e1. Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 jak je na tom TSI vyrobené v roce 2013 s rozvody? Akú odpoveď čakáš na túto otázku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 jak je na tom TSI vyrobené v roce 2013 s rozvody? Záleží na tom které... Dělají se teď současně 1.2 TSI pro Fabii, Roomster a Rapid, s rozvodovým řetězem, i když modifikovaným, ale stále bez problému.. A pak 1.2 TSI pro Octavii, které již má rozvodový řemen a tam se teprve uvidí jak na tom bude, ale zatím to vypadá že snad lépe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 Zrovna jsem se na to chtěl zeptat taky - kdy se vlastně začne "nový té-es-íčko" (pohon rozvodu řemenem, 16ventilová hlava, integrovaný výfukový "svody" v podobě komory v hlavě válců) osazovat do celý produkce a ne jenom do OIII ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 Na to jsem se ptal technika přímo ve škodovce, když jsem tam nedávno byl... Fabia, Roomster a Rapid nikdy. Protože Fabia, Roomster a Rapid byly schváleny ještě když TSI s řemenem nebylo uvolněno, takže ho ani nemohou dostat.. Pry by auto muselo absolvovat celý koloběh testování, schvalování a pod. znova, což je nemyslitelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 Nemyslitelný? Pitomost. Stejně to takový auto musí absolvovat vždycky, když se dělá nová motorizace, takže by to v takovým případě platilo i pro Poloauto a ostatní koncernový "bratránky".Že by si to Dojčové nechali ujít, mít "řemenový" TSI v celý typový řadě? Pochybnost převeliká... Navíc i fábule a room už to taky musely projít, když se k dosavadním benálovejm atmoskám přidával turbík TSI, takže nemožný to není. Spíš by se to teda dalo vyjádřit jako NEŽÁDOUCÍ - pro kešeně súdruhov z Vlkohradu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 Ivan Horváth: myslím samozřejmě 1.2TSI pro Fabii a Roomster kde je nový modifikovaný řetěz,tak jestli už s tím má někdo dobrou či špatnou zkušenost a kolik má najeto,vím,že při malém nájezdu se ještě nemuselo nic projevit,ale přesto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 8. Červen 2013 Sdílet Vloženo 8. Červen 2013 Někde jsem četl, že s Euro 6 bude přechod na TSI EA211. Příští rok příjde nová fabie, schválně, jestli bude s řemenem. Rozvody TSI s řetězem už jsou asi lepší, než ty první, ale je vyřešeno pronikání benzínu do oleje??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 9. Červen 2013 Sdílet Vloženo 9. Červen 2013 ja jsem zase cetl ze rapid si musí vystacit se starsi kontrukci motoru 1.2Tsi do roku 2014,tak je mozne,ze nekdy na podzim 2014 by mohl dostat EA 211,bud to bylo ve svete motoru,nebo v autotipu,nebo autohitu,tyhle ctu,nova fabie v 2014 by to mohla mit také,bych si tipnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 21. Červen 2013 Sdílet Vloženo 21. Červen 2013 Dufam, ze to nezarieknem, ale po tyzdni jazdenia z novym napinakom je rachoteniu koniec. Na prvy pohlad bol uplne rovnaky ako stary, tak uvidime. Vymena mi trvala cca 10 minut, akurat som "lahsi" o 37 EUR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANScz007 Vloženo 21. Červen 2013 Sdílet Vloženo 21. Červen 2013 A jak to bylo složité to vyměnit,nechceš to popsat trošku podrobněji tu výměnu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 21. Červen 2013 Sdílet Vloženo 21. Červen 2013 Napínák je ze zadní strany bloku motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamiš Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 Zdravím, po přečtení tohoto topiku mám dosti velké obavy. Já hlupák starý svého Roomstar 1,4TDI 59kW jsem vyměnil za Rapida 1,2 TSI 77kW a začínám mít noční můru v podobě rozvodových řetězů ( mám najeto 5500 km), kdy prvně uslyším to známé a toliko obávané chrastění. Ach jo jsou to starosti, kdy mám čekat, že to přijdě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 zadnej hlupak, bud vklidu. ty posledni motory uz jsou konstrukcne odlisny od tech prvnich, ktery tady strasi zavadama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 Není třeba předčasně házet flintu do žita. Já tomu sice jako kolega vormen až tak nedůvěřuji,ale nech tomu volný průběh. Teď už s tím stejně nic neuděláš. Tak buď v klidu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek_BOB Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 hamiš - Chápu tvoje obavy, ale zase bych to tak nehrotil. Užívej si nového auta a nenech si to zbytečně kazit. Jám mám na 1.2TSI přes osmdesát tisíc. Ve 30kkm jsem dostal nový řetěz a jezdím dál. Za určitých podmínek si zachrastí i ten vyměněný, ale to je tak jednou za kvartál, proto to moc neprožívám. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 v jakým autě, jakej rok výroby, jaký trasy, jakej olej a kdy měniš? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas_b_b Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Zdravím. Dnes druhá výměna řetězu (38 000 km), první výměna v 22 000 km. Trasy jak dlouhé tak i krátké. Snad už vydrží déle, auto už mám po záruce, r.v. 6.2010, řetěz vyměněn na kulanci (vyplatil se pravidelný servis v autorizovaném servisu). Co se týče servisu stačilo se zmínit a výměna provedena, při předání vozu auto umyto jak zvenku tak zevnitř. Přístup k zákazníkovi na 1*. T.B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miland42 Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Tak to máš štěstí. Buď rád. A který servis a kde Ti to prováděli? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomas_b_b Vloženo 26. Červen 2013 Sdílet Vloženo 26. Červen 2013 Nechci dělat reklamu, ale je to Autos Kunštát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek_BOB Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 v jakým autě, jakej rok výroby, jaký trasy, jakej olej a kdy měniš? :-) Yeti, 2010, trasy od 10km a delší, olej měním když mi řekne palubák, tedy long life režim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 A po kolika km tě palubák v tomto režimu posílá na výměnu oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strycek_BOB Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 Nikdy to nebylo pod 29k km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 pořád řeším, jak budu měnit olej. jestli dřív a jestli long nebo ne. ale prošel jsem moře příspěvků, resp. všechny :-) a tek nějak jsem došel k tomu, že nejvíc problémů mají ti, co měnili první olej do 10 a vůbec ho mění častěji. naopak ti co dodržujou pokyny PP jsou relativně vklidu až na drobnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 V aute mám už šiestu olejovú náplň a mám najazdených 38200 km. Reťaz pôvodná. Asi tou častejšou výmenou oleja nebude, že? Ono by to ani nemalo zmysel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Červen 2013 Sdílet Vloženo 27. Červen 2013 twl, sest naplni na tak malo km, to uz je fobie, pripad pro Chocholouska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.