Přejít na obsah

zadni sterac


bajdik1...

Doporučené příspěvky

Kluuuci,

ted o vikendu jsem byl na vatbe kolegy z prace .. Ofaborkoval jsem si fabinku pentlema a jednu jsem dal i napric zadnim oknem .. Jenze prselo a potreboval jsem setrit zadni sklo,ale ejhle .. Sterac se zasekl o tu pently a uz jsem s nim nehnul .. I po uvolneni nenastala zadna zmena .. Ted je ten srterac naprosto bez zivota .. Nereaguje na zadny pohyb packy .. :( Muzete mi nekdo poradit,co se vlastne stalo .. ?? A jak zase obnovit funkci .. ?? Diky moc za rady ..

P.S. Se steracem nejde hnout ani rukou .. Proste se nehne vubec .. Silou jsem to nechtel pokouset .. Jeste doplnim,ze se mi zasekl v leve poloze cili na leve strane okna ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ještě rádo praská nějaké plastové ozubené kolečko v převodu (hlavně při přimrznutí stěrače) ale vzhledem k tomu že tím nejde hnout ani rukou řekl bych také pojistka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadní stěrač se bohužel mění jenom jako celek, mě se protáčela osička ostřikovače, takže to stříkalo zároveň se stěračem a ne nahoru a měnili celé za 5tis.

Hustá cena :o

Mě letos při roční prohlídce našli závadu taky v uvolněné trysce ostřikovače (také se točila spolu se stěračem), to ani nemuseli hledat, to se mě rovnou mohli zeptat a doporučili mi objednat se na výměnu. Tak jsem jim poděkoval a řekl, že zadní stěrač nepotřebuju lollol

No teď když vidím tu cenu :huh: tak zjišťuju, že ho opravdu nepotřebuju :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kombiku se mi stalo to, že když se zapnul zadní stěrač a člověk ho potřeboval vypnout, běžel dál. Třeba i 20 km.

V servisu mi řekli že se musí komplet vyměnit.

Doma po rozebrání se zjistilo, že funkci dojezdu je vykonávána pomocí "kontaktů". Je tam plastové kolo s měděným mezikružím. To mezikruží je v jednom místě přerušené. Jezdec, který jede po mědi a dojede na to přerušení (není kontakt) způsobí zastavení stěrače.

Hlavní příčina byla ta, že jezdec postupně natahal částečky mědi na to nevodivé místo a "kruh se uzavřel" Proto stěrač jezdil pořád dokola.

Cena nového motorku měla být cca. 4000,- !!!

hodina práce = ušetřených 4.000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Prosím o radu,

Nefunguje mi zadní stěrač.

Při sepnutí páčkou setřel pouze o kousek a dál nic, ani se nehne.

Určitě nebyl při setření přimrzlý, pojistky jsou také v pořádku a ostřikovače zadní skla jdou.

Měl jste někdo podobný problém? Jde o Fabii 1,4 TDI combi

Moc děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no tak najlepsie je nechat to zohriat v nejakej garazi, nech nie je ten plast taky nachylny na prasknutie. predsa je len dost velky.

no tak ked je dobre nasadena aj utiahnuty, tak len namerat aby si vylucil poruchu motoru alebo ci ti don ide stava. urcite sa to da namerat pred prechodkou do piatych dveri. ked ti nepojde stava tam tak nemusdis trhat ten plast.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslím že kabeláží to nebude, protože by to trochu nejdřív blblo, jako avizovalo by to dopředu.

Ještě mě napadlo, že by to mohl být doběhový kontakt v motůrku, když se to spustilo a nedoběhlo, ale to bez proměření vyloučit nemůžu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...