Přejít na obsah

Bezradnost, neznalost ... cívky, hlava, tlaky ???


Jakubos

Doporučené příspěvky

Moje blbost. Je to mé první auto koupené v bazaru. Předešlé 2 jsem kupoval od známých. Příště už nic nenechám náhodě a nechám to někde prověřit už před koupí. Teď musím pořešit aktuální situaci. S tím motorem to taky není snadné. V Hlučíne na Škoda vrakáči mi řekl, že má 4 motory, ale žádná záruka, neví kolik to má najeto ani serviska. A kupovat zajíce v pytli se mi nechce. Ještě mě napadlo to nějak zrepasovat a prodat. Protože při takovém nájezdu si myslím, že je otázka času, kdy se zas něco posmolí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě. Možná opravdu zrepasnout a prodat. Při takovém nájezdu to bylo asi služební a to určitě nikdo nešetřil. A stahování kilometrů bych tvrdě trestal. Je to fakt sviňárna. Bohužel jsme v ČR a je tu jakási anarchie v takových věcech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co je to za rok výroby? Mezi nama, já bych to asi nepouštěl dál do světa, budeš na tom finančně tratit, ten repas ti nikdo nezaplatí a navíc, ty auta co jezdí hodně bývají v lepší kondici, jak ty co se s něma jezdí jen v neděli a to ještě jen když svítí slunce a mají na tacháči za 8 let pouhých 30t km. Prodáš to a co pak, budeš hledat jiné?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to 2006. Vím, že mi to nikdo nezaplatí, ale jak tak pročítám fórum, tak se tyto problémy řeší hodně často a nerad bych to za chvíli řešil znova. Byl bych aspoň 2 roky bez auta, něco přišetřím a koupím buď něco nového a nebo 1-2 roky staré, ale důkladně proklepnout. Jinak celkově je to auto dobré. Dělal jsem komplet brzdy a natechnické mi to pochválil za dobrý stav. Ale ten motor je srdce auta a bez něj to jaksi nepůjde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli jsi jinak spokojený nech to opravit. Já to řešil nedávno, cca 8000km, kontrolka, občasné vibrace, tak jsem tušil která bije. Tlaky 14-10-14, Oprava a zároveň výměna rozvodového řetízku,olej,kapalina, Motor šlape jako nový. Bohužel to je vlastnost těchto motorků, ale zase nemusím vrážet peníze do GO turba, :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi přišlo v SZ:

zdravim, zabýváme se opravou poškozených a opotřebených motorů htp, víme vyřešit váš problém.

Možnost i výměnným způsobem váš motor za zrepasovaný. Skladem máme také zánovní motory z Německa, najeto do 30tis km.

Záruka. V případe otázek me kontaktujte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Huba sice zatial nespoznám osobně, ale mailov sme si už vymenili vela. Onehdá jsem mu dohodil taky jednoho Slováka a jak byl rád, že dal za opravu polovic a měl to v cajku. Já měl problémy zač.jara a vše s ním konzultoval a už to skoro vypadalo, že se k němu rozjedu, ale nakonec byla příčina jinde, takže repas hlavy nebyl nutný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprosím Vás pány znalé .

Jaké mají být tlaky válců pro 1,2 12V AZQ MR2005 POUZE BENZÍN ??? .

Trápím se s volnoběžnými otáčkami které jsou na hranici 680-704ot/min. najeto máme poctivých 117.000km, na 75.tkm rozvodová sada Orig. s přípravky na aretaci, v 90.000km výměna 3ks cívek Orig. a spojky Sachs na 115.000km velký servis ( filtry, svíčky, oleje, kapaliny ) . Klepavý zvuk od levého předního kola je slyšet do 780 ot/nim pak už krásný klidný chod... už jsem došel do fáze sehnání shodné starší škrtící klapky a vyvrtání do ní 2mm díry. Otáčky stouply na 840 - 960ot/min motor houpe a svítí občas Check a padá do nouzového režimu. problém přetrvává od cca 85.000km a postupně se zhoršujě.

VELMI prosím o radu. Jediné mi zbývá nechat změřit tlaky a pak jedině k Mr. Cimbu na chip.... :kol-33:

Editováno: , autor: puummy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AZQ má dle výrobce rozsah volnoběžných otáček 640-860 ot./min., takže jseš v normě. Mám přečipováno od Cimbu a ten vyšší volnoběh (alespoň v mém případě) klepání převodovky neřeší (je slyšet hlavně u studeného motoru v zimě). Jako bonus jsem málem neprošel emisemi, protože tam musí být volnoběh v rozsahu určeném výrobcem. Takže jsem si stejně přes VAG volnoběh snížil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprosím Vás pány znalé .

Jaké mají být tlaky válců pro 1,2 12V AZQ MR2005 POUZE BENZÍN ??? .

Trápím se s volnoběžnými otáčkami které jsou na hranici 680-704ot/min. najeto máme poctivých 117.000km, na 75.tkm rozvodová sada Orig. s přípravky na aretaci, v 90.000km výměna 3ks cívek Orig. a spojky Sachs na 115.000km velký servis ( filtry, svíčky, oleje, kapaliny ) . Klepavý zvuk od levého předního kola je slyšet do 780 ot/nim pak už krásný klidný chod... už jsem došel do fáze sehnání shodné starší škrtící klapky a vyvrtání do ní 2mm díry. Otáčky stouply na 840 - 960ot/min motor houpe a svítí občas Check a padá do nouzového režimu. problém přetrvává od cca 85.000km a postupně se zhoršujě.

VELMI prosím o radu. Jediné mi zbývá nechat změřit tlaky a pak jedině k Mr. Cimbu na chip.... :kol-33:

pokud jsou najeté km pravdivé tak tlaky 14bar za předpokladu že je motor mechanicky v pořádku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tlaky by měly být 13 a více a hlavně rovnoměrně stejně na každém válci. Já třeba mám na Fábulu, měřeno letos v únoru, 13,3; 13,3; 12,9 ... není to sice ideál, ale vzhledem k 244 000km to nepovažuji za žádnou tragédii

Tak to je super :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc pánové za odpovědi, v pondělí jedu na měření a pomalu snad budu rád když tlaty budou rozdílné a nižší... dnes jsem zjištoval v ori. servisu opravný kit ( repasovaná kompletní hlava + kat) pro tento motor 15.900,- s DPH bez práce.

Kilometry jsou pravdivé. Tankuji výhradně na Benzině 95 + jednou za měsíc plnou Vervy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AZQ má dle výrobce rozsah volnoběžných otáček 640-860 ot./min., takže jseš v normě. Mám přečipováno od Cimbu a ten vyšší volnoběh (alespoň v mém případě) klepání převodovky neřeší (je slyšet hlavně u studeného motoru v zimě). Jako bonus jsem málem neprošel emisemi, protože tam musí být volnoběh v rozsahu určeném výrobcem. Takže jsem si stejně přes VAG volnoběh snížil...

a to jde přes Vag zvýšit volnoběžné otáčky??? To asi jde až když má chip, že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...