medo81 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 pls napis mi v skratke ako sa dostanem k tomu meraniu kde co kliknut dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Spravne som zakruzkoval spominany snimac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Září 2013 Sdílet Vloženo 18. Září 2013 Malta myslel určite toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 19. Září 2013 Sdílet Vloženo 19. Září 2013 je dobra znacka AUTLOG tohto snimaca? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 (editace) tak snimac som vymenil a stalo sa mi to opat, problem bude zrejme v palivovom cerpadle ktore aj po prepnuti na plyn stale tlaci benzin a zrejme sa vytvara podtlak. Moja otazka znie, po vymene palivoveho cerpadla nebude mi stale cerpadlo tlacit benzin aj ked budem jazdit na plyne? Nebude niekde problem len s elektronikou? Nasiel som 2 druhy cerpadiel s mojim vyrobnym cislom: Prve: (Toto nie je v zozname odporucanych) http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-fabia Druhe: (Pri tomto je na vyse vo vyrobnom cisle na konci F neviem co to znamena, ale je odporucane pre 1,2) http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-paliva-fabia-1_1 Poradte ktore mam objednat pre Fabiu 1,2 HTP, 47 KW, AZQ, 2003 Dakujem Editováno: 22. Září 2013, autor: medo81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 viděl bych to spíše na to druhé, u toho prvního nebyl 1,2 motor uveden ani u koncernu. Jinak benzín to bude tlačit pořád, i po přepnutí na LPG, to je normální stav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo81 Vloženo 22. Září 2013 Sdílet Vloženo 22. Září 2013 vsak prave preto ze tam neni napisane 1.2 a pritom kod som odpisal priamo z mojho cerpadla teraz neviem co objednat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milet Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Zdravím, mě se občas stane, že při zastavení a vypnutí motoru venku na mrazu pak nastartuje až na třetí pokus a to ještě pod plynem a do otáček to leze neochotně. V servisu při výměně zámku mi řekli, že to hlásí špatné tepelné čidlo. Nemáte někdo odkaz na návod jak si to čidlo vyměnit? Nechce se mi kvůli tomu znovu jezdit do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 dle obrázku uvidíš, kde hledat (č.8) a v reále uvidíš pak jak s ním ven teplotní čidlo -1,2_AWY,AZQ.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 12. Duben 2014 Sdílet Vloženo 12. Duben 2014 Občas se mi stane, že motor nenastartuje. Jen v tom cvakne a startér se neroztočí. Na druhý pokus nastartuje a vše je již v pořádku. Je jedno, jestli je to teplý či studený start. Baterie vyměněna - nepomohlo. Diagnostika žádnou chybu nehlásí. Najeto jen 30 tkm. Převážně městský provoz, takže startů bylo dost. Asi tedy startér. Měl někdo podobnou zkušenost? Díky. Tak jsem se konečně odhodlal k výměně startéru. Koupil jsem originál (Valeo, 02T911023S, Made in Poland) za 2900 Kč v pražské prodejně 2R. Musel jsem sundat horní i dolní kryt motoru, baterii včetně jejího plastového obalu. Dále povolit matici páky řazení a trochu jí povysunout na tisícihranu nahoru. Teprve potom jde vyndat dlouhý horní šroub startéru a tím i celý startér. Nový startér točí jako divý, takže spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 Zdravím, máme takový zajímavý problém na Fabii 1.2 40kW. Za studena motor nastartuje vždy na ťuk. I v mrazech. Motor necuká, neztrácí výkon a volnoběh je naprosto v pořádku. Ale čím dál víc se stává že nechce nastartovat za tepla. Stačí někde po jízdě na 5-10 minut chcípnout motor a už prostě nechytne. Chytne opět až po delší době.... A není to pokaždé. Z 20-30ti startů to udělá jednou. Startér točí normálně. Diagnostika nehlásí nic. Na přístrojovce svítí oranžový symbol motoru. Neví někdo po čem jít? Jediné co na autě zlobí je microspínač ve dveřích na straně řidiče. Což má vliv na čerpadlo že? Jestli by to náhodou nemohlo být tím. A byl špatný termostat. Ten se vyměnil a žádná změna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 tak pokud svítí check, tak se mi nechce věřit, že diagnostika nehlásí nic , rozhodně tam něco zapsáno musí být. Jinak předčerpávání měli tuším pouze 47kW verze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 Pravdou je že to bylo u týpka co měl diagnostiku ala taková malá krabička... Asi to bude chtít něco lepšího. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 Pozri cidlo teploty chladiacej sustavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Duben 2014 Sdílet Vloženo 28. Duben 2014 pozerať sa môže naňho koľko chce,keď nemá diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Tak a mám tu zase jeden špek....cca každý třetí start u studeného motoru cuká a někdy i zdechne. VAG vypisuje toto: 16490 - Tlak v sacim potrubi/tlak vzduchu: (G71) /F96 Nesmyslny signal P0106 - 35-10 - - - Sporadicky 16556 - rada 1: system odmerovani paliva System prilis bohaty P0172 - 35-10 - - - Sporadicky Sice jsou to sporadické závady, ale check už se rozsvítil na stálo. Snímač zkontrolován a neřekl bych, že to bude tím.... Někdo nějaký nápad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Piše ti že problem je v saom potrubi. Pozri všetko kde može prisavať falš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Ale ono to nepíše nízký signál....a proč to tedy dělá jen někdy po nastartování? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Ja so nespomenul nizky signal ale tlak v sani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 zkus taky ze srandy odpojit konektor od EGR ventilu (pochopitelně, v momentu kdy to bude dělat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Zrovna jsem si na Tebe vzpomněl Malto, že bych zkusil nejdřív vyčistit EGR, jestli náhodou někdy při startování nezůstává zaseklej a tudíž otevřenej.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiraXP Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 A v momentu kdy to začne dělat, tak nestačim ani otevřít haubnu a buď motor chce vyskočit z auta, nebo to chcípne, takže EGR ani nestačím odpojit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Ked EGR je podozrenie tak je najlepšie to na skušku zaslepit lebo ked je karbon tak netesni aj ked daš dole konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 já bych se přimlouval i za to odpojení, páč moje poslední zkušenost byla, že zaslepení mnou nestačilo, až teprve po sáhodlouhém hledání mého mechoše, ze zoufalství a po půlčanu slivovice odpojil EGR a bylo rázem po problému (tedy že na volnoběh se to hádalo vynechával nějaký válec a pod plynem naprosto OK, jakmile šla noha z plynu, zase se to hádalo až to zhaslo). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Ked by dal dole konektor a nepomaha tak skusit aj zaslepit či netaha cez pootvorene EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.