Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jo a také se ke mně dostala informace, že dost často se už TSi neopravují, ale rovnou mění, protože dochází k "zapékání ventilů" (ať je to cokoliv), hlavně tedy u 1,4 TSi...

No to je pěkný. Tak v práci na Fabii TSI se vyměňují jednotlivé díly a na své Octě TSI dostanu rovnou nový motor. :kol-44: Bohajeho,příště už žádný koncernový "skvost". :kol-46:

Vloženo

no me vubec zarazi ze autosalony ten motor klidne dal nabizeji a prodavaji s tim ze zakaznici se pak vrati pro reklamaci.At se pak ale nedivi ze nekdo prechazi na ty blby korejce.Ten VW totiz uz taky nic moc ale stoji to furt stejny prachy :angry2:

Vloženo

Furt řešíte..., já jezdím, najeto 26 tkm, kromě palivového filtru který drnčel na volnoběh, bez ztráty kytičky. Nemůžu říct křivé slovo. A to mám uši jak netopýr..

Vloženo

Jeste jednu zavadu a odstupuji od kupni smlouvy. Rikal jsem si, ze to neudelam a necham si ji, ale kdyz kazda reklamace snizuje cenu tak nejsem blbej, neni to moje vina, je to chyba Skodovky, ze se ji to kazi... Ale dobre, bohuzel dalsi auto uz asi Skoda nebude, uvidim az trochu vychladnu. :)

Vloženo

Jeste jednu zavadu a odstupuji od kupni smlouvy. Rikal jsem si, ze to neudelam a necham si ji, ale kdyz kazda reklamace snizuje cenu tak nejsem blbej, neni to moje vina, je to chyba Skodovky, ze se ji to kazi... Ale dobre, bohuzel dalsi auto uz asi Skoda nebude, uvidim az trochu vychladnu. :)

To neni o znacce, kazdej autosalon se bude branit :) spis jde o motor

Vloženo

Bránit proti čemu? Aby nevykoupili moc draze auto? Už jste někde někdo vidět třeba tu mou - Fabia 1,2 TSi Elegance - prodávat například 50 000 Kč pod cenou, protože se u ní řešily reklamace? Já ne, auto by prodali myslím úplně stejně draze, jako by reklamace nebyly. Protože v době prodeje je opravené, funkční, v mém případě ještě dva a půl roku v záruce. To není jako bouračka, kdy je auto trvale poškozeno. A nebo vědí, že to po reklamaci nic nevydrží a bude se to sypat? To snad ne.

Takže vlastně všichni, co řeší pověstně nepovedené rozvody v rámci reklamace budou mít sice nové rozvody, ale chraň bůh, aby to auto pak chtěli prodat do škodovky třeba na protiúčet při koupi nového vozu jako já - vždyť tam byla reklamace!

A ne všechny mé reklamace se týkaly motoru - ty dvě jsem dal pro příklad - vyšla na ně dílenská akce. Kdyby mi to opravili v rámci dílenské akce že bych o tom ani nevěděl někdy při garanční prohlídce, tak by to bylo to samé, jako když mi to vyměnili když se to pokazilo a reklamoval jsem to. Ale co se týče ceny, tak moje řešení ji snižuje, protože to byla reklamace. To je prostě nesmysl.

Vloženo

Tohle je řekl bych právně napadnutelný - pokud bys na tom měl tratit, je to myslím trestný čin poškozování zákazníka - kontaktuj ČOI a optej se na to, jestli podobná praktika "náhodou" neporušuje nějaké ustanovení Občanského Zákoníku - protože ten je pro ochranu Tebe jako zákazníka rozhodující, s Obchodním Zákoníkem nemá prodej auta normálnímu občanovi vůbec nic společného - ten by se uplatňoval v případě prodeje auta právnické osobě nebo živnostníkovi = "nákup na IČO".

  • Pozitivní 1
Vloženo

To je bez šance - to že výkupní cenu nabídnou jakou nabídnou je jen vůle toho, kdo to auto kupuje. Mohli mi říct, že třeba kdyby byla červená, tak by zaplatili celou cenu, ale jelikož je béžová capuccino, tak je cena nižší. A neudělal bych nic. Prostě to tak je, koukají dle VIN do historie auta a když tam jsou reklamace, tak cena jde dolů (bohužel mám stále pocit, že jen výkupní, ale prodejní je pořád stejně vysoká).

Další možnost je ještě ta, že prostě chtějí "vyvařit" co to jde a jelikož na autě není naprosto nic, co by mohli použít pro "smlouvání" o ceně dolů, tak vytahují tohle...

S Občanským zákoníkem to znám a právě o to bych opřel odstoupení od smlouvy. Že je ve smlouvě uvedeno, že je uzavřena podle Obchodního zákoníku? To není můj problém, já jsem občan a tohle se vždy řídí podle té slabší strany - občana.

Vloženo

Měl sem na mém minulém autě asi asi 6 závad (vadná tyč řízení, servo, poloosa, nejela klima a nefunkční airbag) auto koupeno nové a zavady za první rok. Podle mě nejde auto vratit atd aspon neznám nikoho komu se to povedlo kromě Konga (Roomster) jinak v pořadech jako Občanské judo atd se to řešilo mockrat ale nikdo neuspěl :-( Fabie zatím bez jediné závady

Vloženo

Všechno jde. :kol-28:

Tohle je problém, kdy se to samozřejmě nikomu nechce uznat - když se ti několikrát pokazí konvice, tak ti pak vrátí peníze a nebo dají novou - je to malá částka, vrácená se dá opravit a prodat a mají na nich větší zisk.

U auta je to problém - po roce je cena úplně jinde, než při koupi - najeté kilometry, opotřebení - kdo by za něj chtěl dávat peníze, které stálo při koupi? To raději dají nové auto, to je pro ně snesitelnější. Vždy se budou opírat o to, že to nebyly závady bránící v řádném užívání atd... Protože jakmile by to začali lehce uznávat, tak by to museli řešit pořád a finančně by se to asi moc nevyplatilo.

Bohužel, nemají dělat šmejd, který se kazí - pak by tyto problémy neměli a já také ne. Takhle to musím alespoň zkusit - zákon je snad na mé straně a můj právník má rád výzvy. Tak uvidíme. Ale nejdřív musím počkat na další závadu - při rychlosti jak přicházeli stávající bych ji viděl tak do měsíce. :D Ale třeba překvapí, závady nebudou a alespoň s autem nebudu nespokojen...

Jen bych rád řekl, že já jsem nechtěl dělat problémy - má představa byla, že koupím novou škodovku (Octavia) a současnou nechám na protiúčet. Od prodejce (výkupce) jsem se dozvěděl, že výkupní cena mé Fabie je směšná, protože na ní byly reklamace. Takže mi vlastně ani nic jiného nezbývá, reklamace byly, to je pravda, tak proč je nevyužít. Ještě zjistím, co mi na auto řeknou v "áčkách", je to také řešení...

Vloženo

Bránit proti čemu? Aby nevykoupili moc draze auto? Už jste někde někdo vidět třeba tu mou - Fabia 1,2 TSi Elegance - prodávat například 50 000 Kč pod cenou, protože se u ní řešily reklamace? Já ne,

to zase ja jo :) a nemusis chodit daleko

http://www.skodaplus.cz/Search/result?isRocnivuz=on

http://www.tipcars.com/#skoda-fabia/facelift-12-tsi-elegance-9079819.html

i Ambiente

http://www.cars.cz/xchanger/templates/cardetail/10733900171735/?cid=1325650264913125

a auto o 40tis levnejsi ,samozrejme je to referensky vuz :)) a nikdy to opraveny nebylo :)

Vloženo

To jsou ale standartní ceny ojetých aut, já myslel to, že bude někde Fabia II TSi Elegance a budou ji prodávat za 170 000 Kč a bude u ní napsáno, že se u ní řešily reklamace, proto je tak levná. Protože tahle cena odpovídá tomu, co mi nabídli (nabídli samozřejmě méně, za tolik by to mohli prodat).

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nazdar ľudia.

Píšem tu, lebo mám dojem, že mi opäť rapoce rozvodová reťaz pri štarte. Zatiaľ som to postrehol iba pri studenom motore, ale je to asi tak 50% zo všetkých štartov. Mám 3.500 km po výmene, tak som zvedavý, čo to bude robiť ďalej.. Asi by nebolo od veci skočiť trošku pokecať do servisu, už som tam nebol 2 týždne :kol-34:

Vloženo

To si ma velmi nepotesil. Ja idem na vymenu retaze za par dni. Clovek si naivne mysli,ze po vymene uz bude retaz vazne bezudrzbova :-(

Vloženo

Ako som písal, bude to potrebné sledovať, lebo sa to deje len pri studenom motore.

A ako tu niektorí písali, tak toto by ešte mohlo byť konštrukciou rozvodu a napináku, ale ak by sa to opakovalo aj pri teplom motore, tak idem opäť na reklamáciu..

Vloženo

Ja mam po vymene asi 4000 km. Niekedy to nerachta vobec ani ked auto stoji dva dni, inokedy aj pri teplom motore vzdy. Ale je to ovela tichsie ako s povodnou retazou. Uz to nemam chut riesit a jazdim dalej, asi to tak ma byt tou konstrukciou.

Vloženo

jj, je to daný konstrukcí těch rozvodů. pokud jste měli auta z ozubenejma gumovejma řetězama, nebo felicie, tak je to teď divný chování rozvodů, ale normální to je. každopádně ty první rozvody byly výorbně vadný, ono když se řetěz extrémně natáhne, tak jednak rachtá víc a hrozí přeskočení v době než se dostatečně napne. jinak rachtá i HTP někdy, i japonský motory, mezi nima třema SR20D, což je asai nejlepší motor v obsahu 2.0 co kdy japonci udělali. takže pokud to "hrčí" teď po výměně pár vteřin po startu, tak nemá cenu stresovat.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

ZDENEKMIKULOV: Ahoj,mám taky F2FL sportline r.v. 2010, a mám ji ještě v záruce.Ten řetaz rozvodovej mi vymění zdarma?

Pokud máš platnou záruku a hlučné starty (podrobý popis problému jsi už určitě četl), tak určitě zdarma. Já jsem měnil řetěz v rámci roční prohlídky - auto jsem předal v pátek odpoledne a v sobotu ráno bylo připraveno k vyzvednutí. Platil jsem pouze výměnu oleje plus filtr. Jo a mám auto vyrobené 08/2010.

Editováno: , autor: jarek95
Vloženo

Pokud máš platnou záruku a hlučné starty (podrobý popis problému jsi už určitě četl), tak určitě zdarma. Já jsem měnil řetěz v rámci roční prohlídky - auto jsem předal v pátek odpoledne a v sobotu ráno bylo připraveno k vyzvednutí. Platil jsem pouze výměnu oleje plus filtr. Jo a mám auto vyrobené 08/2010.

Záruku mám do 10 měsíce 2012 a při startu to cca 2-3 sekundy jakdyby cvaká a potom dobrý,takže pro jistotu bych to chtěl vyměnit..

Vloženo

jj, je to daný konstrukcí těch rozvodů. pokud jste měli auta z ozubenejma gumovejma řetězama, nebo felicie, tak je to teď divný chování rozvodů, ale normální to je. každopádně ty první rozvody byly výorbně vadný, ono když se řetěz extrémně natáhne, tak jednak rachtá víc a hrozí přeskočení v době než se dostatečně napne. jinak rachtá i HTP někdy, i japonský motory, mezi nima třema SR20D, což je asai nejlepší motor v obsahu 2.0 co kdy japonci udělali. takže pokud to "hrčí" teď po výměně pár vteřin po startu, tak nemá cenu stresovat.

ono to dělá právě u zahřátého kdy malinko zřídne olej a ten hydronapínák to dýl dopíná.To je těch pár vteřin.Musím souhlasit s "akubusem" že je to tišší než origo s tím rozdlem že to mám v pořádku i za teplého motoru.Snad bude klid......

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...