Publikováno Listopad 1, 201212 r Mam Fabiu 1,2 HTP 40kW, najazdenych 65 tis. km. Dneska som si vsimol pri parkovani,ze v kopci pri zaradenej rychlosti (aj spiatocka aj jednotka) auto nedrzi,ale pohne sa dozadu. Potom zas zastane. Taky trhany pohyb,cuknutie. Bude chyba v motore,spojke alebo prevodovke? Spojka inak funguje normalne,auto sa chova tak ako predtym. Len nechce drzat bez rucnej brzdy. Poradte pls,alebo ma odkazte na podobnu temu,lebo som nic take nenasiel.
Listopad 1, 201212 r no nechci strašit, ale viděl bych to na ztrátu komprese na některém válci ... už kvůli tomu že máš tu šesti ventilovou verzi
Listopad 1, 201212 r Já bych ho nestrašil auto všeobecně muže na rychlost popojet já bych ho bez ručky z kopce nikdy nepostavil a ten náš tříválec zas takovej odpor nemá aby udržel víc jak tunové auto.
Listopad 1, 201212 r Autor Ale pred tyzdnom mi to auto nerobilo,stal som v tom istom kopci len na zaradenej rychlosti. A drzalo bez pohnutia. Je to nieco zavazne ta strata kompresie?
Listopad 1, 201212 r Nebo máš vůli v hnacím soukolí a proto se auto pohne. Ikdyž parkovat v kopci jen na rychlost??? Dáváš spojce a všemu docela zabrat.
Listopad 1, 201212 r To za tyždeň sa nemože meniť to maš taky milny pociť a parkovať do kopca sa neoplati a u 12V je riziko skočenia reťaze ked vytlači olej zn apinaku.
Listopad 2, 201212 r Tak tak, sice sa mi nelubi casto zatahovat rucnu brzdu, hlavne v zime, ale auto vzdy necham najprv stat na rucnej a rychlost zaradim navolno - len ako poistku.
Listopad 2, 201212 r normalne na rychlost pustim spojku a brzdu auto trochu cukne a je klid...12v...jednou to kvalt neudrzel.nastesti to bylo cumakem zkopce a na jednicku:-D
Listopad 2, 201212 r Autor Dik za komenty. Dneska to skusal moj kamarat na toyote a robi mu to iste. Cize asi strmy kopec
Březen 31, 20232 r V 1. 11. 2012 na 19:43, Emko38 napsal: Mam Fabiu 1,2 HTP 40kW, najazdenych 65 tis. km. Dneska som si vsimol pri parkovani,ze v kopci pri zaradenej rychlosti (aj spiatocka aj jednotka) auto nedrzi,ale pohne sa dozadu. Potom zas zastane. Taky trhany pohyb,cuknutie. Bude chyba v motore,spojke alebo prevodovke? Spojka inak funguje normalne,auto sa chova tak ako predtym. Len nechce drzat bez rucnej brzdy. Poradte pls,alebo ma odkazte na podobnu temu,lebo som nic take nenasiel. Je to hodně OT příspěvek, ale vyřešil jste to nějak čím to je ? Já když zastavím vozidlo, zařadím "jedničku", tak s ním mohu jezdit jako nic, prostě to jezdí jako by tam rychlost nebyla :-) Předtím jsem se s tím nikdy nesetkal. To, že to i se zařazenou rychlostí má nějakou vůli okolo 10 - 15 cm to je asi normální, ale abych do nej strčil, a i s rychlostí jelo dál a dál po rovince je hodně divné.
Duben 1, 20232 r To už bych řekl že nebude žádná komprese na valcich, tipuji ventily budou rozkvetlé jak luční kvítí
Duben 1, 20232 r Když máš celou noc zaparmované auto, tak ve válci tlak není nikdy. KOMPRESE NEBRZDÍ! Ale je to marný, je to marný, je to marný. :-(
Duben 1, 20232 r Dobře, ale když s tím pohne, tak další protočení klikovky a vačkového hřídele by mělo, za předpokladu tesnicich ventilů kompresi vytvořit ne?
Duben 1, 20232 r před 8 minutami, Pawouk napsal: A co kdybys tedy laskavě napsal, co to tedy brzdí? .. Místo těch trapných mínusů, co rozdáváš
Duben 1, 20232 r U stojícího motoru: Spalovací prostor není těsný. Pístní kroužky nejsou kroužky, ale C-čka a netěsností mezi "konci" tlak dřív nebo později uteče. Brzdí vždy přítomné tření mezi písty s kroužky a válcem, ve všech klikových ložiskách, v rozvodovém mechanismu, převodovce .... U běžícího motoru při zavřené škrtící klapce: ano, při kompresním zdvihu se energie spotřebovává na stlačení plynů nad pístem. ALE!!! ihned po kompresním zdvihu následuje zdvih expanzní, kdy se energie ve stlačených plynech opět uvolní a tlačí píst k dolní úvrati. Na stejném principu se ztrácí a získává zpět energie při sacím a následném komresním zdvihu. Ve válci je podtlak. který napřed pohyb pístu brzdí a pak zrychluje. A co brzdí? Opět vždy přítomné tření mezi písty s kroužky a válcem, ve všech klikových ložiskách, v rozvodovém mechanismu, převodovce .... Howgh
Duben 2, 20232 r Tak to hádám by se měl @82dan82podívat pod kapotu, zda tam ten motor s převodovkou vůbec má, když mu po zařazení jedničky neklade žádný odpor 😂. Sorry za OT, ale na tohle se nedalo jinak ...
Duben 14, 20232 r V 2. 4. 2023 na 6:15, Malta napsal: Tak to hádám by se měl @82dan82podívat pod kapotu, zda tam ten motor s převodovkou vůbec má, když mu po zařazení jedničky neklade žádný odpor 😂. Sorry za OT, ale na tohle se nedalo jinak ... Jezdím tím autem denně 100 - 110 km takže tam určitě je vše, nicméně od doby co jsem Fabii kupoval to nešlo na "jedničku" zabrzdit, protože to jelo dál a dál jakmile byl jen malý kopeček. U mne jedině ruční brzda, jinak to není "zabržděné".
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.