Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Je tady někdo s 1.2 TSI vyrobeném po říjnu 2011 a s rachotícím řetězem? Mám pocit,že už jsem se na to někde ptal,ale už si to přesně nevybavuji. :kol-32:

Ptal, ale asi nikomu v něm nerachotí a nebo nenajel dost kiláků na počátek potíží. Asi jak mám kolegu s Leonem a ten má za čtyři roky na TSI 3500km....

Jsem zvědav jak mi ta poslední varianta vydrží.

Ptal v antisvolávčce, a ještě mě zdrbal :t (za to, že mě nerachotí )

Ale tak hrozný to snad nebylo. :D Jinak dík za správné navedení. :kol-28: Ono je už těžké se tady v těch jednotlivých vláknech orientovat. :kol-32:

on(retez) uz asi moc rachotit nebude,podle toho clanku jsem dostal stejny retez jako u prvovyroby,ten me menili v 23000 a ted mam 41000 a je to docela dobre,ale to bude tim,ze nam vyrusili ten tocivy moment pri 18000 otackach pri 2,3,4 tak ted to drzi docela dobre,proto by me zajimalo,jak se kasal pan hrdlicka,jestli by vydrzel ten novy retez a vse nove snim ten povodni soft,az pujdu na prohlidku pri 45000 tak si ho tedy necham vymenit a zeptam se jestli tam nejde ten puvodni,ale uz ted je mi jasne ze to nepujde,protoze me zaroven nevydrzelo tesneni u vysokotlakeho cerpadla,takze retez mozna vyresili jak tam pise,ale jestli nebudou moci nahrat puvodni soft,tak se porad neceho boji

napisi do skody jestli tam jde nahrat puvodni soft,

Budúci týždeň som objednaný do servisu na garančku po 2 rokoch. Medzi rečou som ohlásil opätovné rachotenie už vymenenej reťaze a to už nielen iba pri studenom, ale aj teplom motore. Technik sa na mňa zadíval asi ako na mimozemšťana a že sa ešte nestretli s tým, aby vymenená reťaz mohla znova robiť problémy.

Menili mi ju na 11.500km pred rokom a teraz mám na tachometri 21.000km.

Nakoniec sme sa dohodli, že im tam auto nechám na pár dní a uvidíme, či sa niečo objaví za ten čas. Ale budem určite žiadať, aby zapísali pri príjme do servisu aj tento problém.

Potom dám vedieť, že ako to dopadlo.

Mně bylo v servisu řečeno, že Škodovka někdy v půlce roku 2011 vydala prohlášení ve kterém stojí, že ono chrastění při startu je normální charakteristický projev tohoto motoru...Dle mého názoru je to pěkná blbost, aby se takhle projevoval rok starej motor. Tak jsem napsal trošku naštvanější mail do Bolky a za cca tři dni mi volá vedoucí servisu do kterého jezdím, abych přijel na kontrolu a případnou výměnu rozvoďáku...Jakou by mě tam teda měli dát tu sadu? Byl teď nedávno někdo na výměnu v servisu?

Pokial sa neminu starsie zasoby tak je opravna sada 03F198158 novsia opravna sada je 03F198158A. Nič ine sa neda objednat. Fabie od 06/2011 maju inovovane retaze, takze vymena sa nekona, maximalne ti tam drbnu podlozku a novy soft.

Upraveno od akubus

Podložku i soft už mam... říkali, že u mě je to na hraně s tím řetězem...nevíš přesně od kdy jsou ty inovované řetězy montovány? Já slyšel něco o 17.6 ...

Jak můžou říkat že je to normální jev??? U nového auta to nedělá. Mě to také nedělá, tak jaký normální jev???

Jakobych slyšel autorizovaný servis,kam jsem byl nucen se služebákem jezdit - zase bláboly - to jsme nikdy neviděli/neslyšeli...To je fakt k zblití. kol9 Přesně jak píše Escrito,jak je možné,že 18 000 km to bylo absolutně tiché a pak to rachotí jak traktor??? Po výměně řetěz vydržel nerachotit pár km a je to tu zas (zatím od výměny ujeto 10 000 km). A to byl vyměněn v dubnu 2012. Kolegům na Fabii vydržel první 15 000 km,teď mají najeto asi 38 000 km a řetěz se jim také začíná občas ozývat. Sakra,tak co to tam zase dávají za šmejd? U škodovky je všechno "normální jev". :kol-29:

Podložku i soft už mam... říkali, že u mě je to na hraně s tím řetězem...nevíš přesně od kdy jsou ty inovované řetězy montovány? Já slyšel něco o 17.6 ...

Podle informací které mám je to 45 týden 2011takže MY2012

Upraveno od bad22

Podle informací které mám je to 45 týden 2011ale někde jsem četl 20/2012

Nazdar chlapi,včera jsem si vyzvedl auto ze servisu,měnily mi rozvody a když jsem se ptal technika kdy že to

inovovaly ten řetaz tak že prý na podzim 2011..

Na podzim 2011 sem měnil řetěz a ted na podzim 2012 ho budu měnit zas no a přišti podzim 2013 bych ho nechal zase vyměnit . Jednou za rok měním olej a řetěz :kol-47: ještě že je bezúdržbový

Není lepší měnit celé auto? :kol-24:

..ne, je lepší koupit jiný motor.. :-) já osobně se divím lidem, že si Tsi kupují... všeobecně se ví co je to za xindl ale pořád se to prodává...

Na podzim 2011 sem měnil řetěz a ted na podzim 2012 ho budu měnit zas no a přišti podzim 2013 bych ho nechal zase vyměnit . Jednou za rok měním olej a řetěz :kol-47: ještě že je bezúdržbový

Ten se bude z MB posílat s fitrem na olej, pro jistotu.

..ne, je lepší koupit jiný motor.. :-) já osobně se divím lidem, že si Tsi kupují... všeobecně se ví co je to za xindl ale pořád se to prodává...

To bylo myslím i u Tvé 1,4ky, spousta jednotlivých prů.erů. Že prý to žere, nejede, padají tomu kladky rozvodů, zadírá na LongLife režimu, zapékají kroužky a spousta dalších jobovek. A ejhle čašem ralativně good engine, jako MPI-HTP-MPIznovu. Dnes relativně taky vcelku použitelný máslostroj.

TSi kauza se týká i mne,ale v mém případě a době nákupu jiný kolovrátek pod kapotu krom HTP nestrkali.

Věřme že se na to bude už jen vzpomínat. Obdobně je to i s TDIčkama- 66kw- váhy vzduchu, kladky, turba....- dnes pro hromadu lidí "nej" motor.

TDI81kW- regulace turba- dnes z něj většina jen učurává

TDi PD- k tomu všemu vstřiky háklivé na naftu- dnes dtto

TDI 2,0- k tomu všemu praskání hlav- dnes další bomba motor

atd atd atd atd :kol-47:

Upraveno od Jakub Nabel

Ten motor je super na ježdění co se týka komfortu jizdy tak sem spokojen . Dneska bych koupil sice spiš naftu ,ale zas na jizdu po městě je TSI příjemnější . Před cca měsicem sem si zajel s 66kwTDI pro většinu lidi ideal motor i spotřeba nedostižna ,ale jizdni komfort je s TSI lepší. Podat a koupit jine auto sem taky zvažoval ,ale co koupit ,spiš bych potřeboval zjistit zda je možné u nějakého garažnika vyměnit starej řetěz za novej typ a co stim se musi ještě vyměnit :kol-27: auto je vyrobené řijen 2010. Mám ještě cca rok záruku tak to moc nespěchá do 60tkm

Upraveno od zbek

Technická produktová informácia zverejnená 24.9.2012

Kovové klepanie po studenom starte, kovové hluky z oblasti rozvodov:

Predlzeny rozvodovy retaz: K predlzeniu retazu moze dojst iba do datumu vyroby motoru 17.6.2011

K modifikácii rozvodov doslo od datumu vyroby motora 18.6.2011

Od tohoto datumu vyroby motora nevykonavajte ziadne opravy, zaklepanie po startu neni zavadou.

Datum vyroby motora najdete na ciarovom kode (sacie potrubie, plast k turbu), potom bolo umiestnene na chladic nasavaneho vzduchu.

A ako sa dá zistiť dátum výroby motoru? Viem že auto som mal vyrobené 2. 12. 2011, ale motor mohol byť nejaký kus ktorý im ležal na sklade už rok.

Upraveno od Ivan Horváth

Nevíte někdo, co všechno se musí odstrojit, aby se mohl vyměnit ten rozvoďák?

Technická produktová informácia zverejnená 24.9.2012

Kovové klepanie po studenom starte, kovové hluky z oblasti rozvodov:

Predlzeny rozvodovy retaz: K predlzeniu retazu moze dojst iba do datumu vyroby motoru 17.6.2011

K modifikácii rozvodov doslo od datumu vyroby motora 18.6.2011

Od tohoto datumu vyroby motora nevykonavajte ziadne opravy, zaklepanie po startu neni zavadou.

Datum vyroby motora najdete na ciarovom kode (sacie potrubie, plast k turbu), potom bolo umiestnene na chladic nasavaneho vzduchu.

Na tom sání mám 30.5.2011 takže je jasný, že mám ještě ten starej

Nevíte někdo, co všechno se musí odstrojit, aby se mohl vyměnit ten rozvoďák?

Já byl u kuchání 77kW když mi bastlili tempomat a měl sundanou vanu a jen ten horní a dolní kryt rozvodů. K dolnímu jdou přes podběh se sundaným nadkolím a kolem. Na motoru zůstaly všechny trubky a hadice.

Technická produktová informácia zverejnená 24.9.2012

Kovové klepanie po studenom starte, kovové hluky z oblasti rozvodov:

Predlzeny rozvodovy retaz: K predlzeniu retazu moze dojst iba do datumu vyroby motoru 17.6.2011

K modifikácii rozvodov doslo od datumu vyroby motora 18.6.2011

Od tohoto datumu vyroby motora nevykonavajte ziadne opravy, zaklepanie po startu neni zavadou.

Datum vyroby motora najdete na ciarovom kode (sacie potrubie, plast k turbu), potom bolo umiestnene na chladic nasavaneho vzduchu.

Tak na to jsem zvědav,jestli jim to skutečně vydrží.

Já byl u kuchání 77kW když mi bastlili tempomat a měl sundanou vanu a jen ten horní a dolní kryt rozvodů. K dolnímu jdou přes podběh se sundaným nadkolím a kolem. Na motoru zůstaly všechny trubky a hadice.

To máš nějakou protekci, že tě vzali na dílnu? :)

U tempomatu mne nechali, tam není auto na zvedáku, ale na vedlejším stanovišti měli fabku a tu léčili z nachlazení. Za studena jaksi chraptěla. Je to o přístupu servisu a taky o tom že přeci jen to v čem se hrabou stálo Tebe nemalé peníze. Ale i ten co mu to operovali tam byl i myslím se synovcem.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.