Březen 3, 201411 r Chlapci tak samozrejme že každy den tam 5 kn a naspat 5 km. Dlhšie trasy čo ja viem napr. HR 3000 KM, CZK 1800 KM, HU 600 KM. a cca 1 x za mesiac trasa 300 km smer LM-RS+ nieake výlety. Naozaj to tu nebudem rozoberat všetko ale vyčšina je tých 5 km do roboty a spat.
Březen 3, 201411 r Budu to ještě sledovat, nechci hned bláznit, už tak kvůli tomu autu občas nespím a začíná mě to nebavit V lednu jsem kvůli tomu v servisu byl a odpověď byla taková, co se tady už nahoře popisuje. Při krátkých jízdách a hlavně v zimě kdy je směs bohatší se benzín prostě do oleje dostane přirozeně. Co sem pozoroval, tak jak bylo venku pod nulou, mělo auto dost často zvýšený volnoběh cca 1000ot. takže v servisu asi nekecali Když jsem auto koupil, bylo tam tak 2 až 3mm oleje pod zlomem. Před jízdou do Budapeště to bylo na zlomu a před tím pouze samá krátká jízda. Teď jsem přesně na horní rysce. Takže si to asi chrouplo trochu oleje a i ten benzín. Divný je, že po cestě zpět sem pokles nezaznamenal. Ale ono někdy ten olej na měrce odměřit, jak je řídkej, je děs. Možná jsem se v Budapešti o nějaký ten milimetr seknul navíc a možná jsem nestál i úplně rovně
Březen 3, 201411 r Tohle množství je ale naprosto nepřípustné.. je chyba, že ses nechal takhle odbýt. Máš to aspoň písemně?? Přirozeně může olej přibývat do cca 2%. Nad 4% je to nebezpečná závada. Běž to reklamovat a nech si udělat váhovou zkoušku, čím déle to budeš protahovat, tím horší následky to bude mít!
Březen 3, 201411 r Chlapci tak samozrejme že každy den tam 5 kn a naspat 5 km. Dlhšie trasy čo ja viem napr. HR 3000 KM, CZK 1800 KM, HU 600 KM. a cca 1 x za mesiac trasa 300 km smer LM-RS+ nieake výlety. Naozaj to tu nebudem rozoberat všetko ale vyčšina je tých 5 km do roboty a spat. Tak vyzkoušej nějaký čas jezdit jen krátké trasy a uvidíš, jestli bude změna nebo ne.
Březen 3, 201411 r Mně stačilo jet trasu kolem 100 km a už oleje (benzínu v oleji) podstatně ubylo, v podstatě k tomu stačí hodina na dálnici... Za běžných podmínek - do cca 20 km - olej výrazně přibýval. Teploty nad 10°C a parkováno v teple v dílně. V zimě se tento problém projeví daleko víc.
Březen 3, 201411 r Teraz som už vyše mesiaca nebol nikde dalej a len okolo baraka do tých 5-10 km aj niekolko x denne. Olej nepribuda, aspon nepozorujem.
Duben 3, 201411 r už si dělal kapkový test toho oleje? Tak po dalších 1000km vypadá olej na měrce pořád stejně a to jezdím pouze město. Po benzínu to ale smrdí pořád. Zkoušel jsem ten kapkový test a nějak z toho nejsem moudrej. Přijde mě, že je vše OK. Přikládám obrázek po 12h, když koukám proti světlu žádný ohraničení či rozdíl nevidím, prostě hnědá skvrna.
Duben 3, 201411 r u tebe to podle toho testu vypadá na vodu v oleji palivo tam skutečně nejde vidět...
Duben 3, 201411 r froggy, nemáš někde nějaké vysvětlivky jak to má vypadat? Na internetu jsem našel sice něco, ale všechno mě tam přijde, že vypadá stejně... Že bych si zašel také kápnout
Duben 3, 201411 r Voda je ok, pořád je na max. a nikdy jsem jí nedoléval. Asi jsem lama a ten test neumím...grrr Přitom je to podle tohodle tak jednoduchý http://mcu-cz.jimdo.com/pou%C5%BEit%C3%AD-a-vyhodnocen%C3%AD/ Upraveno Duben 3, 201411 r od mkaba
Duben 3, 201411 r ...ale jinak jak se na ten obrázek pořád dívám, tak přicházím na to, že z toho asi nic nepoznám :-D chvíli jsem tam viděl i ten benzín, ale asi je to jen představivost Je to takový Rorschachův test
Duben 3, 201411 r Jéé, ten test si pamatuji, kdysi jsem byl kvůli škole na takovém vyšetření a chudáci tam ze mě byly vyděšení bo jsem jim na všechny obrázky co mi ukazovali řekl, že vidím flek a nebo divnej flek .. Takže proto u té kapkové metody vidím furt jen fleky... Upraveno Duben 3, 201411 r od Galvi
Duben 3, 201411 r Je to dobra zprava, pri kratkych cestach, ten prunik je jen u nekoho. A mkaba jezdi jen kratke trasy.
Duben 3, 201411 r Nebo tam žádné palivo ani vodu nemáš. Co udělat test testu? Vzít trochu starého oleje, přidat do něj trochu benzínu a kápnout. Upraveno Duben 3, 201411 r od McMatej
Duben 3, 201411 r vyhodnocení toho testu chce praxi... pokud to člověk vidí poprvé a nemá srovnání, tak to stejně nevyhodnotí dobře
Duben 4, 201411 r Na oleje.cz jsem našel toto: V dnešní době je však již pro moderní motorové oleje většinou nepoužitelný. Důvodem jsou vynikající detergentní a disperzantní vlastnosti dnešních motorových olejů, které nedovolí kapce oleje na filtračním papíru vytvářet takové útvary, jaké by byly pro správné vyhodnocení potřebné.Teď už tak trochu chápu, proč mě ta kapka nic neříká
Září 19, 201410 r Dobrý den, když jsem měřil olej tak se mi zdálo že smrdí hodně po benzínu. Tak jsem udělal kapkový test. A vypadá divně co na to říkáte vy? Najeto na oleji: 4000km Mám 1.2Tsi motor teďkon mám najeto 57 000. Mám tam druhé rozvody. A opět to začíná čím dál více chrastit. Tak jsem měl strach jestli náhodou není moc benzínu v oleji. http://mcu-cz.jimdo.com/pou%C5%BEit%C3%AD-a-vyhodnocen%C3%AD/Prosím poraďte :-(
Září 19, 201410 r Ja by som skôr povedal že máš vodu v oleji. Ak je to benzín, sadni do auta, sprav nejakú dlhšiu jazdu (niekoľko desiatok km) na diaľnici pri normálnych alebo vyšších otáčkach. Ak nejaké palivo v oleji je, po takejto jazde by už nemalo byť. Hlavne aby sa motor aj olej poriadne zohrial a motor mal dostatok času to palivo v oleji aj spáliť.Ďalej je tu je otázka, že ako jazdíš, krátke alebo dlhé trasy, jazdíš v nízkych otáčkach alebo vo vysokých, ako často meníš olej a aký olej dávaš. Ak jazdíš krátke trasy "okolo komína" keď sa motor ani nezohreje, držíš nízke otáčky, a nedajbože ešte máš aj premenlivý interval (až 30 tisíc km) a s ním LL olej, je toto jav normálny aj po 4000 km.
Září 19, 201410 r Dneska jsem jel na dálnici asi 25 kilometrů kolem 170km/h. Poté 35 kilometrů mimo město a ve městě.Jezdím jednou týdně 60 kilometrů tam a šedesát kilometrů zpátky. A jednou týdně kratší trasu 10 kilometrů tam a 10 kilometrů zpátky. AO víkendu jezdím taky občas jednu trasu 10 kilometrů tam a 10 kilometrů zpět.A jednou za dva měsíce jezdím do Německa stopadesát kilometrů tam a stopadesát kilometrů zpět.Jinak olej měním po max: 10 000 kilometrech. Ale většinou ho vyměním do 8mi tisic kilometrů. Měním olej 2x ročně. Dávám olej longlife. Styl jízdy je tak kolem 2000 až 3000 otáček. Po dálnici samozřejmě více hlavně v Německu kde se dá jet velmi rychle. V Německu na dálnici jezdím mezi 160 až 190 km/h. Maximálka je 210 km/h.Olej tam mam od června byl jsem měsíc a půl v kanadě tak auto stálo v garáži. Od srpna jsem zase v republice a s autem jezdím. :-) Olej nemizí ani nepřibyva je pořad na MAX. Jak by se tam dostalo tolik vody? Upraveno Září 19, 201410 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.