Přejít na obsah

fabia 1.2htp 47kw nestartuje


Miroslav Masar

Doporučené příspěvky

tak snimac som vymenil a stalo sa mi to opat, problem bude zrejme v palivovom cerpadle ktore aj po prepnuti na plyn stale tlaci benzin a zrejme sa vytvara podtlak. Moja otazka znie, po vymene palivoveho cerpadla nebude mi stale cerpadlo tlacit benzin aj ked budem jazdit na plyne? Nebude niekde problem len s elektronikou?

 

Nasiel som 2 druhy cerpadiel s mojim vyrobnym cislom:

 

Prve: (Toto nie je v zozname odporucanych)

http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-fabia

 

Druhe: (Pri tomto je na vyse vo vyrobnom cisle na konci F neviem co to znamena, ale je odporucane pre 1,2)

http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-fabia-1_1

 

Poradte ktore mam objednat pre Fabiu 1,2 HTP, 47 KW, AZQ, 2003

 

Dakujem

Editováno: , autor: medo81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím, mě se občas stane, že při zastavení a vypnutí motoru venku na mrazu pak nastartuje až na třetí pokus a to ještě pod plynem a do otáček to leze neochotně. V servisu při výměně zámku mi řekli, že to hlásí špatné tepelné čidlo. Nemáte někdo odkaz na návod jak si to čidlo vyměnit? Nechce se mi kvůli tomu znovu jezdit do servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Občas se mi stane, že motor nenastartuje. Jen v tom cvakne a startér se neroztočí. Na druhý pokus nastartuje a vše je již v pořádku. Je jedno, jestli je to teplý či studený start. Baterie vyměněna - nepomohlo. Diagnostika žádnou chybu nehlásí. Najeto jen 30 tkm. Převážně městský provoz, takže startů bylo dost. Asi tedy startér. Měl někdo podobnou zkušenost? Díky.

Tak jsem se konečně odhodlal k výměně startéru. Koupil jsem originál (Valeo, 02T911023S, Made in Poland) za 2900 Kč v pražské prodejně 2R. Musel jsem sundat horní i dolní kryt motoru, baterii včetně jejího plastového obalu. Dále povolit matici páky řazení a trochu jí povysunout na tisícihranu nahoru. Teprve potom jde vyndat dlouhý horní šroub startéru a tím i celý startér. Nový startér točí jako divý, takže spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, máme takový zajímavý problém na Fabii 1.2 40kW.

Za studena motor nastartuje vždy na ťuk. I v mrazech.

Motor necuká, neztrácí výkon a volnoběh je naprosto v pořádku.

 

Ale čím dál víc se stává že nechce nastartovat za tepla. 

Stačí někde po jízdě na 5-10 minut chcípnout motor a už prostě nechytne.

Chytne opět až po delší době....

A není to pokaždé. Z 20-30ti startů to udělá jednou.

Startér točí normálně.

Diagnostika nehlásí nic. Na přístrojovce svítí oranžový symbol motoru.

 

Neví někdo po čem jít?

Jediné co na autě zlobí je microspínač ve dveřích na straně řidiče. Což má vliv na čerpadlo že?

Jestli by to náhodou nemohlo být tím.

A byl špatný termostat. Ten se vyměnil a žádná změna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak a mám tu zase jeden špek....cca každý třetí start u studeného motoru cuká a někdy i zdechne.  :kol-32:

 

VAG vypisuje toto:

16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal
        P0106 - 35-10 -  - - Sporadicky
16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty
        P0172 - 35-10 -  - - Sporadicky
 
Sice jsou to sporadické závady, ale check už se rozsvítil na stálo. Snímač zkontrolován a neřekl bych, že to bude tím....
Někdo nějaký nápad?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych se přimlouval i za to odpojení, páč moje poslední zkušenost byla, že zaslepení mnou nestačilo, až teprve po sáhodlouhém hledání mého mechoše, ze zoufalství a po půlčanu slivovice odpojil EGR a bylo rázem po problému (tedy že na volnoběh se to hádalo vynechával nějaký válec a pod plynem naprosto OK, jakmile šla noha z plynu, zase se to hádalo až to zhaslo).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...