max. tlakov na napravy (pozrite si to v navode so 9/ 2010 vs. po auguste 2010 myslim

pre modely 2wd:

zjednoduseny ram zadnej napravy ( teraz golf 5 dizajn vs. predtym tiguan dizajn) /eliminacia sedlovej nadrze/ iny jednoduchsi vyfuk. system a ine...

Vloženo

rc__46: zajimave informace - pokud vis jeste neco dalsiho, klidne napis - myslim, ze nejsem sam koho by to zajimalo . . .

napr. diesel. motory zo zaciatku nabehu vyroby mali piezo injektory potom ich nahradili elektromagnetickymi co je zjavne krok do zadu. potom ked vysiel motor 1.6 pre greenline tak ten mal( stale ma?) piezo ale ostatne nie.

napr. 125 kw motor z uplneho zaciatku mal vyvazovacie hriadele potom uz nie.

postupne na vykonnejsich verziach boli pozmensovane brzdove disky

napr. co spravili s paketom pre zle cesty

a pod........

Vloženo

Dik, s temi elmag injektory jsem si rikal - co je k tomu vedlo a ono teda uspory . . .

2.0TDI 81kW vzhledem k tomu, ze prisel az pozdeji je ma od zacatku, ostatni vykonove verze taky od 2010 mam pocit, takze ono tech motoru s piezo moc prodanych v Yetim asi nebylo.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...