Září 14, 201411 r Přece to nelze dělat tak, že se budou rozvody měnit co 2 roky nebo 30.000 km. To co se ušetří ve spotřebě se nasype do servisu, zajímavé. Četl jsem, že je již k dispozici nová rozvodová sada, se kterou údajně problémy nejsou. Od kdy se tato sada montuje a lze ji aplikovat na motor vyrobený na konci roku 2010?
Září 14, 201411 r Já se obávám, aby i ta poslední sada nebyla jen"provizorní", protože doposud všechny úpravy takto skočily... To se pozná až časem. Nicméně se v současnosti společně s řetězem a napínákem mění i rozvodové kolo na klice (údajně mělo docházet k jeho poškozování vadným řetězem a po výměně řetězu toto poškozené kolo zlikviduje i nový řetěz). Nevím, jestli to platí i pro VW. Toto všechno se řeší v sousedním vláknu.
Září 14, 201411 r mám len otázku zlepšovanie EA111 stále prebieha alebo sa na to vyprdli a vylepšuje sa len EA211?
Září 14, 201411 r Juraji, já nevím, děláš si z nás srandu? Plašíš tady po celém foru skoro jako Pandora... Máš tady toho celou sekci s mnoha vlákny. To, na které jsem dával odkaz v předchozím příspěvku, je to pravé pro tvůj dotaz. Víc tady toho nezjistíš.
Září 14, 201411 r Spíš by mě zajímalo, zda někdo máte stejný problém jako já, tzn. hrčení i po spoustě km od startu na volnoběh?
Září 14, 201411 r Mně to někdy (rachotilo) tak do 3-5 km po startu. Víc ne, zvuk se podobal nějakému starému dieselu.
Září 14, 201411 r Taky jsem měl pocit, že se motor chce transformovat na diesel, zvuk byl velice nepříjemný.Jaká je vlastně cena výměny rozvodů po záruce?
Září 14, 201411 r To nevím. Něco bys z nich snad mohl vyrazit na kulanci, jestli to tedy máš servisovaný v autorizáku.
Září 14, 201411 r Servis co 15.000/rok v autorizovaném servisu. Kulance by měla být ze strany VW samozřejmá, protože tohle fakt posrali.
Září 14, 201411 r Spíš by mě zajímalo, zda někdo máte stejný problém jako já, tzn. hrčení i po spoustě km od startu na volnoběh? Mne to tK OBCAS SPRAVI A NIELEN NA VOLNOBEH, ALE POCAS CELEJ CESTY TO RACHOCE AKO DIESEL. FAKT NEVIEM, CO S TYM.....
Září 17, 201410 r Mam už od pondělí novy motor a zatím vše oka i problémy ze spojkou sou fuč neškube to při vyšlápnuti a při rozjezdu motor je měně hlučný rozvod zni úplně jinak ale ještě sem to podřadně neprotahnul pomalu to zajiždim. za 2tiskm to mam hodit na servis a doladí poslední mouchy tak snad sou odstraněny děcky problémy TSI a zůstane to bez padajícího železářství. Jinak bývaly motor vyroben 18.12 2010. z autem sem jezdil velice svižně nijak sem ho nešetřil dával sem mu pořad po koulích i jak sem ho kupoval mě bylo řečeno že to auto nemam šetřit a dávat mu co proto. Olej hodlám měnit co 8 tisíc po zkušenostech vyměně mě ve škoda vyjde na 350kč (olej vždy vlastni plus filtr)tak budu i po záruce jezdit z olejem tam a hlavně to razítko pro budoucího kupce ma Velky vyznám.
Září 18, 201410 r Jinak bývaly motor vyroben 18.12 2010. z autem sem jezdil velice svižně nijak sem ho nešetřil dával sem mu pořad po koulích i jak sem ho kupoval mě bylo řečeno že to auto nemam šetřit a dávat mu co proto. Olej hodlám měnit co 8 tisíc po zkušenostech vyměně mě ve škoda vyjde na 350kč (olej vždy vlastni plus filtr)tak budu i po záruce jezdit z olejem tam a hlavně to razítko pro budoucího kupce ma Velky vyznám. Být tebou, zajíždím podle tradičních zvyklostí. Dávat syrovému motoru plnej mu nemůže prospívat.
Září 19, 201410 r Necham v zimě.... Dostane jako darek čtvrtej řetěz od doby co byla vyrobena V tvojom prípade zjavne iba výmena reťaze nestačí, potrebuješ vymeniť aj ten pastorek na klice, keď už máš tretiu reťaz. Š servis by to už snáď mal zvládnuť.
Září 19, 201410 r Jinými slovy ozubené kolo klikové hřídele, pak napínák řetězu a dát kryt rozvodů s návarkem proti přeskočení ( číslo ......."D") to by měla být poslední varianta stále.
Září 19, 201410 r Inak len tak pre zaujímavosť. Koľko stojí nový motor ? přes 90tis, to jen pro zahřátína duši. Přitlač - v Etce je za 120 380Kč.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.