Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Pri plnem plynu mi tahne auto hodne doleva.dam plny plyn a po chvili se ztoci hodne doleva a potom ,kdyz prudce uberu tak se jakoby zacne rovnat a dokonce jaoby mel tendenci tahnout doprava,ale podstatne mene nez pri plnem plynu doleva.Vymenil jsem kvuli tomu vsechny predni silenbloky a cepy na naprave.hroni ulozeni jsem daval nove zaroven s podvozkem AP sportahrwerke.Uz me nenapada co by to mohlo delat.Za kazdou radu rpedem dekuji! smile.gif

Co vůle v řízení? Pokud si měnil čepy řízení, tak může být vůle ještě na spojovačkách, v horším případě přímo na převodce. Jde to dost špatně poznat. V rejdu při přejezdu nerovností nic neklepe?

  • Autor

menil jsem jen cepy na naprave.jeste se mi zda ze obcas zepredu neco klepne,ale zadne velke klepani to neni...tobe to delalo co presne?

Upraveno od xxfavo

Vůle byla znát na jízdním projevu, hlavně při silnějším větru. Nejdříve řízení klepalo v rejdu, pak i při přímé jízdě na ostrých nerovnostech. Při akceleraci nic znát nebylo, ale to bude asi i o výkonu motoru :)

mal som podobne a boli vadne silentbloky v ramene predne na prednej naprave

geometrie ok? dělá to na letních i zimních kolech? jinak když jde hřeben řízení do kopru udělá pěknou paseku....u mne to ve finále s autem cloumalo tolik, že se nedalo ani jet - ale to by jsi poznal tak, že když zvedneš předek a chytneš za kolo, má do stran vůly, zkusil bych to...

  • Autor

a jak se ti to chovalo? taky ti to pri plnym plynu zatacelo do leva a pri ubrani nebo na brzdach doprava? dnes sjem prehazoval gumy levou za pravou a predni za zadni a vysledek porad stejny...

  • Autor

Jsem dnes po geometrii(sbihavost byla 1cm,po srovnani vse OK) a vysledek ,jak jsem bohuzel predpokladal ,tak auto se chova porad stejne.Kdyz pridam tahne doleva a kdyz uberu ,tak tahne doprava.Zkousel jsem i ruzne prehazovat pneumatiky a porad stejny.

Ahoj, to co popisuješ mi začalo dělat moje RS zhruba před měsícem a dnes se definitivně zastavilo, nejřív to tahalo za volant vtahu a při brzdění pokaždé na jinou stranu a potom to v určitých otáčkách začalo házet a klepat s volantem a kovově cvakat. nakonec to tak cloumalo autem,až se muselo zastavit. závada byla v kloubech poloosy, vyměnil jsem vnitřní, vibrace ustaly ale dnes se objevilo opět to cvakání a auto přestalo jet, protože se rozsypal i ten vnější kloub, takže pozor na to. auto se pak musí odtáhnout , pokud se zasekne poloosa, musí se ta vyndat, jinak auto nerozhýbeš.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Takze ,kdyz jsi vymenil vnitrni kloub ,tak ustalo to tahani za volant? Nebo to tahani za volant prestalo,az po vymene tech vnejsich kloubu? Jinak dekuji za info! Konecne nekdo,kdo se s tim taky setkal...nebo bohuzel:)

hele u mě tahání dělal silenblok v ramenou byli roztržené, vyměnil udělal geo a byl klid.

  • Autor

u me jsou silentbloky taky vymenene,takze se priklanim k tem poloosam...

a máš určitě dobře geošku?? jako nevím měl jsem hodně špatné poloosy a nikam mi to netáhlo.... v jednom kloubu jsem dokonce neměl ani závlačku a jezdilo to v pohidě. Základem je dobrá geoška pač jinak to táhne když je špatně seřízené řízení.

  • Autor

geoska by nedelala to ze pri plnym plynu jede doleva a pri ubrani nebo brzdeni jede doprava.a co myslis tim ,,spatne serizene rizeni,, ? to se da nejak nastavit pres VAG?

ne, ale pokud máš třeba špatně udělanou geošku tak se při plynu může autu dát jiným směrem. To řízení myslím, zda máš v pořádku tyčky řízení a čepy, ty právě pokud by nebyli, tak jak auto zabere tak jede jinam jak plyn povolíš jede normálně. Skusil jsi se pořádně rozjet a prudčeji zabrzdit? zda také táhne jinam, nebo jede rovně. Jako snad nic než čepy silentbloky a vyvážené kola geošku a poloosy tam není nic co by to dělalo. A špatná poloosa se dá celkem poznat. Nic přejdi čepy všechno okoukni silentbloky také poloosy a nakonec bych riskl geošku, pač jsi mohl vymlet díru a natrhnout třeba čep.

  • Autor

geosku mam udelanou....cepy vymeneny,silentbloky taky...

  • 1 měsíc později...

Uplne to samy to delalo mne.Pri pridani plynu to tahlo do strany, cim prudceji jsem pridal, tim intenzivnejsi bylo tahnuti. Mel jsem po vymene zadnich puku, tycek rizeni+cepu a geo, vse OK. Nakonec jsem zjistil, ze v levym rameni je strhanej zavit v te hlinikove konzoli diky kratkemu sroubu, tim padem rameno nedrzelo jak melo.Stacilo vymenit sroub za delsi, ktery se chytil v zadni casti zavitu v konzoli a byl klid, ale pri dalsim rozdelani se chystam to uz resit. Zkontroluj si to taky pro jistotu...

  • 1 měsíc později...
  • Autor

tak novej poznatek je tento....kdyz zvednu auto tak aby obe predni kola byli ve vzduchu a tocim doleva a doprava ,tak obe strany jakoby drhnou a krupe v nich...nevim teda jestli to jde z tlumicu nebo z horniho ulozeni...obe maji najeto 6000km....tlumice a pera jsou AP sportfahrwerke a horni ulozeni SKF z autokelly.... o tom vrzani jsem v souvislosti s AP slysel,ale nikdo nepsal o tahani no frown.gif

jinak na technicke vse ok,jen lehce vule na stabilizatoru

  • Autor

to tahani je hodne podobny tomuto

..... jinak jeden
kloub jsem menil protoze lupal pri rejdu... a da se to nejak poznat ze jsou treba
klouby KO? a kdyz vymenit tak jen vnejsi klouby nebo to spis dela vnitrni
kloub nebo cele poloosy??
  • 1 měsíc později...
  • Autor

takze problem vyresen! kamaradovi na rs to dela taky...je to vlastnost auta :)

  • 7 měsíců později...

takze problem vyresen! kamaradovi na rs to dela taky...je to vlastnost auta :)

 

To snad ne.  :kol-98: To k RSkám dostáváte speciální dokumentaci, kde v sekci vlastnosti auta máte napsáno: Při akceleraci auto táhne doleva, při stále rychlosti doprava? Tohle určitě každá RSka nedělá. Něco tam bude.  :kol-97:

To je fakt až někdy neuvěřitelné,co se tady někdy člověk dočte,nebo někdo napíše. VLASTNOST AUTA-TÁHNUTÍ NA STRANU.

  • 5 týdnů později...

Tak HTP-čko ti nikam táhnout nebude při plným plynu, krouták je trochu u RS o něčem jiném, mě to taky dělá nepatrně.

  • 4 roky později...

Nazdar. Mám už dlhžsie problém s Fábiou. Je to 2004 1.4 55kw kombi. Stále ťahá doprava. Na geometrií my našli odchylky na zadnéj náprave. Bolo my poradené vymeniť zadné uloženia ale nepomohlo to. Sú ďaléj vymenené predné čapi a tičky. Keď pustím volant tak sa vyrovná a auto ide do prava. Máte niekto nejaké rady načo sa zamerať?

IMG_20181116_165716.jpg

Upraveno od R.jakubco

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.