Přejít na obsah

Chladící kapaliny G12


sedan

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Neblázní, má pravdu - značková síť mění G-12 při 2-leté prohlídce auta. Další výměna se pak doporučuje každé 3 až 4 roky.

ALE.

U té neotevřené flašky G-12 bych se ji nebál použít - jde o to, že SKLADOVATELNOST V NEOTEVŘENÉM OBALU není to samé jako ŽIVOTNOST PŘI POUŽÍVÁNÍ. Aditiva a inhibitory se vyčerpávají stykem s kovem v motoru, gumou v hadicích atd - pokud je směs v neotvírané plastové flašce, neměla by se její kvalita ani po 10 letech takového skladování nijak měřitelně změnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

po peti letech :D

to si delas prdel ne ? tak ty ses moc covece :D

souhlas s ekkar

vsechny provozni naplne by se meli menit maximalne po dvou rokach ;)

at uz je to olej ;) u oleje to je dano samozrejme tim co nastane driv jestli pocet km dle servisniho intervalu prislusneho oleje a nebo jestli trvanlivost oleje

dale pak brzdova kapalina .... ;) .... vymena taktez po dvou rokach ;) duvod: absorbce vzdusne vlkosti a tim padem znehodnocovani brzdove kapaliny a tim i jeji bod varu ;)

no a pak je tady chladici kapalina ;) ..... taktez interval dva roky ;) duvod: ztrataprislusnych slozek v chladici kapaline a tim padem i horsi chladici vlastnosti ;)

pokud se pletu prosim opravte me :D

ale myslim si ze tohle je jasny az moc ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A navíc - dotaz nezněl na výměnné lhůty, ale na TRVANLIVOST CHLADICÍ KAPALINY V NEOTEVŘENÉM OBALU (jestli lze použít G-12 skladovanou v origo neotevřené flaši 8 let). Ta odpověď je jasná - pokud je obal neotevřený a k látce neměl volný přístup vzduch, měla by být normálně použitelná a v motoru by měla normálně fungovat bez problémů až do další výměny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Auto škoda - servisní knížka o výměně chladící kapaliny nic neříká, tudíž to značí celoživotní náplň. V knize " jak na to " to taky píšou, výměnu provést jenom při výměně dílu v chladícím systému, čiže při nutnosti vypuštění kapaliny. Toto píšou specialisté

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Jak píše "Ekkar_z_Bastlírny" : SKLADOVATELNOST V NEOTEVŘENÉM OBALU není to samé jako ŽIVOTNOST PŘI POUŽÍVÁNÍ

Chtěl bych se na základě tohoto optat - zda stačí z nádobky s chladící kapalinou tuto jen odsát a doplnit to tou origo novou, nebo se to musí celé ze soustavy vypustit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...