Bercyy Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 A mas ten z pondelka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzejkob Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Z pátku 13.tého chichi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 30. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2014 Presne tak, so sivým filtrom cca 8500km a motor občas chastí tak ako ešte nikdy, ale po výmene oleja bol fakt chvíľu pokoj a spotreba šla dole. No po cca 5000 km to ide prudko z kopca, teraz je to opačne, občas je deň, keď nezachrastí a motor si často po "rachtavom" štarte pri pokuse o štandardný rozjazd dá ešte krátkeho "šlofíka" a treba ho ešte raz zobudiť štartérom. Teraz má taký surovší zvuk, kontrokly nesvietia, tak je to podľa miestneho servisu OK, na aktuálnej reťazi je aktuálne najazdené len 21000km. Pri bežnom "mestskom" jazdení olej niečo viac ako po výmene a po súvislom 500km prevetraní padne o cca 10mm približne na polovicu, tak že asi mu zachutil olej a maskuje to benzínom, ale stále ide.... Diagnostika má evidentne prah citlivosti pre poruchy riadne vysoko, počítadlo "misfire" v diagnostike utešene rastie od spustenia motora, servis to samozrejme nezaujíma, ešte im vadí, že na to čumím, lebo podľa nich je to v 100% poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 31. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2014 Skús vymontovať motor, dvere, svetlomety, choď do servisu s tým, že niečo nie je v poriadku. Tam ti po diagnostike povedia, že auto je v 100% stave ale pre istotu sa na to ešte pozrú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Tak jsem dneska odvezl auto do pravidelnou serv.prohlidku a krom standartni prohlidky jsem zabrousil do onlibeneho tema "rozvody" . Mam najeto 60 tisic a jednou menene rozvody v roce 2012..No a kdyz se tak bavime tak mi rika ze stejne ty rozvody budou porad rachtat,ze je to ciste vec napinaku a jinak to nebude a od roku 2012 jsou pry nejnovejsi a finalni rozvodovy sady kde se meni i to spodni ozubene kolo coz nevim protoze kdyz mi je poprve menili tak nic o novem ozubenem kole nerikal.A nakonec rika ze normalni vymena rozvodu stoji kolem 6000 ale ze se meni i to spodni kolo tak to bude rozhodne financne narocnejsi tak doufam ze pripadne Bolka zaraguje a jako vernemu zakaznikovi da dobrou kulanci..Ve ctvrtek si jdu pro auto tak uvidim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 6 tis by to mělo být i s ozubeným kolem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Zvlastni,kazdej technik rika neco jinyho.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 já to beru podle toho co tvrdí lidé tady kolik platili + sem pár lidí dávalo kolik stojí komplet sada s ozubeným kolem + práce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Tak jsem dneska odvezl auto do pravidelnou serv.prohlidku a krom standartni prohlidky jsem zabrousil do onlibeneho tema "rozvody" . Mam najeto 60 tisic a jednou menene rozvody v roce 2012..No a kdyz se tak bavime tak mi rika ze stejne ty rozvody budou porad rachtat,ze je to ciste vec napinaku a jinak to nebude a od roku 2012 jsou pry nejnovejsi a finalni rozvodovy sady kde se meni i to spodni ozubene kolo coz nevim protoze kdyz mi je poprve menili tak nic o novem ozubenem kole nerikal.A nakonec rika ze normalni vymena rozvodu stoji kolem 6000 ale ze se meni i to spodni kolo tak to bude rozhodne financne narocnejsi tak doufam ze pripadne Bolka zaraguje a jako vernemu zakaznikovi da dobrou kulanci..Ve ctvrtek si jdu pro auto tak uvidim. Spodní kolo se mění nově, podle nedávno vydaného TPI. Není to o tom, že by se jednou někdo zmínil a jednou ne. Jen u Tebe evidentně šlo o časově daleký úsek a o TPIčkem vydaném pokynu s výměnou pastorku se zmínil až Tě viděl, resp. ses zeptal. Nic vůči Tobě nezanedbal, přeci nebude volat každému.... Od 2012 jsou, v podstatě, finální verze, ale kolo se mění na starých motorech vykazující opakování závady i po výměně "definitivní" sadou. Tam totiž došlo k ohoblování řetězu starým,ošlehaným pastorkem a rozvody znovu počaly s kraválem. Aby se nedělaly celé shortmotory, je na výměnu onen pastorek. Tímto se to celé zlevňuje a v podstatě usnadňuje a urychluje díky nenutnosti rozmatlat půl auta, ale jen se o krátký čas protáhne rozborka-zborka rozvodů.O tom jak se k tomu postaví zbytek institucí v koloběhu včetně toho hlavního, myšleno Š-A je na jednotlivých případech a výsledcích měření. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Geonova Vloženo 6. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2014 (editace) Zdravím. Snad jsem správně. Jsem nový. Nejprve popíšu pozadí mého dotazu. Mám Fabii 1,2/63 TSI EA111 r.v. 4/2010 kus asi 3 týdny po SOP. Koupeno jako tříleté po starém pánovi se 7tkm v Havexu v MB 4/2013. Rozvody byly ok, o problému jsem věděl, ale nic nepozoroval. Dojíždím do práce ročně 35 tkm, předpisově, klídek dálnice. Problémy se objevily v září 2013 asi při 20tkm. Záruka byla pánem přede mnou propadlá, nejezdil a nechodil na olej, tak pomohla moje soukromá pojistka na rok, takže zdarma, nikoliv kulance. Myslel jsem že mám pokoj... Teď mám 59tkm, rozvody už od srpna při chladnější ránu zase chrastí, někdy 2x v týdnu, někdy 3x, jednou i odpoledně na sluníčku ... Zítra jdu jednat do Havexu. Po telefonu mi řekli, že postupovali podle díl. postupů, a taky jsem se díval, že tam stále mám kryt 03F.109.210.B bez nálitku. Co je vevnitř za "vyměněné" rozvody od loňska netuším. A moje dotazy: 1/ Jak byste postupovali? 2/ Měli vloni v Havexu povinnost řídit se TPI 20265113/2 a dát mi tam inovované rozvody a skříň s nálitkem? Editováno: 6. Listopad 2014, autor: Geonova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Tak jsem vcera dovezl auto ze servisu,merili mi ty rozvody a namerili "samozrejme" 72 mm..Me by zajimalo jestli to tady nekdo vi jaka je puvodni delka noveho dilu ?! Abych si mohl porovnat za jak dlouho se mi retizez povytahnul.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Puvodni delka je pravdepodobne ~64mm, lebo su ludia ktorym toto namerali, podotykam po 40.000 km. Predpokladam, že na ten řetez funguješ... cca 30.000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 No toto je uz muj druhy retaz ktery se menil nejak lehce po 30000 a tetkom mam 56000 takze ani ne tricec na stavajici retaz..Conke na tom se*e je ze cele auto je perfektni,vpodstate do toho liju jenom benzin ale pak to musi pokazit vec jmenem rozvody.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 30000 na řetěz, to už je longlife interval, to není tak zlé 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 (editace) Tak jsem vcera dovezl auto ze servisu,merili mi ty rozvody a namerili "samozrejme" 72 mm..Me by zajimalo jestli to tady nekdo vi jaka je puvodni delka noveho dilu ?! Abych si mohl porovnat za jak dlouho se mi retizez povytahnul.. Nový napínak je vo volnom stave vysunutý na 76 mm. Stlačený na 74 mm to je kritická hodnota, kedy sa mení a 2 mm je ešte rezerva. Editováno: 7. Listopad 2014, autor: akubus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 (editace) Zdravím. Snad jsem správně. Jsem nový. Nejprve popíšu pozadí mého dotazu. Mám Fabii 1,2/63 TSI EA111 r.v. 4/2010 kus asi 3 týdny po SOP. Koupeno jako tříleté po starém pánovi se 7tkm v Havexu v MB 4/2013. Rozvody byly ok, o problému jsem věděl, ale nic nepozoroval. Dojíždím do práce ročně 35 tkm, předpisově, klídek dálnice. Problémy se objevily v září 2013 asi při 20tkm. Záruka byla pánem přede mnou propadlá, nejezdil a nechodil na olej, tak pomohla moje soukromá pojistka na rok, takže zdarma, nikoliv kulance. Myslel jsem že mám pokoj... Teď mám 59tkm, rozvody už od srpna při chladnější ránu zase chrastí, někdy 2x v týdnu, někdy 3x, jednou i odpoledně na sluníčku ... Zítra jdu jednat do Havexu. Po telefonu mi řekli, že postupovali podle díl. postupů, a taky jsem se díval, že tam stále mám kryt 03F.109.210.B bez nálitku. Co je vevnitř za "vyměněné" rozvody od loňska netuším. A moje dotazy: 1/ Jak byste postupovali? 2/ Měli vloni v Havexu povinnost řídit se TPI 20265113/2 a dát mi tam inovované rozvody a skříň s nálitkem? 1. Nechať si zmerať vysunutie napínaku, ak je do 74 mm občasné zachrastení je podle Skodovky OK2. Nemali, skriň s nálitkom si musíš hradit sám. Prešlo tvoje auto aj akciou 24W6 podložka pod turbo plus nový softvér? Editováno: 7. Listopad 2014, autor: akubus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 30000 na řetěz, to už je longlife interval, to není tak zlé Snad i řetízek na tříkolce by vydržel víc. Přístup výrobce a prodejců je prostě neuvěřitelný. Místo, aby se nešťastným majitelům omlouvali a klaněli až k zemi, si ještě budou vybírat, jestli dají více nebo méně "opravnou" sadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Geonova Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 1. Nechať si zmerať vysunutie napínaku, ak je do 74 mm občasné zachrastení je podle Skodovky OK 2. Nemali, skriň s nálitkom si musíš hradit sám. Prešlo tvoje auto aj akciou 24W6 podložka pod turbo plus nový softvér? díky za odpovědi. Na měření řetězu jdu 18.11. ... napíšu jak to dopadlo. Rozvody jsou druhé a mám je od 23 tkm (9/2013), dnes jsem překonal 60tkm, takže mají najeto 37tisíc km (pro někoho pro info) kolik stojí ta skříň? btw - ukazoval jsem to dnes ve dvou autor. servisech v Boleslavi, kde jsem se ptal co mi nabídnou za řešení. Na SK se výměna skříně "prý" nedělá, Škodovka by jim to neproplatila. Hold VW řešení asi neprojde eknomicky... Teda v Boleslavi je ještě třetí autor. servis, ale asi bych dopadl stejně... podložka pod turbo byla měněna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Kryt (skříň) je v Etce za 2163 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Zoidberg Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 (editace) Auto jsem měl pár týdnů zpět v servisu, prováděli měření napínáku, komprese, vše v pořádku.Hluk od rozvodů se neprojevil v servise celý týden. Rozvody jsou na autě tak 30.000 km. Olej měněn co 15.000 km. Starty jsou většinou v pořádku, jednou za čas je hlučný start, jen co vidím jako problém je, že sporadicky na volnoběh se děje tohle: viz. http://ulozto.cz/xfGh77xF/12-tsi-mp3 Editováno: 7. Listopad 2014, autor: Dr. Zoidberg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Při podobně se projevujícím motoru rozhodli technici z MB o výměně celého motoru. Dnes by asi "jen" přelisovali pastorek a dali novou sadu. Ovšem jako " v pořádku" mi to nepřipadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 (editace) Dr. Zoidberg a Pawouk: ten zvuk po napnutí reťaze sú hydroštely a deje sa to po štarte motora po krátkej trase a relatívnom zahriatí Editováno: 8. Listopad 2014, autor: Pawouk Upraveno oslovení do normální podoby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 Nepiš o něčem, o čem evidentně nemáš sebemenší povědomí. Jen se tady ztrapníš. Radím ti dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 (editace) Pawouk: ten zvuk po napnutí reťaze sú hydroštely a deje sa to po štarte motora po krátkej trase a relatívnom zahriatí Editováno: 8. Listopad 2014, autor: Pawouk Upraveno oslovení do normální podoby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2014 1. Nejsem tvůj strejda. Takže si laskavě uprav své příspěvky do civilizované podoby, nebo to za tebe udělám já a to pak bude horší! 2. Nepiš sem nesmysly, které pletou případné neznalé. U těch, co o tom něco ví, si stejně nešplhneš. Pokud to hodláš opakovat, budu to mazat, stačí ten nesmysl napsat jednou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.