Voice Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 A kama jde teď vzduch k chladiči? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 S pod masky proto tu horni nepouzivam i tak fll predface ma male diry tak to neresim jinak to je moc sikovna vec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 No neboj že je to nějak festovně utěsněné. Vzduch si cestu vždycky najde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Z pohledu aerodynamiky nejvíc vzduchu na chladič jde tou spodní mřížkou, takže horní by se klidně mohla zaslepit, aniž by to nějak vážně ovlivnilo chlazení, ale jde skrz ni většina vzduchu, kterej následně nasaje samotnej motor. Takže horní zaslepení málo ovlivní chlazení, ale hodně teplotu nasávanýho vzduchu. Intercooler za turbem je chlazenej mřížkou u pravý mlhovky, tam bych se vyvaroval jakýhokoliv clonění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Já se chlazení vůbec nebojím i když je to zacloněné celé. Když to přirovnám k létu když je třeba + 25 a jsem ve městě tak toho v zimě i s komplet zacloněním chladičem nedocílím. A zadalší kdyby, tak tam mám ventilátor na chladiči kterej pochybuju že se vůbec sepne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Ono to taky souvisí s tím, jak rychle se jede. Kdo jede přískokem vpřed po městě, tak vlastně jede s clonou i když tam žádnou nemá - mřížka masky se uplatňuje až při dopředný rychlosti 30km/h a více - spočítej si poměr doby celkovýho chodu motoru vs. doby jízdy rychlostí nad 30km/h a uvidíš, jak často se motor chladí náporem a kdy jen prostým vyzařováním... Velmi správně tady někdo výše (nechce se mi to hledat) napsal, že záleží na tom, jestli víc jezdíš po městě nebo po dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voltys Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 Tak samozřejmě když pojedu na plnej kotel po dálnici tak clony by byl na škodu. U mě se to vyplatí já jezdím po silnicích první třídy a po měsně. Hlavně do práce 10 km po státovce, dám tam za pět a jedu na spotřebu těch 80-90 a tam ta clona je znát motor se zahřeje dříve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 23. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2012 Hele a všimli jste si že to MOJE autí s tou clonou je zase o něco hezčí.....??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 23. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2012 (editace) léta jsem zakrytí chladiče nejen traktoru jak tady někdo mudroval řešil taky kartonama, clonu mám už 3 zimu, jezdím asi víc jak někteří ze zdejších leštěnkářů a i v zimě cca 50% jízd po D1 a motor je pořád čistý, bez clony účinnost topení při -25C nic moc, za mě clona ano, listy z pornokalendáře a tépichy ne (šroubky mám začerněny). Editováno: 23. Prosinec 2012, autor: ben06 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pompeus Vloženo 23. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2012 Jay Kay: ladí,ladí ale ty šroubky bych začernil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 23. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2012 Já to letos hodil na svého ropáka, jenom vrchní díl. No a jestli to pomohlo, musím říct, že doopravdy nevím. Za těch 5stovek si ale sám sobě budu říkat, že je to užitečné :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 23. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2012 Příští rok. Letos jsem rád že jsem to v tom mrazu namontoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 5. Červen 2013 Sdílet Vloženo 5. Červen 2013 Nieco podobne ponuka aj PUG ako originalne prislusenstvo Vsimnite si tie pravidla pre pouzivanie... 199_200_308blsw_sk_ed02_2009.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Ahoj rád bych toto téma trochu ooživil. Uvažuju o té zimní cloně na mou FII FL 1.6 TDI .. určitě mě to nepomůže na cestu do práce nějakých 5 km to je mě jasné, ale nechci celé odpoledne jezdit se studeným motorem a o víkendech vlastně celé dny .. Jezdím kombinace město-mimo město-dálnice v poměru na 100 km asi 20 - 50 - 30 .. jak kdy .. někdy samá dálnice .. Uvažuju o horní cloně .. o spodní moc neuvažuji vzhledem k tomu, že se mě zdá, že nějaké chlazení ten motor potřebuje a kde by se ten vzduch pak dostal když je zespod zakrytý, nahoře taky a ještě má kobereček na kapotě .. Jen mě napadá jestli to pomůže a nebo je lepší koupit spodní? A co na to sání když mu tam přidám kryt? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 (editace) Co se týče teploty motoru tak ani jedno nemá smysl, celý okruh chladiče je oddělený termostatem. Jediný smysl má, pokud nechceš, aby se sůl a břečka dostala na chladiče. Sání si s tím poradí ikdyby bylo zakrytováno všechno, to si vzduch najde. Editováno: 9. Listopad 2014, autor: Supermarine_Spitfire Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Aha .. a dole jsou jaké chladiče? Hlavní chladič motoru a ještě nějaký? Ten spodní se mě zdá zbytečný :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Chladiče jsou po celý vejšce přední masky, ale když se ohneš a podíváš se zblízka na horní mřížku, zjistíš že je i tak v horní části do půlky "plná" = mezi žebrama nejsou díry. Jsou jen v asi 5cm vysokým pásku ve spodní části. Naproti tomu dolní mřížka mezi mlhovkama je v celý vejšce perforovaná. Důvod tohohle uspořádání průduchů je aerodynamika, která ovlivňuje proudění vzduchu a tlakový poměry na čele auta. Z toho důvodu jde skrz spodní mřížku asi 80% objemu vzduchu celkově procházejícího chladičema. Tudíž když zakreješ tu horní celou, omezíš průtok jen asi o 20% - v období mrazů a obecně nízkejch teplot si auto stejně naloká dostatek studenýho vzduchu pro chlazení "spodem"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrisa Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Já to vždycky na zimu zakryju takovou tuhou folií, kterou do prostoru před chladiče vsunu po oddělání 2ks plasových nýtků a potom nadzvednu plast masky a šup tam s tím. Na jaře zase opačně. Nikdy se mi nic nepřehřívalo a možná taky trochu ochrání od soli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Mám tuhle http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-fabia-ii-facelift/plexi-ofuky-oken-zimni-clony/skoda-fabia-10-zimni-clona-pr-narazniku-spodni-id:3681.eshop. K rychlejšímu ohřevu si myslím, že ani moc nepomáhá, ale na ochranu chladiče odspodu, proti slanému sajrajtu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Ok tak děkuji za rady koupím tedy tu spodní krytku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 13. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2014 taky mám jen tu spodní, na ohřev vliv nemá, proti bordelu účinné dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 13. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2014 (editace) Se divím, na prodeji jakych zbytečnosti se da vydělávat Editováno: 13. Listopad 2014, autor: MBDusan 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 14. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 Myslím že to smysl má, na krátké trasy určitě, ale při jízdě dále za vyšší teploty bych měl obavy z přehřátí motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Supermarine_Spitfire Vloženo 14. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 Jaký mají vlastně smysl na krátké trasy? Nějak mi to nejde do hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 14. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2014 Řekl bych, že se motor rychleji ohřeje, když se uzavře - omezí přístup studeného vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.