Přejít na obsah

1.4 TSI EA 211


Pawouk

Doporučené příspěvky

Mám podezření i na rezonujcí výfuk.Když jsem venku,tak výfuk pod zátěží poměrně duní a může se to přenášet i uvnitř.Problém je,že pro servis je vše standartní projev.Nevadí mi mechanický zvuk motoru při zátěži,ale to dunění v pozadí.Jak jsem psal ,dělá to třeba i při 1600ot bez plynu z kopce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

Drobný postřeh:

Když jedu cca 2000 ot, dám plný plyn a nechám motor akcelerovat, tak někde kolem 3000 ot. Cítím drobné zakolísání výkonu. Přisuzuji to tomu, že ECU snižuje předstih, aby zabránila detonačnímu spalování (klepání motoru). Nejlépe to vynikne na 3. Rychlostní stupeň. Kdo toto také pociťujete zkuste následující. 

Naposled jsem jen tak pro zajímavost nabral 98 oktanový benzín. Popisovaný jev se vytratil. Jen čistý plynulý zátah. 

Editováno: , autor: Clerfayt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 6. 1. 2020 na 15:10, Martin Bednář napsal:

Super! Aj meranie vykonu som tipol spravne. Tak volba bola dobra a jazdime dalej!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
V 2. 7. 2019 na 8:10, JiVi napsal:

110kW verze ma valce delane stejnou technologii jako 1.5TSi

 

Sice je to trochu off topic téma. Ale můžeš mi napsat, kde jsi na tenhle fakt přišel? Já osobně hledám všude možně abych si potvrdil ten fakt, ale nikde to nemohu najít :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak dneska první závada. Při rychlosti cca 80 na 4. rychlostní stupeň třepání,kontrolka motoru a EPC,ujel jsem tak asi 2 km kde se dalo zastavit,vypnutí motoru a znovu nastartování,další jízda ok. Na diag výpadek zapalování 4. válec, následné měření výpadků je na nule. Tak jsem zvědavý co z toho bude. Svíčky jsou nové,najeto to má 237tis. Budu muset počkat jestli se to znovu projeví a pak to případně řešit. Vůbec netuším co to mohlo způsobit.Napadá mne snad jen že zahaprovavala cívka a nebo že se ulopnul kousek karbonu z ventilů a ten se nedovřel. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravim. Prosim Vas nestretol sa niekto s takymto problemom ako je na videu? 
 

1.Robi to obca aj na 4 alebo 5 prevodovom stupni. Stale plyn podlaha. 1.4tsi 44 tis najazdene. Toto bolo na 6 prevodovom.
 

https://youtu.be/-p6CA9K7Imo
 

2.To druhe video plyn podlaha 6 prevodovy rychlost sa zastavila otacky vyskocili a maxidot ukazuje ako keby som rychlosti prehadzoval. Viete ma aspon priblizne nasmerovat v com by mohol byt problem?
 

https://youtu.be/--25C0YU6Hw

 

doteraz som taketo problemy nemal

 

dakujem velmi pekne

 

 

Editováno: , autor: quakelll
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ak by niekto mal podobny problem, tak auto kedze este ho mam v zaruke som dal na reklamaciu. Vysledok:

 

Tesnenie simering na prevodovke pustal postupne olej a ten olej sa dostaval az na lamelu a tym padom sa to tak spravalo, ze niekedy spojka smykala a nezaberala, kedze bola zamazana tak nic sa dalsie neposkodilo.

 

Vymenene a vycistene v ramci zaruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...