Publikováno Červen 12, 201213 r Zdravím, je tu už někdo kdo nechával tento motor předělávat na LPG? Jak je to s odolností ventilových sedel, je nutné použít přimazávání?? Díky za rady a ykušenosti, snad nebudu první :-)
Červen 21, 201213 r co vím, tak zdejší borec Wassermann nechal předělávat služebního 1,6 Rooma, tak zkus u něj. Dával Tartarini EOBD, přstavba u AGW Brno.
Červen 21, 201213 r Autor Mně se spíše jedná o ty ventily..... říkaly že to není nutný, ale že se tim nic nezkazí.... Ale nechce se mi vyhazovat dalsi peníze za nic, co není nutný a navíc to zasírá sání.....
Červen 21, 201213 r já vím, že se ti jedná o ventily, ale já u jeho přestvby nebyl, takže nevím jak se staví firma k těmto VW motorům, ale obecně VW nemá s ventily problém, avšak už jsem také někde zaslechl že některý VW motor se dělá v Mexiku a tam že problém nějaký je, ovšem neporadím jestli je to zrovna tento.
Červen 21, 201213 r dávat plyn do auta, který žere 7-8 litrů?to je přece zbytečnost, dyt benzin zas tak drahej neni.
Červen 22, 201213 r Vladimir Kalandra: jak už tady uvedl Malta, mám Rooma 1,6 předělaného na LPG, sekvenc Tartarini EVO 08... Žádné přimazávání nemám a co vím, tak ani není nutné. Navíc škodovka tento motor jako jediný používá v kombinaci s LPG z výroby v Octavii a to bez nějakých úprav a bez přimazávání ventilových sedel, tak si myslím, že už to samo by mělo mluvit za vše, tedy že není třeba se něčeho obávat
Červen 22, 201213 r Kata-he-kasa: no to je věc názoru... A myslím si, že víc než o spotřebě je to o km nájezdu/rok. Pokud auto používáš v úterý a v dubnu nebo na cestu do kostela a zpátky, tak chápu, že ti lpg přijde jako blbost, ale pokud najezdíš min. 15t km/rok a víc, tak se ti lpg jednoznačně vyplatí a návratnost investice je rychlá Upraveno Červen 22, 201213 r od Wassermann
Červen 22, 201213 r djíždim autem do práce denně, za rok to děla 13-14 tisíc.na ten nájezd a spotřebu mi to přijde opravdu zbytečný.
Červen 22, 201213 r dávat plyn do auta, který žere 7-8 litrů?to je přece zbytečnost, dyt benzin zas tak drahej neni. tak mi řekni pro koho by pak byl celý LPG auto-průmysl, kdyby předělávali na plyn jen majitelé Hammerů, Voyagerů a podobných rozchlastaných amerických srač.k? Vždyť spotřebu kterou uvádíš má dnes 90% aut. Já dělám jen do práce ročně 20t km a nedokáži si to představit to absolvovat na beneli při dnešních cenách. Ale je to také o tom, že já už 14 let nejezdím na nic jiného zatímco ty jsi ten pocit vzít plnou za 600-800 ještě neokusil
Červen 22, 201213 r Wassermann - "Navíc škodovka tento motor jako jediný používá v kombinaci s LPG z výroby v Octavii" A já myslel, že tento motor vychází konstrukčně z motoru 1.6 FSI a s motorem z Octávie nemá nic společného. Octavia 1.6 74Kw Kódové označení: AEH(4/97>), AKL(8/97) Zdvihový objem: 1595ccm Emisní limit: EURO2(AEH), EURO 3(AKL) Vrtání/zdvih: 81/77,4mm Válce/ventily: 4/2 Max. výkon při otáčkách: 74Kw při 5600ot./min. Max. točivý moment při otáčkách: 145 při 3800ot./min. Kompresní poměr: 10,3:1/10,5:1 Škoda Fabia II 1,6 16V/77 kW Kódové označení: BTS Zdvihový objem: 1598 Vrtání x zdvih [mm]: 76,5 x 86,9 Válce/ventily: 4/4 Nejvyšší výkon [kW/ot/min]: 77/5600 Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]: 153/3800 Kompres.poměr: 10,5 : 1 Upraveno Červen 22, 201213 r od .Honza.
Červen 23, 201213 r Autor No nevím jak je to s vývojem motoru a z ktereho motoru vychází.... Každopádně asi opravdu přimazávání není potřeba. Díky všem za názory. Ohledně toho, zda se plyn vyplatí či ne, je samozřejmě individuální rozhodování. O tom, že s LPG jsou i další výhody, např. větší akční rádius jak říkají (tzn delší dojezd i s benzinem), v neposlední řadě dnes dost často diskutované emise a ekologie provozu, tak i to, že v motoru nevzniká karbon jako při benzínu a olej má delší životnost..... Ono všechno má svoje + a -, je jen na majiteli to zvážit. a pokud si najedes víc jak 15tkm tak není o čem přeýšlet. Mužu jen otazku, na kolik tě přestavba vyšla? A co znamená to OBD? To jako že to přímo komunikuje s jednotkou motoru po sběrnici? Že nejsou použity klasický drátový propojení na vstřikovače, zapalování atd? Nebo jakej to má přínos? Nevíš?? Dík
Červen 24, 201213 r můj tříhrnek stál 26500, čtyř by měl být o litr dražší. Jednotka sleduje krátké a dlouhé korekce a podle toho doalďuje. U starších systémů musel servisák jezdit ještě s testerem napíchlým na diag.zásuvku ŘJ motoru a sledovat korekce a podle toho si hrát s mapama. Tato nová LPG jednotka to umí sama. Takže hlavní přínos to má pro naladění
Srpen 11, 201213 r 1.6 16V BTS není s 1.6 8V v Octavii přímý příbuzný. V době, kdy není nutné vozit rezervu o plynu přemýšlím taky. Ale až do nového auta, hned po zajetí. Do současného už to dávat nebudu.
Říjen 9, 201212 r ja mam LPG mam na tom najazdenych 100000km a vsetko ide bez problemov. a ziadne primazavnie nemam. roomster 1,6i
Listopad 11, 201410 r takže potřebuju teda přimazávání nebo ne na 1.6 16V, každý rika neco jinyho a nevim pro co se rozhodnout
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.