Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

1,2HTP 47kW ve F I, po 5000km od nového auta předěláno na LPG, současný stav 247 900km, na motoru nic, pouze asi 4 EGR ventily, které už po faceliftu a do 51kW verzí stejně nedávali

Vloženo

My máme HTP 47 kW 149 000 km, jen pravidelná výměna svíček a oleje po 15 000 km (tak to dělali majitelé před námi), my budeme měnit po 7500 km :) kromě čidla brzdy a zpátečky a teploty se nic neměnilo :) a baterka ještě, ale na motor se nesahalo :)

Vloženo (editace)

tak muzu trosku.. kamarad v praci, slabsi verze, stari 8 let, v 79000km podpalene ventily, mam to nafocene.. oprava 12000 vcetne rozvodu.Nevim jestli k tomu prispel on, kupoval tam 10W40 to nejlevnejsi co de sehnat.. Otec-fabka II slabsi HTP, najeto 170t km , olej v autorizaku 10W40, bez problemu.. autoskola. Oba meni olej po 15000km co vim.

Editováno: , autor: JirkaBrno
Vloženo

hube, ale musíš také říci že v té době už to prakticky nejelo ... jinak samo všechna čest na ty kiláky

desky, kotouče, výfuk, baterka a podobné spotřební věci neuvádím, mluvím pouze dílech motoru že je vše origo ... tím se mi připomnělo, že dva zapal.moduly jsem ještě měnil, na druhém válci stále origo :kol-47:

Vloženo

no tak asi někdo má štěstí na motory já zrovna ne.Najeto 96000 km katalyzátor se rozpadl tlaky jsou v háji tak to budeme rozebírat motor.Jede pořád ale žere olej a na benzín to nechce už jet strašně cuká.mám tam 20000 km plyn na ten to alespoň jede.Jinak mě auto nenechalo nikdy ve štychu a nemůžu si stěžovat až tady na ten problém v motoru

Vloženo

no tak asi někdo má štěstí na motory já zrovna ne.Najeto 96000 km katalyzátor se rozpadl tlaky jsou v háji tak to budeme rozebírat motor.Jede pořád ale žere olej a na benzín to nechce už jet strašně cuká.mám tam 20000 km plyn na ten to alespoň jede.Jinak mě auto nenechalo nikdy ve štychu a nemůžu si stěžovat až tady na ten problém v motoru

Ahoj, prosimtě uveď motor a rok výroby auta, jak si měnil olej atd ... díky

Vloženo (editace)

Tak rok výroby 2008 1.2 12v 51 KW najeto 96000 km z toho 20000 km na plyn.Olej měněn pravidelně po 15000 km filtry a svíčky taky.nic jsem nezanedbal.

Editováno: , autor: Kubajs99
Vloženo

Ozaj je to divne hlavne ta spotreba oleja pri 96tis. škoda že už bežne nedavaju budiky tepla. Mal som dva pripady vadne termostaty a VAGom som zistil že jedem motoror jazdil stale na 100st a druhy na 60st. potom tie motory dostanu poriadne zabrať. Oplati sa občas skontrovať pracovnu teplotu u tych ktore nemaju budik tepla.

Vloženo

ja si moc iluze nedelam ani s verzi s teplomerem. Mam maxidot a ta teplota porad drzi na 90. Zajimavy je jak po chvilce po nastartovani, vyleti na 90 a tam je porad .. at jedu z kopce nebo do kopce. Si myslim, ze to funguje, jak to svetylko

Vloženo

no já to taky nechápu proč žere olej a nemá tlaky při tak málo kilometrech.ještě pojedu jinam na měření tlaků abych si byl jist a pak sundáme hlavu a uvidíme co tam na nás vybafne.podle toho se rozhodneme jestly repas nebo jinej motor

Vloženo

no já to taky nechápu proč žere olej a nemá tlaky při tak málo kilometrech.ještě pojedu jinam na měření tlaků abych si byl jist a pak sundáme hlavu a uvidíme co tam na nás vybafne.podle toho se rozhodneme jestly repas nebo jinej motor

Myslím, že problém bude hlavně v pozdní výměně oleje 15 000 km je na htp prostě moc, měnit po 7500 km (přehřívá se) a dále asi si zřejmně nedával olej 5w-40, popř. 5w-50 ale 10w-40 to je další problém, nevím jak často si měnil vzduchový filtr (má se měnit po 15 000 km) + další filtry (palivový po 30 000 km, olejový s každou výměnou oleje. Dále svíčky měnit taky po 30 000 km nejpozději (lépe po 20 000 km). Ale i tak by při slušném zacházení měl tento motor co uvádíš ty touto péči jak si uvedl min. 200 000 km natočit bez problémů a s péči jak jsem uvedl já najede 400 000 km bez problémů. To´t můj názor co jsem slyšel od odborníků přes motory.

Dej vědět co byla příčina tvého problému a kolik stálo odstranění.

Vloženo

no po odstranění závady budu měnit olej dřív.Jinak tam je olej 10w-40 co mi dávali v autorizovaném servisu,tak nevím jsou to paka.A proč je takovej problém 10w-40?Jinak filtry měním s olejem a svíčky po 30000km.Rozhodím ho a dám vědět co tam bylo.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...