miland42 Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 (editace) ... už sem poslal i děkovnej dopis do škodovy ... A co ti odpověděli? Editováno: 12. Březen 2013, autor: miland42 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peti_o Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 Pani, s mojim vw polo s motorom 1.2 TSI 77kw, mam od poslednej akcie od 27.2.2012 najazdene uz takmer 1000 km, a motor zatial slape ako hodinky... so servisnou akciou 03F 198 229 B a aj po zmene softu motora. Viem ze je to zatial malo ale budem priebezne informovat. Auto startuje zatial bez problemov jak za studena tak za tepla. jedine co som si vsimol, pri kazdom starte sice pocujem take velmi jemne "chchchchch" asi mozno menej ako jednu sekundu, - to bude asi dopnutie retaze.. , a povazujem to zatial ako za normalny jav. Pred tym to bolo "trtrtrtrtrtrtrtr" asi 3 sekundy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 (editace) Jsou tam nějaké foto http://forum.skodahome.cz/topic/107697-anketa-poruchovosti-tsi/page-44#entry1735886 Editováno: 13. Březen 2013, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 28. Březen 2013 Sdílet Vloženo 28. Březen 2013 (editace) Chlapi, myslite ze by sa dalo svojpomocne v garazi vymenit ten napinak za novsi? Vo vsetkych servisoch ma uz ignoruju, tak uvazujem ze si ho vymenim sam na svoje naklady. Editováno: 28. Březen 2013, autor: akubus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 28. Březen 2013 Sdílet Vloženo 28. Březen 2013 Ak by si nebol z Košíc, poviem ti značkový servis kde ti ho bez problémov vymenia, ale si z Košíc a ten servis kúsok od Bratislavy. Takže jedine že by si mal cestu okolo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodoo123 Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 (editace) Vymeniť napínák sa dá na parkovisku za 15min. Lenže ten strieborný je s označením B a ten čierny je s označením D, každý patrí na iný 1,2 tsi motor. Strieborný je na staršie motory a čierny na novšie s modif. rozvodmi. (odlišný napínák, odlišné klzné lišty, ozubené kolesá, reťaz atd) Podľa etky sú tieto napínáky nezámenné diely. No ak má zhodné rozmery, tak by to teoreticky prehodiť šlo, lenže či to bude mať prínos a čo to urobí... Neviem aký je medzi nimi rozdiel, možno vytvára väčší tlak na novú, že vraj širšiu reťaz. Ak ho vyskúšaš a podelíš sa o skúsenosti budemm rád. Nečakaj, že ti túto výmenu urobí autorizovaný servis. Editováno: 29. Březen 2013, autor: voodoo123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 29. Březen 2013 Sdílet Vloženo 29. Březen 2013 Osobne si myslim, ze tak ako som mal olejovy filter 03C115561B a teraz davam 03C115561D to bude podobne aj s napinakom 03F109507B a novsi 03F109507D. Som presvedceny ze tam bude pasovat, uz ci to prinesie nejake zlepsenie alebo nie to skusim a idem ho objednat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
legomaniak Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Dobrý den, měl bych dotaz. První výměna rozvodu byla při 20tkm a teď mam na tech nových tak 18tkm celkem mam najeto 38tkm. A zda se mi že už to zase začíná auto je zase hluční při startech. Přikládám video co jsem dneska natočil bývá to i horší: Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escrito Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 dost podobný zvuk ale rozdíl 30 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Březen 2013 Sdílet Vloženo 30. Březen 2013 Alespoň víme,kde bral koncern inspiraci pro TSI. legomaniaku,je to tam nepatrně slyšet hned při startu. Jinak to má celkem běžný zvuk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 Dobrý den, měl bych dotaz. První výměna rozvodu byla při 20tkm a teď mam na tech nových tak 18tkm celkem mam najeto 38tkm. A zda se mi že už to zase začíná auto je zase hluční při startech. Přikládám video co jsem dneska natočil bývá to i horší: Co vy na to? nech si ho vymenit,ja dostal retez s indexem A na konci,mam na nem 4tis. a zatím nezavrcel,oni ty první vymeny byly ty same retezi,ted uz by měli byt jiné,tak jsem to cetl ve svete motoru,me rekli ze ted je novy dodavatel i jiny napinak, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
legomaniak Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 nech si ho vymenit,ja dostal retez s indexem A na konci,mam na nem 4tis. a zatím nezavrcel,oni ty první vymeny byly ty same retezi,ted uz by měli byt jiné,tak jsem to cetl ve svete motoru,me rekli ze ted je novy dodavatel i jiny napinak, nech si ho vymenit,ja dostal retez s indexem A na konci,mam na nem 4tis. a zatím nezavrcel,oni ty první vymeny byly ty same retezi,ted uz by měli byt jiné,tak jsem to cetl ve svete motoru,me rekli ze ted je novy dodavatel i jiny napinak, No ja mam ve škoda počítači ze mam sadu bez A a když jsem jim to říkal tak mi řekli že to je jen v počítači ale že tam mam tu novou sadu už. A furt mi tvrdi že to je normální . přitom to fakt normální neni je to čim dal horší najedu ročně tak 20-25tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metas Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 a kolik mas na nem najeto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 (editace) Stejně bude dřív,nebo později chrastit... stačí si tady přečíst příslušná témata... Editováno: 31. Březen 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
legomaniak Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 (editace) Ted mam 18tkm na nových rozvodech. Ty starý měnily při 20tkm. A tam skákaly hrozne otáčky kvůli starému softu.moje první rozvody: A mě se teď stává že když jedu třeba 60km (je jedno i když třeba jen 5km ale vetšinou jezdím delší trasy) v kuse a pak stojím na volnoběh třeba vic jak dvě minuty tak motor začíná lehce škubat a vibrovat jako kdyby napínák nedokázal dokonale napnout řetěz, ale stává se to jen když je vic jak 0 stupňů a to mi klesnou otáčky na tech 650 otáček. Protože když je min jak 0 stupňů tak mam zvýšeni otáčky pak to nedělá.Děla to taky někomu? Jak byl ten řetěz novy tak mi to nedělalo motor byl klidný a tichy. Editováno: 31. Březen 2013, autor: legomaniak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Březen 2013 Sdílet Vloženo 31. Březen 2013 Žádný škubání ani vibrování nemám a ani jsem neměl (ani v souvislosti s rozvody ani jinak). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baruska118 Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 Ahoj, chtěla jsem se zeptat. Motor mi při volnoběhu dělá divné zvuky, takové cvakání (slyším uvnitř auta). Děje se to pouze při volnoběhu, když naprázdno přidám plyn nebo když jedu na neutrál, zvuk zmizí. Děje se to při zahřátém motoru nejvíce. Mám Fabii 1.2 TSI 63kW rok výroby 10/2012, najeto 54 tis km, rozvodový řetěz měněný před necelými 10 tis km. Při startování motor vydává normální zvuky. Myslíte, že to je zase řetěz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 http://forum.skodahome.cz/topic/99746-drnceni-pri-volnobehu-v-interieru-12-tsi-63-kw/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 Dobry vykon ak to nieje sluzobak za 5 mesiacov 50 tis. Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peti_o Vloženo 1. Duben 2013 Sdílet Vloženo 1. Duben 2013 (editace) Pani, nova retaz s oznacenim servisnej akcie 03F 198 229 B ktora bola robena 27.2.2013 s kilometrami 19074, mi vydrzala presne mesiac a odjazdenych 2000 km. Studene starty - pocut to co v predoslom pripade a vcera vecer pri chladnom starte sa objavilo " cukanie " alebo trhanie studeneho motora ako keby vynechaval jeden valec... robilo to mojmu fotrovi na skode 120L z roku vyroby 1987. Zajtra - vlastne dnes doobeda volam do servisu,,, tato retaz co mi ju tam montovali ako opravnu bola vraj najnovsia a mne ju do auta vraj montovali ako prvu - podla vyjadrenia serv. poradcu....... Volkswagen polo 1.2 tsi 77kw 04/2012 Editováno: 1. Duben 2013, autor: peti_o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 Tak a je to tu. Takže VW group vyriešil velké ho.no s reťazou aj ked od r. 2011 by to malo byť ok. Už začínaju mat auta s r.v. 2012 tie iste problémy ako predtým. A ja debil som si po 14 rokoch kupil škodu a dufal že to bude lepšie ako niečo čo som mal doposial. Zda sa mi to neskutočne riešiť u v podstate noveho auta takéto problemy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 Tak to si myslím pořád,že nic není vyřešeno - je to jen otázka času,kdy se to projeví... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Duben 2013 Sdílet Vloženo 2. Duben 2013 Ahoj, chtěla jsem se zeptat. Motor mi při volnoběhu dělá divné zvuky, takové cvakání (slyším uvnitř auta). Děje se to pouze při volnoběhu, když naprázdno přidám plyn nebo když jedu na neutrál, zvuk zmizí. Děje se to při zahřátém motoru nejvíce. Mám Fabii 1.2 TSI 63kW rok výroby 10/2012, najeto 54 tis km, rozvodový řetěz měněný před necelými 10 tis km. Při startování motor vydává normální zvuky. Myslíte, že to je zase řetěz? Barusko,zkus poslechnout jestli ten zvuk je slyšet i z venku. Když ne,tak to z největší pravděpodobností bude něco z toho,co se řeší v odkazu,co ti dal kolega Libero. Na řetěz to z tvého popisu tentokrát nevypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tavič Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 mě polívá pot,když to tady tak čtu a to nejsem naštěstí majitelem TSI,docela by mě zajímalo kdo bude kupovat ty skvělá TSI jako ojetiny?To HTP,MPI se prodá hned,ale u tohoto bych si tak jist nebyl,nebo hodně pod cenou,nějakému sedlákovi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 4. Duben 2013 Sdílet Vloženo 4. Duben 2013 Zdravím chlapi. Kamarád si dovezl bouraného Golfana VI z itálie s motorem 1.4 TSI 90 kw a najetými 30 tisíci kilometry. Vyrobený je v roce 2010,takže první TSI. Hned vyměnil všechny filtry, olej a svíčky. Je to bouchlé na dveře, s motorem nebylo nic. Jede to krásně, jenomže má strach že začnou zlobit rozvody. Máte někdo zkušenosti? Nebo ty 1.4 TSI nejsou tak náchylné jako 1.2 TSI? Děkuju .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.