Říjen 10, 200816 r tak to tu trošku oživím opět, neboť s Kyrasem plánujeme zakoupit Octavii RS 2.0 TFSI u mých známých ve Škodě v zahraničí a cena je více než vynikajícístejne tak i pro ostatní, kteří by se k nám přidali, tak za O2 2.0 TFSI Liftback s Columbusem, přední zadní parkovací čidla, asistent rozjezdu do kopce, 18tky kola, atd.. začínáme již od 630 000 s českou DPH, dál se vyplatí Superb až s 300 000 slevou, O2 2.0 TDI RS CR, Scout atd.. barvy dle výběru + příplatková výbava, napíšu klidně SZ co a jak Tak tak Už aby to bylo
Listopad 2, 200816 r Dnes jsem slyšel v rádiu že Škodovka zlevnila nové vozy.Tak aspon něco pozitivního ta finanční krize přináši když teda pominu propouštění zaměstnancu a tak...to je určitě nepřijemná představa
Listopad 2, 200816 r Mě taky, jen by mě zajímalo co je firma ABW, nápadně se podobá ABT http://www.abw-tuning.cz/index2.html
Listopad 2, 200816 r Dnes jsem slyšel v rádiu že Škodovka zlevnila nové vozy.Tak aspon něco pozitivního ta finanční krize přináši když teda pominu propouštění zaměstnancu a tak...to je určitě nepřijemná představa to psali už minulý Čt v MF dnes, o kolik šli dolů u F, R, OII a S. U těch nejprodánanějších tuším o 25tis. a u těch nejvybavenějších OII a S až o 100, otázka je kolik zákazníků najde ta opravdu "full" verze.
Listopad 3, 200816 r Kdyby někdo chtěl extra mazlíka koukám, že už tohodle "mazlíka" strčili už aj na aukro né a néé ho prodat btw. prodávají to myslím už od prázdnin a nemýlím-li se, tak první cena byla někde kolem 620.000,-
Listopad 3, 200816 r koukám, že už tohodle "mazlíka" strčili už aj na aukro né a néé ho prodat btw. prodávají to myslím už od prázdnin a nemýlím-li se, tak první cena byla někde kolem 620.000,- Takové auto moc kupců nemá. Za tu cenu ho prodají jenom náhodou. Životnost takového auta je IMHO mezi jedním km a několika desítkami tisíc km.
Prosinec 18, 200816 r tak po několika týdnech čekání je zde další O2 RS Business zakoupená mimo ČR za výhodnějších podmínek než u dealerů v ČR Jejím majitelem je Kyraso a doufám, že mu nebude vadit, že tu fotky ze včerejška zveřejním btw. jsme po cestě dlouhé 1 000 km, takže nejsme moc krásní teda až na Kyrasovu sympatickou přitulku Upraveno Prosinec 18, 200816 r od Nexus
Prosinec 19, 200816 r tak po několika týdnech čekání je zde další O2 RS Business zakoupená mimo ČR za výhodnějších podmínek než u dealerů v ČR Jejím majitelem je Kyraso a doufám, že mu nebude vadit, že tu fotky ze včerejška zveřejním btw. jsme po cestě dlouhé 1 000 km, takže nejsme moc krásní teda až na Kyrasovu sympatickou přitulku Inu dobrá, scháleno Btw. já to auto žeru
Prosinec 19, 200816 r No škoda, že ta kočka nejsi ty Nexusi, myslim, že prodeje by šly závratně nahoru Kyrasovi chvála obou holek samozřejmě
Prosinec 19, 200816 r No škoda, že ta kočka nejsi ty Nexusi, myslim, že prodeje by šly závratně nahoru Kyrasovi chvála obou holek samozřejmě děkujeme všichni tři
Leden 3, 200916 r zravim panove.mam dotaz takovy.od pritelky bratr ma zajem o OII v kombajnu.vybral si 1.9 TDiPD 77KW s automatem.mohli by jste me prosim rici o kazde motorizaci neco pro a proti?cena je 280t te co si vybral,ale nevim nic vice.Spise by jsem potreboval vedet neco o TDI.ale i nazory s benzinama privitam.dekuji Vam
Leden 3, 200916 r Ahoj. O každé motorizaci toho tady je napsáno - zkuš hledat + sekce závady, reklamace. Pokud chce diesel, počkal bych si už na CR...
Leden 3, 200916 r Ať bratr vydží do zhruba listopadu 09,bude tam 1.6 TDI CR 77 KW s 7.st.DSG. Upraveno Leden 3, 200916 r od Dix1
Leden 3, 200916 r Pakliže se jedná o starší, tak tam není až takový výběr jako u novýho. Novou bych s naftou nebral, to radši 1.4TSI nebo 1.8TSI, ale ve starších benálech není co zvolit, aby to trošku jelo, tak jedině 2.0FSIčko, ale těch je poměrně málo, takže tam bych se klidně přiklonil k nafťáku. Osobně bych asi radši jedna-devítku, která je spolehlivá, úsporná a není problém ju případně poladit lehkých chipem na cca 100kW. Dvoulitr je víc problematičtější (pověstné hlavy, turba, atd) a je větší pravděpodobnost poruchy, obzlášť, když už to má něco natočený. Ikdyž záleží, co člověk požaduje, jestli auto na pohodovou jízdu, nebo něco svižnějšího. Výhoda dvoulitru je především na dálnici, kde jedna-devítka (s manuálem) už při 130 dost točí a dlouhodobá jízda kolem 160 (a víc) není zrovna to ideální, ale v případě DSGčka by to zase problém být neměl, protože už je defaultně 6st.
Leden 3, 200916 r Když mužu mluvit za sebe tak v současné době kdybych vybíral tak bych šel do 1,8TSi.Měl jsem možnost se s ní svézt a opravdu mám z toho motoru dost dobrej dojem.Ono taky hodně záleži na tom kolik kilometru ročně najezdiš ale do 30 tisic bych vybral benzin.Každopádně dobře vyber.
Leden 3, 200916 r Taky jsem se svezl v 1,8TSi,jo je to supr,jenže po mě chtěli příplatek 85 tis. tak jsem to oželel.Já radši víc do výbavy.
Leden 3, 200916 r Taky jsem se svezl v 1,8TSi,jo je to supr,jenže po mě chtěli příplatek 85 tis. tak jsem to oželel.Já radši víc do výbavy.
Leden 3, 200916 r no auto bude na jizdu po brne jenom.lehka jizda zadna divocina.no bude se to kupovat normalne na bazaru nebo inzeratu.takze ta 1.9 je asi nej jak tak koukam.ja slysel ze PD jsou narocnejsi na udrzbu a nachylnejsi a vice poruchove.a co rikate na automat?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.