Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, pán Vodič napsal:

 

Tak som to precital, volnobeh drnenie, to nebude mat panorama rada a potom ani plasty a podobne... . A pri 140 to papalo tych 10? Keby bol schopny v tejto diere mat predajca vsetky typi motorizacii, tak ich vyskusam, ale jazdit po republike pre kazdy motor zvlast, lebo vsade maju iba smradlave naftaky sa mi skutocne nechce, radsej hladam radu tu a na youtube. Za co som pravdaze vdacny, ze ste ochotny pomoct.

 

10 litrů jako průměr zcela jistě ne.

Octavii s tímto motorem poptává naprosté minimum zákazníků, proto se prodejcům vyplatí brát naftové motorizace jako předváděcí vozy z důvodu lepšího následného prodeje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dám ti jednu zásadní radu. Vykašli se na recenze. Každý vnímá auto jinak a každý od něj něco jinýho očekává. Běž k dealerovi, řekni, že si chceš vyzkoušet 1.0 TSI a vsaď se, že udělají maximum pro to, aby ti ho sehnali. A pokud ne, nevěřím, že v okruhu 40 km nemáš dalších 5 dealerů. A až si to vyzkoušíš, tak se rozepisuj o drnčení a o spotřebách. Plus si udělej pořádek v tom, kde teda jezdíš. Nejdřív dálnice ne, potom ti vadí, že při 140 to žere (což je opět přehnaný)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to nevím co s tím dělal, já určitě takovou spotřebu při ustálené rychlosti neměl.

Vibrace jsou znatelné při volnoběžných otáčkách - takže hlavně při stání. Jinak je zvukový projev motoru celkem v pohodě.

Ono dát na ostatní bez vlastní zkušenosti je docela ošidné, pokud by se jednalo o naftový motor, tak třeba já zastávám názor, že jsem se doposud ve Škodovce nesetkal s žádným, který by byl tichý (a to ani v SIII). Ovšem majitelé kteří mají naftu budou říkat něco jiného. A z jejich pohledu je to třeba pravda.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, pán Vodič napsal:

Ved ja mam dva disle, oba bmw, a viem presne co je shitne na dizli. Ak chces tak ti predam x5 2004 218 koni za 6000 € alebo 320 xdrive 177koni 2009 za 10 000,  no co je shitne, disle od bmw su super, ale na nich neusetris, furt ta to nuti jazdit pre radost a potom spotreba jak ..... 12 -13 . Ta spotreba pri 1.0tsi octavia10 litrov je pri ustalenej jazde po rovinke a 140/hod. 

Tys mě asi nepochopil. Tím příspěvkem jsem chtěl říct, že dívat se na OKAMŽITOU spotřebu je pitomost, nota bene pokud mám nezajetej, syrovej motor s pár stovkama najeto. Nechtěl jsem, abys mi vyjmenovával, co všechno máš doma a za kolik to prodáváš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten motor spatny neni, jen je to strasna zdechlina. 

Kdyz se pak podivam na vybavu kterou si tomu auto nacpal, tak ten motor je jako spatnej vtip. Pokud jezdis sam nebo pokud to pak planujes nechat upravit chipem, tak asi OK, jinak to bude ale strasna mrtvola a na predjizdeni s nalozenym autem zapomen.

Editováno: , autor: M_ike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 1. 2017 at 17:00, LiveBomb napsal:

Ta panorama je alespon u kombiku uplne k nicemu. Hezky se na to diva - jenze celou zimu se z toho ozyvaji nejake debilni pazvuky, roleta drnci. A nechci si predstavit co bude az se to rozbije (sklo) nebo tim zacne nekde tect. Bufika bych ted v zime za nic nevymenil - zapnu, dosnidam, dojdu k autu a jedu - je to pohodlnejsi nez se oblekat, obouvat, jit k autu, nastartovat, dojid zpet, zout, svlenkout nasnidat a pak zase oblekat. Nehlede na to, ze mi neprimrznou dvere a nepretahuju se s primrzlym tesnenim  to jestli otevru nebo ne.... 

Nevím, mám panoramu v combi, nic se z toho neozývá, vypadá to super, je to super. Pokud Tě to zlobí, jde to prý nějak promazat, zeptej se na to v servisu. Já to ještě řešit nemusel. To, že se bohužel v octávce ozývá v interiéru všechno možné jinde, to je pravda. Nezávislé topení je jedna z věcí, která je v zimě návyková (navíc, když je zima, jako je letos). Měl jsem kvůli opravě vypůjčeného golfa combi. Podstatně horší výbava, než mám já v Octavii. Za ty dva týdny jsem zjistil, že z věcí, co mám ve výbavě navíc, mi skutečně chybělo: kessy (návykové, pořád jsem u Golfa hladil kliku a nic, když už ty klíčky musíš vyndat, tak strčit je pod volant pro nastartování už takový problém není, ale nechat je v kapse nebo tašce a neřešit to, je fakt návykové), elektrické otevírání 5 dveří (přejížděli jsme se zimní bagáží a lyžemi od návštěvy k návštěvě, tohle se hodí), nezávislé topení (o tom už řeč byla, nastupovat do vyhřátého auta je fajn, motor je za to taky určitě vděčný, těch pár deci, co to stojí ve spotřebě, oželím), výhřev sedaček (jako při neustálém mrazu, co je letos, fakt dobré), xenony s automatickým dálkovým světlem (i kdyby nebylo to automatické dálkové, tak ta svítivost ve tmě se nedá srovnat), navigace (on-board system je prostě jiný komfort, než někde něco lovit na mobilu), ovládácí prvky na volantu (sahat na radio už jsem se díky tomu úplně odnaučil), ztmívatelná zpětná zrcátka (ve tmě to byl docela znatelný rozdíl, na který jsem brzy odvyknul). Bez panoramy se žít dá, ale je to prostě něco navíc, to si užíváš hlavně zase v létě. Stejně tak je to s ostatními věcmi, jako zatemněná okna nebo sedačky s pamětí. Naopak, příplatkový CANTON se subwooferem v Octávii hraje hůř, než sériový zvuk v Golfu - to je fakt nářez, jak tohle ojebali. A Golf uvnitř nikde ani jednou nevrznul, to zpracování interiéru je bohužel taky jinde, krutá realita. Jinak ten Golf měl taky 1,4 TSI, ale slabší, tuším, že jen 90 kW. A s naloženým autem nebo do ko kopce to prostě je znát, ne v rozjezdu, ale při vyšších otáčkách, když na to šlápneš. Octávka pořád akcelerovala a táhla, tohle už jenom řvalo. Jezdit s 63 kW si tak nějak už ani nechci představovat, i když to určitě lze, to nezpochybňuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu - spousta věcí je návykových, hlavně to hlazení kliky :D , otvírání kufru od řidiče je dobrý, ale i zavírat - to je teprve bomba.

Spousta těch příplatkových blbin vypadá nenápadně, ale jsou užitečné. Poznáš to až když sedíš v něčem jiném.

Nevím s jakým Golfem srovnáváš, ale Golf MK7 je +/- stejný vergl jako Octavia MK3, předchozí generace byla co se cutování costů týče dost lepší.

Golf MK5 = Octavia MK2

Golf MK6 = Octavia MK2FL

Golf MK7 = Octavia MK3

 

Jinak osobně moc nechápu, proč někdo chce přesednout z BMW do Škodovky a proč tolik škudlí na motoru. Jestli tu spíš nekrmíme trola.

 

Editováno: , autor: LiveBomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná nechce být ve skupině volů, kteří řídí BMW a chovají se jako hovada, viz. (http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/445759/vybrzdovac-z-blatne-ktery-na-d10-zabil-miminko-s-autem-nemel-na-silnicich-co-delat.html). :D

 

Jinak musím souhlasit s tím, že si člověk na dost věcí relativně rychle zvykne, hlavně pokud třeba často střídá auta (stačí i osobní a firemní). Když jsem posledně odevzdával firemní auto a sedal jsem do své Fabie, tak jsem ještě několik jízd hledal ovládání hlasitosti rádia na volantu a podobné nesmysly. Jde o komfort a pokud na to člověk má, proč ne... potom je ovšem otázkou, zda raději nevolit i silnější motor a některé z oněch maličkostí, jako třeba panarámu, nevynechat na úkor výkonu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to škudlení beru k ty výbavě. Vhledem k tomu že řešíš/argumentuješ i spotřeby při dálniční rychlosti mi ta volba motoru prostě nedává logický smysl. Buď beru auto na pojezdy (a netrávím v autě tolik času, nepotřebuji se hýčkat blbůstkama) a pak mě dálnice nezajímá nebo naopak.

A pořád si myslím, že "víceobjem" bude mít delší životnost protože se celkově bude i při tom pojíždění míň trápit než "malobojem" nahnaný turbem, zdvihy a setrvačníkem.

Nic víc, jen sděluji svůj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ti nevím, já mám pocit, že je nemám až po vršek hlavy. Kolega zhruba stejné výšky to stejný. Jinak jsou sportsitze neoddiskutovatelně lepší než normální, ale tohle mi prostě vadí... Ideální to bylo, když jsem měl RS II a tam byly vysouvací

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro info - hlavové opěrky WOKS (Whiplash Optimierte Kopfstützen) používané napříč modelovou řadou ŠKODA (na výjimky) pracují hlavně na tom principu, že by hlava nikdy neměla přesahovat opěrku. U sportovních sedaček tato funkcionalita není, nicméně i tak se doporučuje, aby opěrky pokrývaly co největší plochu hlavy. 

 

Tímto končím debatu s panem Vodičem. Za prvé jakýkoli argument je vyvrácen výkřikem do tmy a za druhé se nenechám urážet zabedněncem se svojí pravdou. 

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kua vodiči už se na to vys*r cwe, to je milion postů o hov*ě, Kane13 už na tebe stejně prdí a ostatní to taky nezajímá. Takže slušně tě žádám aby ses vyklidnil a postoval něco rozumného, nebo případně vůbec nic jo. Tohle totiž nikam nevede a tyhle posty tak akorát otravují a zatěžují zbytečně forum. Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pán Vodič - tady se nemáš co ptát, jestli je něco k tématu, nebo není - nejsi zde moderátorem, přičemž sám opakovaně pravidla porušuješ. Tak je začni okamžitě dodržovat a respektovat! Žádné další podobné příspěvky tady již nebudou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...