Přejít na obsah

Octavia II ESP + ASR


stepanzeleny

Doporučené příspěvky

Čus borci,

mam problem s Octavii II MR2008 (před face) 1,9TDI 77kw.

Na palubce mi nesvítí kotrolka ABS ani ESP ani ASR ( ani při zapnutí klíčku).

Abs už je funkční po výměně čidla na kole a vymazání chyb.

Ale s ESP a ASR stale nechodí.

Ve VAG mi to nepsalo žádnou chybu. Zkoušel jsem základní nastavení s loginem 40168, ale neúšpěšně.

Teď tam mam chybu "jizdní test aktivován".

Našel jsem na netu spoustu návodu jak test dokončit, ale nepodařilo se.

Máte někdo nějaký tip jak to dát zase dohromady??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Základni nastavení sem prováděl, ale nejde dokončit. Ve VAG není žádná chyba, ale zjistil jsme v měřených hodnotách špatnou hodnotu v příšném snímači zrychlení. Má tam být 2,5 a mě se to pohybuje okolo 0,1...

Chtěl bych ho zkusit vyrovnat ale nemůžu ho najít. Má byt pod sedadlem řidiče ale tam nic není.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se trap ! ....Komu není rady, tomu není pomoci....

Čím se budu živit, když si lidi budou auta opravovat sami? Ale nevadí mi to....Budu jen rád, že budou jako Ty a nadělají si ještě trocha víc problémů pro řešení banální věci.O to víc zaplatí. Záležitost na 10 minut se protáhne třeba na půlden........................... LIDI- PROBERTE SE A DĚLEJTE TO, CO UMÍTE ! Místo takové ztráty času můžete být s rodinou, přáteli, nebo dělat něco, kde vyděláte trocha peněz na opravu u odborníků. Určitě si vyděláte víc..........Ale to patří uplně jinde...

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu oceňuji tvé otcovské rady. Ale nejsem žádný amatér, na autě si dělám vše sám. A kdybych měl jezdit s každou radou za "odborníky", který si něco vyčtou tady na foru, tak bych nedělal nic jiného.

Takže znovu,

mockrát tI děkuji za "VELMI PŘÍNOSNÉ ODPOVĚDI", ale má otázka zněla jak dokončit nastavení a ne kam to mám odvést, aby mi to za deset minut nastavili!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vždyt jsem Ti to psal, zajed do škodovky! Mezi ty odborníky, jak píšeš, patříš přeci taky! Přeci tu nebudu psát postupy a vychytávky, na kterých jsem strávil dost času! Tahle práce mně živí a byl bych sám proti sobě! Doba je zlá... Určitě jsi si všiml, že tu takové věci lidé nepíšou...Píšou se tu jen postřehy a kutilské rady.

A když už, tak se napíše, že máš přijet. Najdi si tam u Vás mechanika, který rozumí těmto sistémům.¨V dnešní době má diagnostiku jakýkoliv blb , ale stejně mu to je prd platné, když se na jakoukoli ptákovinu ptá. Napíše mu to chyby a končí. Nic proti Tobě nemám, patříš do rodiny kutilů, těch je plná republika. Asi Tě to baví. Ale nejjednodušší máš, že stejně někam zajedeš, protože podle toho, co jsi psal, na to nemáš, nemáš dostatek informací a zkušeností, neznáš postupy, nastavení, kodování, hodnoty pro adaptace...Tak, aby to bylo stopro...A né jako v garáži u kutila. ( Mezi ně patříš---To není urážka.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ESP - základní nastavení snímače úhlu natočení volantu

1. Nastartovat motor

2. Otočit volantem jednou do prava, pak zpátky a hned jednou do leva a zase zpátky do roviny

3. Na diag kod 40168 pak vstup do základníno nastavení, Skupina 060

4. Start

5. V druhem okně "OK"

6. Kontrolka zhasne po odpojení diag a opětovném zapnutí klíčku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...