Jiri ALH Vloženo 1. leden 2018 Sdílet Vloženo 1. leden 2018 Dovolím si oživit jedno mírně starší téma: Fabia Combi I, 1.4 50kW AQW, model 2003, výbava Classic úplně beze všeho, z fabriky měla jen centrál na klíč. Jde mi o to, že bych do ní potřeboval kvůli přítelkyni přidělat dálkové ovládání centrálu s tím, že když už, chci výhradně origo systém s tlačítkovým klíčem. Co jsem zatím dohledal, bude pravděpodobně potřeba jiná komfortní jednotka, s velkou pravděpodobností bude vůz od výroby osazen 6Q0 959 433A 01, tedy tou nejpitomější co existuje. Zde nastává první úskalí : Teoreticky bych potřeboval 6Q0 959 433C 02 (bez el.oken, bez alarmu, s DO, L řízení), lze použít i jinou 433C, třeba verzi 08 s el.okny a alarmem? Předpokládám, že to nebude problém, prostě se nakóduje že okna ani alarm nejsou a hotovo. Bohužel C jednotky moc nejsou k mání, nejvíc je 433E, je možno použít i některou variantu téhle? Hodně lidí píše že je to nejlepší komfortka co lze mít, ale nikde jsem se nedočetl zda je to použitelné i pro předface auto? V tabulce komfortek předface co je zde v jiném tématu uvedena není a vím, že s faceliftem se měnila i komunikace mezi jednotkami... Dále mne mate, že s instalací DO někdo mění sadu zámků, někdo zase ne, třebaže mají rovněž Classic a nepodařilo se mi z toho příliš pochopit, čím je to podmíněno. Klíč, ať už dvou nebo třítlačítkový, je potřeba předpokládám 434 MHz. Pokud je výměna zámků nutná z důvodu jiného tvaru planžety sklopného klíče, nevíte, zda by bylo možné použít dálkový klíč nesklopný staršího typu? Vzhledem k poměrně malému využití auta (10000km/rok) se mi nechce investovat do sady zámků.. Předem děkuji za odpověď Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. leden 2018 Sdílet Vloženo 2. leden 2018 to číslo komfortky za písmenem (01, 08....) neřeš. Ano můžeš použít E. Zámky se mění (spíš měnily) kvůli tomu, že potřebuješ nový klíč s DO. Dřív byla nejlevnější cesta sada nových zámků se dvěma klíči. Dnes se u Číňana dá levně pořídit nevybroušený klíč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri ALH Vloženo 2. leden 2018 Sdílet Vloženo 2. leden 2018 Super, děkuji za odpověď Jednotku E jsem právě zakoupil za 500CZK na vrakáči. Zbývají tedy už jen klíče. Je teoreticky možné zakoupit nějaké použité trojtlačítkové sklopné klíče a spárovat s autem ty? Pochopitelně, že by bylo nutno ještě dokoupit nové planžety.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. leden 2018 Sdílet Vloženo 2. leden 2018 jednou přizpůsobený imobilizér už nepřeučíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri ALH Vloženo 2. leden 2018 Sdílet Vloženo 2. leden 2018 Oj, škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 2. leden 2018 Sdílet Vloženo 2. leden 2018 Stačí vyměnit čip za nový Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri ALH Vloženo 2. leden 2018 Sdílet Vloženo 2. leden 2018 Jo, zrovna jsem o tom taky uvažoval zda to není "jen" v tomhle Zkusím to takhle, byť je to složitější na sehnání, nějak pořád víc věřím použitým origo klíčům než novým čínským. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Viděl jsi někdy sklopný klíč po 10, ne-li 15 letech používání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
street-dog Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 Já mám třeba sklopnej klíč od auta z 2006 pořád origo a nepřipadne mi, že by byl nějak špatnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri ALH Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 před 2 hodinami, Wittmann napsal: Viděl jsi někdy sklopný klíč po 10, ne-li 15 letech používání? Nevidím v tom problém, mám Octavii 10/2003 se čtyřma kilama na hrbu a klíč, krom naprostého ošoupání loga, v nejmenším nepůsobí že by byl v posledním tažení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 3. leden 2018 Sdílet Vloženo 3. leden 2018 No dykť to říkám: je hnusnej . Vzhledem k tomu, že ta čína stojí pár dolarů - shánění a laborace starého originálu nedává vůbec smysl. Leda, že by člověk chtěl tímto vyjádřit protest proti anexi Tibetu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 5. leden 2018 Sdílet Vloženo 5. leden 2018 Zdravim pánové, našel by se tu profík, kterej by mi poradil (pokud to teda jde) kterou adresu a jakou hodnotou přepsat aby při otevírání kufru klíčkem se pouze odemkl, ale neodskočil? Na naší octě 2 to funguje tak, že se jen odemkne a při zabouchnutí zamkne (fungovalo to i na naší fabii 2, něž se vyměnila jednotka-teď funguje jako u mě) komfortka je 433E. Mimochodem na tý fabii 2 bych to taky rád udělal, tak jak to bylo, ale kódování ze staré nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri ALH Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 Tak se po týdnu částečně zadařilo instalaci dálkového centrálu do Classicu udělat Jednotka komfortu 433E nakódovaná na 00019, dva nové čínské třítlačítkové klíče 1J0... Nějak to funguje, ale není to ideální : 1) Uzamknutí DO bez problémů, všechny dveře se uzamknou a rozbliká se LED ve dveřích řidiče. Problém nastává při odemčení dálkou - odemknou se všechny dveře krom řidičových, které zůstanou v jakoby SAFE módu (nelze otevřít ani zevnitř), ale LED nebliká. Při odemčení klíčem ze strany řidiče se odemknou, ostatní také. Při odemknutí klíčem ze strany spolujezdce se dveře řidiče neodemknou. Zajímavé mi přijde to, že dokud byl ve vozidle centrál neorigo, napojen s resistorem 180 ohm na kabel od zámku ve dveřích řidiče, odemykalo se vše. Nicméně to asi bude problém jednoho z mikrospínačů v zámku, bez kterého asi komfortka není schopna správně pracovat. Zámek je původní, má 15 let a 360 000km za sebou. Občas nejde ani světýlko interieru po otevření řidičových dveří. Je má domněnka o nutnosti výměny zámku pravděpodobná? 2) Nejde odskok kufru. Musí se to nastavit přes VAG? Pokud ano, kde? Nepodařilo se mi o tom nic dohledat, rovněž VIS je v tomto ohledu na informace poněkud skoupý. Nebo prostě Classic nemá pro tuhle funkci kabely ve svazku? Uplně se mi toto nezdá, vzhledem k tomu, že servo 5.dveří je dle schematu napojeno ke komfortce.. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 K bodu č. 1 zkontroluj kabely u A sloupku. Mě to dělalo u spolujezdcovo dveří a potom i u řidičovo. Jinak k bodu č.2 pokud máš kufr otevíraný klasicky odskokem tak to tlačítko na klíči jen podrž trochu dýl. Měl to funguje, když to podržim cca 2s. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. leden 2018 Sdílet Vloženo 10. leden 2018 Kdyby to nepomohlo, tak problém ještě může být v tom, že tam vůbec není a nebo to nepodporuje jednotka BSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri ALH Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 (editace) Ten odskok kufru mi pořád absolutně nejde do hlavy Podržení tlačítka nepomáhá, není ani slyšet cvaknutí relé pod palubkou, prostě nic. Koukám do schémat ze kterých vidím, že servo zámku kufru je trvale ukostřeno a druhým pólem připojeno zeleno/červeným kabelem 0,5mmq k BSG na svorkovnici T6o/5 (XP1), kde je dále znázorněno, že tato svorka je vývod klapky přepínacího relé, přičemž NC kontakt je spojen se svorkovnicí T5c/1 (XP5) rovněž na BSG, kde se dle dalšího schematu nachází hnědá 2,5mmq kostra i pro motorek stěrače. NO kontakt je na svorkovnici T6o/6, kam je modro/červeným vodičem 0.75mmq přiveden plus od pojistky SB31. Není mi sice jasné, proč je servomotorek v klidu z obou stran tvrdě ukostřen, ale to není nakonec důležité. Po stisku tlačítka ve víku relé v BSG přepne a servo se aktivuje. Vzhledem k tomu, že tlačítkem ve víku kufru se dá normálně otevřít bude kabeláž jistě bez závad, resp. kompletní. Závada bude v tom, že relé v BSG nedostane po stisku DO podnět k přepnutí. Nyní ale proč? BSG v autě není ta nejblbější, je tam 6Q1... s koncovým písmenem (snad, nemám teď auto u sebe) C, tempomat umí. Auto, ze kterého jsem na vrakáči vyndal komfortku byla rovněž předface Fabie combi která měla taky BSG 6Q1..C a předpokládám, že tam to jistě šlo, neb byla jinak hodně ve výbavě a nevypadala jinak napadená kutilem. Je možné, že by existovaly BSG se stejným číslem ale rozdílným SW, přičemž některé se nedokáží dohodnout s komfortkou že mají otevřít kufr? Případně, pokud si špatně pamatuji co v autě je, co jednotkyBSG s písmeny B či A? Ty by teoreticky měly odskok umět nebo ne? Editováno: 11. leden 2018, autor: Jiri ALH doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 No přesně tohle se tady kdysi, kdysi dávno řešilo - resume bylo takové, že některé BSG to neumějí a nikdo neví jaké a proč. Zkus hledat, ale myslím, že už tady to vlákno není, bohužel jako spusta podnětných vláken, jako třeba můj nikdy plně nedoceněný manuál na dodělání klimatizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 Wittmann klimatizaci sis dodělával celou sám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 jj, ale už je to 12 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Minelan Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 Mám komplet věci na dodělání a někde jsem tu četl něco o programování, že bez něj když zapnuli klimošku tak jim tak poklesly otáčky, až to někdy chcíplo. Je to pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 Autu se musí "říct", že má klimatizaci a ŘJ motoru se musí překodovat na jiný režim. To je ale na tom všem to nejjednodušší, horší je ta mechanická část. To sem už ale napatří a brzy nás nějaký admin ukamenuje. Případně se můžeme potkat v jiném, relevantnějším tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri ALH Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 Tak odskok víka kufru na DO zprovozněn, největší závada byla zjevně na mém přijímači Včera, když jsem učil auto na nové klíče jsem zkontroloval paměť závad komfortky a immo (bez závad), k BSG se mi ale nepodařilo napoprvé připojit a v domnění, že je pro tento úkon nepodstatná to dále neřešil. Dnes se mi komunikace s BSG navázat podařila bez problémů, smazal jsem sporadickou závadu z paměti a zkusil znovu klíče - Ejhle, už to chodí jak víno. Zjevně vědí, proč píšou že je nutno mít paměť závad prázdnou. A skutečně je v autě BSG 6Q1...C Děkuji všem za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZajacLP Vloženo 6. Únor 2018 Sdílet Vloženo 6. Únor 2018 Zdravím chalani, mám tiež menši problém s diaľkovým ovládaním na F1. Mám vyskakovací trojtlačitkovy kluč a jeden dvoj. Ani na jednom mi nejde na dialku otvoriť. musim stale otvarat vlozenim kluca do zamku. komfortne otvaranie okien mi funguje ak podrzim dlhsie kluc v zamku. aj mi otvara pekne vsetky dvere. len to nefunguje na dialku.. baterie vymenene v klucoch. pekne blikaju.. niekto rady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 Tak zkus dálku znovu spárovat s autem. Pokud ti dálka ani pak nepude,tak je pravděpodobně vháji comfortka centrálu. Někdy prostě odejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZajacLP Vloženo 7. Únor 2018 Sdílet Vloženo 7. Únor 2018 ako to spárujem? niekde som to tu už videl napisane.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.