Publikováno Leden 8, 201312 r Ahoj panove. pred cca 2mesicema jsme koupily superba. ted ma najeto cca 105tis km a tak se chci zeptat na kolika se delaj rozvody a komplet cela udrzba ( vymnena filtru,brzdovka,oil a atd)
Leden 10, 201312 r takže ti to trochu doplním .. tie rozvody sú pri 180tkm,ako som už písal hore..každých 60tkm treba vymeniť olej+filter v DSG prevodovke..kedy sa má meniť olej a ostatné veci by malo byť zaznamenané v serviske (ak ju máš)...inak tam bude pravdepodobne LongLife servis (30tkm/2 roky)... byť tebou,tak vymením všetko od oleja,filtrov až po brzdovku...nech to máš pekne v "cajchu"
Únor 4, 201312 r Ahoj, v patek jsem poridil Superba II., rv. 2009, 2.0 TDI, motor 125 kw., CBBB, najeto 133tis. Vypozoroval jsem takovy divny zvuk z motorou kdyz nemam sešlapnutý plyn, ani brzdu, ale jen treba dojizdim se zařazenou rychlosti, takze vlastne auto brzdi motorem.Je to takové drnčení. Zadné vybrace nebo neco podobného necitím. Spis mi to příjde jako nejaký plast (doufam). Víc je to slyšet při zařazení nižších převodových stupňů. Pokud mám sešláplý plyn a motor je v tahu, není nic slyšet, možná jen tak 2 sekundy ze začátku...pak je zvuk uplne normální. Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned? Poslední můj dotaz je, co se týče jemného přidávání plynu. Jedu třeba na čtyřku a pak hrozne drobně tuknu do plynu, tak je cítit takové jako cuknutí lehke, jako kdyz se neco sepne v motoru je to normalní? Omlouvam se jestli uz to bylo nekde řešeno,ale nic jsem nenašel. Děkuju moc za pomoc.
Únor 7, 201312 r Myslim, ze to drnceni uz tu nekdo resil - mam ale stejnou motorizaci a dela mi to taky.
Únor 7, 201312 r Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned? nie je to veľa..oni tých 150tkm v pohode vydržia
Únor 8, 201312 r Ahoj, v patek jsem poridil Superba II., rv. 2009, 2.0 TDI, motor 125 kw., CBBB, najeto 133tis. Vypozoroval jsem takovy divny zvuk z motorou kdyz nemam sešlapnutý plyn, ani brzdu, ale jen treba dojizdim se zařazenou rychlosti, takze vlastne auto brzdi motorem.Je to takové drnčení. Zadné vybrace nebo neco podobného necitím. Spis mi to příjde jako nejaký plast (doufam). Víc je to slyšet při zařazení nižších převodových stupňů. Pokud mám sešláplý plyn a motor je v tahu, není nic slyšet, možná jen tak 2 sekundy ze začátku...pak je zvuk uplne normální. Pak se chci ještě zeptat, dle servisky ještě nebyli dělané rozvody. A měli by se dělat až při další servisní prohlidce pri 151tis km. Příjde mi to nějak hodně. Neměl bych nechat rozvody udělat hned? Poslední můj dotaz je, co se týče jemného přidávání plynu. Jedu třeba na čtyřku a pak hrozne drobně tuknu do plynu, tak je cítit takové jako cuknutí lehke, jako kdyz se neco sepne v motoru je to normalní? Omlouvam se jestli uz to bylo nekde řešeno,ale nic jsem nenašel. Děkuju moc za pomoc. tak teo drnčení je většinou plastový kryt nasávání vzduchu co je u přední masky,tedy aspoň já jsem to tak měl a ještě pak jsem si utěsňoval kryt baterky,na něj když poklepeš tak taky trochu drnčel,použil jsem samolepící mechovku a od té doby mám klid. co se týče motoru a rozvodů,tak nevím přesně jak je to u tvého typu ale myslím že je to kolem 180 000 minimálně,já mám kód motoru CFFB a nechal jsem si to zjistit v autorizovaném servise a tam mi bylo zděleno že u mého auta se rozvody dělají až na 210 000 km. a c o se týče toho s tím plynem,to ti nedokážu říci,já mám DSG převodovku. Jirka
Únor 11, 201312 r Díky za pomoc...v sobotu jsem měnil olej a mel jsem sundany ten plast pod motorem, taky jsem pritahoval ten plastovej nasavač vzduchu, co je za maskou, trosku byly povolene sroubky. Kryt baterky je teda hodne volny, ale s tim jsem nic nedelal zatim. Nevím čím to bylo, ale kazdopadne uz to nedela. Je mozne nejak vymazat interval na výměnu oleje. Koukal jsem, a je tam pouze reset servisniho intervalu. Jde tohle nejak ručně, nebo se to musi delat pres VAG?
Březen 13, 201312 r předpis výměny je samozřejmě uveden v servisním plánu, který je součástí souboru návodů a servisní knížky. Takže v tomto případě je lépe než se ptát, raději číst. Pokud servisní paket (řekněme) nemáš, tak bych byl velmi opatrný, jestli věřit těm kilometrům. Protože pak taky může být všechno úplně jinak a auto může mít najeto úplně něco jiného, než si myslíš. Pokud tuhle jistotu nemáš, raději ty rozvody vyměň preventivně. Určitě to vyjde mnohem levněji, než GO motoru poté, co to vylágruješ. Ne, hele, nechci šířit poplašnou zprávu, nevím, jak zdatný jsi motorista, ale určitě jsi už někdy slyšel, že stáčení km je v českých zemích oblíbené hobby.
Březen 17, 201312 r docela by mě zajímalo, proč se ten člověk vůbec na něco ptá (8.1.), když sem od té doby ještě ani nevlez. Ale asi to je dneska normální. Kde jsou ty doby, kdy tady kolaboval server přetížením diskutujících uživatelů. Ale možná taky, že se jen nepřihlásil. Upraveno Březen 17, 201312 r od jirkaK
Duben 10, 201411 r Zdarec borci, chystám se na výměnu rozvodů u Supa II přesně tento typ, nemám představu o ceně, měl sem Supa I vyšlo mě to tam cca na 5000-7000. Je to reálné i u Supa II?
Duben 10, 201411 r Taky slysim nejake drnceni pri 1000 otackach. Jako by bylo nekde neco uvolnene. Kdyz otevru motor tak to neslysim. Nechapu
Duben 11, 201411 r Já mám něco podobného. Při 2200 otáčkách mi vždycky něco v palubce zarachtá, už jsem vyndal rádio, palubku a snad všechno co šlo a né a né na to přijít co to dělá. Nemáte prosím nějakou radu co by to mohlo dělat, předem díky za info a ochotu
Duben 11, 201411 r To rachtání v palubce tak v otáčkách okolo 1500 mi přijde, že jde někde za kaslíkem spolujezdce, nebo z těch plastovejch trubek co rozvádí teplý vzduch na nohy spolujezdce. Až budu mít čas, tak jsem se na to chtěl podívat a zkusit utěsnit nějak ty trubky jestli to pomůže. Vyndavat ten kaslík se mi moc nechce, ale problém bude někde tam. Taky mi to štve
Duben 12, 201411 r když vemeš cenu ze škoda díly originál sadu bez pumpy, měla by se dělat až při druhé výměně to je docela porce 360 000 tis cena rozvodu je 5380 kč
Duben 14, 201411 r Díky za radu, nechám to tedy vyměnit i s pumpou. Nemůžete mi poradit někdo kontakt na někoho z jižní moravy, kdo dělá servis na Superby II? Nějaký zdejší uživatel třeba.
Květen 4, 201411 r Jestě jsem zkusil promačkat přední sklo a rachtání přestalo. Třeba to někomu také pomůže Upraveno Květen 4, 201411 r od kodiakk
Březen 30, 20169 r Vie mi prosím niekto poradiť, najkvalitnejšiu sadu? Značka, výrobca, prípadne link na predajcu? Potrebujem komplet, aj s vodnou pumpou. Už včera bolo neskoro. Vopred ďakujem za konštruktívne príspevky.
Březen 30, 20169 r Zatiaľ som našiel toto, ale netuším, o akú kvalitu ide: http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-6
Březen 30, 20169 r Ono si moc asi nevybereš, pokud chceš mít jistotu, naběhni do škodovky a kup origo. Jinak v tom odkazu je to míchanice všeho - vodní pumpa HEPU, napínací lietens, velká vodící INA, řemen contitech. Já beru rozvody většinou tady a většinou beru sadu INA: http://www.autodily-cardo.cz/nove/sada-rozvodoveho-remene-ina-in-530055010/ Líbí se mi, že součástí sady je potřebný spojovací materiál. Teď jsem ale koukal, že sadu s vodní pumpou nemají skladem, tak bys ji musel koupit zvlášť.
Březen 30, 20169 r koupil bych prvovýrobu na škoda dílech 5400 není drahý máš přece supa a ne fabii sdi :-)
Březen 30, 20169 r Ja som kupoval Contitech remene a kladky. Avsak vodnu pumpu jednoznacne origo. Mam info od mechanikov, ze ine znacky vacsinou odchadzaju.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.