Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Tak 16.12. objednana Š Octavia combi 1.4tsi business čierna perleť +

Vyhrievané čelné sklo

Disky TERON z ľahkej zliatiny 7J x 17"

Rezerva na oceľovom disku (neplnohodnotná) + zdvihák + kľúč na kolesá

Komfortné telefonovanie s Bluetooth, s hlasovým ovládaním

Vyhrievanie predných a zadných sedadiel

Športový paket Dynamic

PARKING ASSISTANT - parkovacie senzory vpredu a vzadu (pre rádio BOLERO a navigáciu, s detekciou jazdnej dráhy)

Osvetlenie priestoru pre nohy vpredu a vzadu

Elektrické otváranie piatych dverí

Mirror Link

Editováno: , autor: jancoSV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scenic: Mirrorlink ne, přejmenovali to na Smartlink a nabízí to stále (v CZ za příplatek 3.300,- Kč):

 
Funkce "SmartLink"

Funkce SmartLink umožňuje elegantní propojení mezi vozidlem a chytrým telefonem prostřednictvím rozhraní MirrorLink. Princip spočívá ve zobrazení obrazovky telefonu na obrazovce infotainmentu vozidla. Zařízení se k funkci připojují skrze USB kabel (nabíjení a přenos dat). Funkce SmartLink je volitelná k infotainmentu BOLERO 6,5", AMUNDSEN 6,5" nebo COLUMBUS 8".

Umožňuje to snad režimy:

- Mirrorlink - toto by SNAD (já v to pevně doufám) mělo umožnit zrcadlení a ovladání displeje telefonu na displej infotainmentu - viz mé příspěvky s videi v threadu http://forum.skodahome.cz/topic/130031-mirrorlink/page-2#entry2118832 , ale nevím, stále čekám na odpověď někoho, kdo má MR2016 a Smartlink dokoupený.

- Android auto (pro Android zařízení)

- Car play (pro iOS zařízení)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to 4.1 sa hned vrhnem na predajcu nech mi to tam prihodi!!! Dik za kod.

EDIT: tak som mu poslal mail, som zvedavy co mi odpise 11.1.2016

 

EDIT 2: Dnes (4.01.2016) som dostal ofiko odpoved zo ŠAS-ky, ze Smartlink neponukaju na SK trhu z dovodu slabej kompatibility mobilnych telefonov, ale ze sa to da objednat.

 

 

tj v skratke: sice to neponukame ale objednat si to mozete   :kol-44: ...

Editováno: , autor: Scenic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Precital som si ten topic na briskoda a mali sme pravdu obaja, smartlink je sucast kazdej novej jednotky od modeloveho roku 2016 (bolero, amundsen, columbus). ALE tak ako som to videl na predvadzackach v menu je polozka smart link, bez tej volitelnej vybavy co sa da nakonfigurovat v cesku (asi na celom svete snad podla toho co pisali na briskoda) je ale neaktivna a ked ju zvolite, tak vam vypise, ze to potrebuje aktivacny kluc. Takze bud sa to objedna ako pisal @jancoSV, alebo pravdepodobne sa to bude v buducnosti dokupit ako prislusenstvo ako napriklad smartgate, problem je ale ten, ze na briskoda na to cakali mesiace, kym to bolo dostupne v UK ako prislusenstvo, niektori sa ktomu stale nedostali ani v UK a ktovie kedy to bude dostupne na Slovensku, je tam problem s lincenciami od Applu a Googlu, podla vsetkeho to spristupni skoda v krajine az potom ked maju vyriesene tieto licencie pre dany stat, co moze byt pre slovensko aj nikdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Dobrý den, zvažuji koupi vozu v motorizaci 1.4 TSI nebo 1.6 TDI.


Jelikož je cena nového vozu z výroby vysoká, dívám se na automobily typu Roční vozy, kde se dají sehnat vozy za dobrou cenu i s lepší výbavou (např. Elegance).


 


V sekci Roční vozy jsou ceny těchto motorizací zcela stejné, proto odpadá kalkulování, kdy se motor s naftou po jakém nájezdu splatí.


 


Odhadovaný měsíční nájezd přibližně 1 400 km z toho 2/3 po dálnici a 1/3 okresní silnice. Preferuji klidnější styl jízdy (silnice 100, dálnice 140). Kalkuluji s pořizovací cenou 420 000 Kč, kde je možno najít požadované dvě motorizace (TSI o trochu dražší) s výbavou Elegance.


 


Mám pár dotazů:


 


1)      Pro kterou variantu vozu byste se rozhodli (diskuzi mám pročtenou a mnoho řidičů která se rozhoduje pro TSI zvažuje fakt, že nákupní cena je rozdílná). Silnější a kultivovanější motor je určitě fajn, ale úspora paliva též není k zahození. 


 


2)      Za tuto cenu bych mohl koupit i zcela novou z výroby Octavia III Fresh Ambiente 1.2 TSI, ale po přečtení diskuzí mne to trochu odrazuje. Na druhou stranu lákadlo v podobě nového vozu je opravdu veliká. Mám obavu, že pokud naložím 4 dospělé lidi s plným kufrem tak spotřeba o hodně vzroste a lepší koupit starší vůz s lepší motorizací. Nebo se pletu a je lepší koupit novou 1.2 TSI?


 


3)      Máte zkušenosti s Ročními vozy? Většinou mají nalítáno kolem 15 - 30 tis. kilometrů a stav vozu je „Perfektní“.


 


 


Vůz plánuji koupit přibližně v červnu a jelikož je tato investice vysoká, pročítám vše co se toho týká. Hodně novinářských článků například 1.2 TSI docela chválí. Diskuze jsou ovšem zcela jiného názoru smile.png Tak nevím.


 


Děkuji za cenné rady, doporučení i názory!


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Nemyslím si, že je vhodná nafta na tvůj nájezd (17 tis km/rok)

2) rozdíl ve spotřebě mezi 1.6 TDI a 1.4 TSI na krátké cestě nebude určitě propastný, můj tip je tak 1,5 - 2l/100km max.

    1.2TSI bych nebral. Nebude žádá výkonová rezerva a výbavově taky bída

3) roční vozy jsou OK, dá se tam vybrat auto blížící se stavu nového.. Idealní kombinace je: perfektní, nebouráno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

pokud opravdu platí tohle (tučně obzvlášť):

Odhadovaný měsíční nájezd přibližně 1 400 km z toho 2/3 po dálnici a 1/3 okresní silnice. Preferuji klidnější styl jízdy (silnice 100, dálnice 140). Kalkuluji s pořizovací cenou 420 000 Kč, kde je možno najít požadované dvě motorizace (TSI o trochu dražší) s výbavou Elegance.

 

tak na 1.2 rovnou zapomeň (to bych nechtěl ani do Fabie) a běž do 1.6 TDi.

Důvody:

1. Relativní dostatek výkonu v těchto rychlostech

2. Nižší spotřeba oproti benzínu, navíc nafta je také levnější

3. Z bodu 2 vyplývá i delší dojezd na jednu nádrž (50l v benzín verzi i diesel verzi)

 

Pokud by ten klidnější styl jízdy nebyl až tak úplně pravda a rád si občas lehce zařádíš a body 2 a 3 neřešíš, vem tu 1.4 (110kW), bude s ní větší sranda (motor je celkově dynamičtější), ale budeš mít vyšší náklady.

 

Já kdybych mohl u firemáka vybírat motorizaci, jdu buď do 2.0 TDi nebo 1.4/1.8 TSi a to z důvodu, že klidná jízda není úplně pro mne ;))

Editováno: , autor: 4r3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem jel novým služebním Passatem 2.0 TDI po německých dálnicích a to víte, silnější motor je perfektní :) Rychlost převážně 180 - 190 km/hod a připadalo mi, že jedu maximálně 130 km/hod. Výborný komfort a jistota :). Otáčky pod 3000....

 

Jenže jako domácí auto radši něco klidnější hlavně k vůli "domácí kasičce" :-) Dle propočtů je v nájezdu cca 15 000 km / rok úspora paliva oproti benzinu necelých 5 000 Kč. 

Co se mi líbí na benzínu je ovšem "tichost" a pružnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 visor33

 

Mám sice naftu, ale tobě bych doporučil benzínovou 1.4TSi 110Kw. Budeš mít menší servisové náklady, nebudeš v zimě řešit zamrzání nafty a vozidlo ti v zimě bude topit natotata. Navíc menší hmotnost motoru na přední nápravě = přesnější projíždění zatáček, kdyby tě to někdy sportovně chytlo. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajdi si půjčit 1.2 81kw a uvidíš ze to jede velmi dobře. Jak někdo muže napsat že by to nechtěl ani ve Fabii? Přitom je to velmi dobrý motor a 0-100 má za 9.5. A 200 taky jede u mě na 7st točí jen 4200 při 200. Jezdim hodně dálky spotřeba do 6L jo a za půl roku sem najel 25tis km. Takže trochu hodnotit mužů. Klidne bych jsi ho do Oktavky koupil. Navíc O3 s 1.2 ti moc neváží tak dynamika bude dobra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...