honza_pol Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Koupil jsem fabii RV 2003 1,2 47KW ve 135000km měla dělanou opravu hlavy. Nyní při 150000km jsem zjistil, že nemá v motoru olej. Když jsem se ptal v servisu říkali, že asi odešel spodek motoru. Oprava okolo 25000Kč. Kolik by stál celej motor? Nebo odešla zase hlava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 no new motor čítám tak 70 000,- a jetý se dá sehnat 10-12tis. Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 (editace) Jeté HTP se dost točí na aukru http://aukro.cz/moto...1784528027.html http://aukro.cz/moto...1784528042.html http://aukro.cz/moto...1780993001.html a na vrakáčích také nebude nouze, jelikož je to dost masový kousek. Zase u jetého nevíš, v jakém už je stavu, nový to je zase ranec oproti současným cenám Fabie I. Editováno: 29. Srpen 2011, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 30. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2011 (editace) To sis nevsiml ze ti tece olej? Nebo jak odesel spodek motoru? Dali tam vubec ten olej jak tam neco delali .. A jaky je rozdil mezi motory BME a AZQ? Fotky jsou stejne u obou motoru .. to je jako sazka do loterie .. Editováno: 30. Srpen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 Já vím akorát o tom, že BME má delší napínák, aby nepřeskakoval řetěz, a některé už nemají EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 BME má zapalovací moduly šikmo zepžedu a AZQ má moduly kolmo z vrchu, airbox v krytu motoru má AZQ, BME má airbox bokem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 (editace) BME nemá airbox bokem (mám tento motor), má ho stále v horním krytu. Dle mě se vizuálně BME a AZQ neliší. Kromě toho EGR ventilu, jak jsi mi v jiném vlákně pomohl zjistit, že ho na BME nemám. Editováno: 31. Srpen 2011, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 kamoš má BME MR2005 a má airbox bokem a zapal.moduly ze šikma vpředu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 Heh ... tak žeby úsporná opatření co přišla tuším nějak 05/06? Já mám MR2006. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 31. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2011 no první úsporná opatření přišla s MR2005, to aby mohli zůstat na ceně tak to řádně očesávali ... ale že by se pak k tomu vrátili? To jsem teda nevěděl. Na Roomovi MR2008 má airbox bokem (kód teď nevím) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 3. Září 2011 Sdílet Vloženo 3. Září 2011 Jestli se dobře pamatuju, tak o kryt motoru BME přišlo s MR2007. Od MR2006 sebrali kryt baterky a od MR2007 i kryt motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 A kdyby byl MR2008, přišel by i o motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 No vyrobili by nejlevnejsi fabii bez motoru ale zato s diravou podlahou a slapejte a nebo by kazdy pred svym sedadlem mel pedaly jako na kola prevody a kazdy by pohanel jedno kolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 A kdyby byl MR2008, přišel by i o motor Flintstones, meet the Flintstones... YABBA-DABBA-DOOOOOOO!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza_pol Vloženo 5. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Byl jsem s motorem v autorizovaném servisu co dělal opravu hlavy. Prý je hlava v pořádku. Podle stavu svíček se má olej spalovat v motoru. Ještě mám ujet pár kilometrů a změří mi spotřebu oleje. Upozornili mě, že v návodu píšou, že motor může spalovat 1l oleje na 1000km. Ale taky abych se připravil na výměnu motoru z vrakoviště. Škoda auto od toho dává ruce pryč. Vyrábějí moc výkoný motor co vydrží spoustu kilometrů????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 A nestacilo by pretesneni a vymena pistnich krouzku? Ikdyz je to divne na tak malo jety motor .. to byl sluzebni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza_pol Vloženo 5. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Opravu spodku motoru nedoporučují. Prý je motor ze dvou částí a při demontáži se může zkroutit. Ani nemají na to náhradní díly. Levněji vyjde výměna motoru. Auto nebylo služební. Před námi ho měl 1 majitel a celou dobu jezdil do autorizovanýho servisu. Ale co jsem pročítal fórum tak tyhle motory toho moc nevydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 (editace) Hm tak to je smutne Ale co jsem slysel zase od bratrance tak maji pry ve firme sluzebni HTP 40 kw i 47 a ty drzi i pres 200 000 km .. ale asi zalezi kus od kusu A ten spodek motoru .. nepsal jsi ze ti se olej spaluje a ze ti to zmeri? To by spodek motoru byl vporadku A nechapu ani proc by se mel motor zkroutit pri demontazi a oprave? Snad jedine ze by ho zahrivali .. ale motorum nerozumim A jezdi to nebo uz vubec ne? Jeste tu jedna moznost je .. stocit tachac na 100 000,dolit olej a dat do bazaru ale lituju cloveka co si to koupi .. ale ty na tom vydelas Editováno: 5. Září 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Je to masovka, tak je logické, že se ozve více nespokojených lidí. A že se nemá spodek rozdělávat to je tuším snad i v DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Jeste tu jedna moznost je .. stocit tachac na 100 000,dolit olej a dat do bazaru ale lituju cloveka co si to koupi .. ale ty na tom vydelas NO COMMENT TO amissus: áno je to v DP,ale všetko sa dá...len treba vedieť správne poradie a uťahovacie momenty,aké silikónové tmely použiť...NIČ NIE JE NEMOŽNÉ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Ty mi tady pises no coment ale co myslis ze se prodava v takovych tech pochybnych bazarech? Prave takove auta .. kdyz je jeste neomladi .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 TO amissus: áno je to v DP,ale všetko sa dá...len treba vedieť správne poradie a uťahovacie momenty,aké silikónové tmely použiť...NIČ NIE JE NEMOŽNÉ Jojo pár lidí už to tady dělalo, já jen že ono stačí blbě nasadit jen hlavu a hned se tady potom šíří zvěsti, jak HTP žere olej apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 Ty mi tady pises no coment ale co myslis ze se prodava v takovych tech pochybnych bazarech? všetci asi vieme čo sa predáva po bazaroch,už som tu prečítal hocičo,ale takto verejne niekomu poradiť stáčanie km NIE..."všetko je prvý raz" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.