Přejít na obsah

Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?


Milh@us

  

233 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Asi jsi špatně pochopil, já jen tvrdím, že TSI je vhodný nejlépe pro lidi, kteří netuší o problémech tohoto motoru a tedy je to ani nebude trápit. Při nejhorším se jim motor potká.

A že si to kupují i lidi, kteří jsou v obraze a přesto do toho jdou...., to je jejich boj. Je mi jen trochu líto těch, kterým ho po skončení záruky vyčůraně prodajï.

S TSI jsem najel cca 100km a bohatě mi to stačilo, abych si uvědomil, že se nejedná o žádný zázrak jak v dynamice, tak i ve spotřebě.

Kecy o slátaninách si schovej pro sebe.

Editováno: , autor: skoda-roomster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty současný TSi už ale žádný problémy nemají, resp. jsou na tom obdobně jako ostatní motory. Koupit dnes auto na 10 let? Tak to je sci-fi, poslední takový auto je z roku 2005 a dál už jen spotřebák. Myslím tím levný auta. A s tím topením v zimě si troufám říct, že právě TSi začíná topit bleskurychle. Nechtěl jsem tomu věřit a hledal jsem na štítku kód článku, ale nemám ho tam. Když je -7 a nastartuju, tak asi za 2 minuty na volnoběh jde vlažnej vzduch a po rozjezdu a ujetí cca 300 m, jde už znatelně teplej. Na předchozích autech jsem čekal i několik minut, než se začalo odmrazovat sklo a někdy jsem se tepla nedočkal na krátké trase vůbec, tady je,to pohodička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Cetli jste posledni cislo SM? Je tam clanek o 1,4 v FII na CNG, rok stary auto od Havexu, ale zajimavy bylo mereni vykonu, kdyz to jelo na benzin, namerili ji 74 kW a 140 NM v 3 860 ot. Uz od 1 700 ot. to ma 100 Nm, v komentari tam k tomu pisi, ze se zde neprojevila tvrda charakteristiky 16 V motoru, kdy to v nizkych otackach nejede, naopak v nizkych to ma dost sily na defenzivni jizdu a ve vysokych nedochazi k poklesu mezi 3 800 az 5 000 ot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11kw je docela dost, aby se to smetlo slovy každý motor je jiný, ne? Možná je už z výroby pouští z vyšším výkonem (omezovač zasahuje později, viz někde tady debata o max. otáčkách před a po faceliftu). Nebo že by až tolik záleželo na tom, jak se zajede? Nechce se mi věřit.

Rozhodně je to další bod pro 1.4 a částečné vysvětlení toho, proč se mi s ním jezdí dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tady snad nabudu přesvědčení jak je ta líná 1,4 dobrá. Kdybych v ní nejezdil uvěřil bych.

 

Asi tak, já když s tím občas jezdím, tak se taky divím. Anebo jsem již příliš zhýčkaný motory TSI.

Bod k dobru vůči TSI? Hm, co jsem zatím viděl podobné grafy u TSI, tak každé mělo také o něco vyšší výkon, než udává výrobce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ver tomu že keby si prešiel späť k 1.4ke tak si na ten motor max po týždni zvykneš že to proste treba vytočiť keď chceš výkon a zasa opačne sa ešte ľahšie zvyka.....Ja som videl asi zatial len dva grafy kde nebol vyšší vykon ako udáva výrobca (myslím u aut ŠKODA) väčšinou je to v tom rozpetí  5-15%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja by som tiež neprešiel späť, neviem ako idú tie nové trojválce ale to je motor dobrý tak do Citigo, aj keď Fabia III je ešte lahšia ako terajšia fábia tak možno to bude v pohode stačiť na cestu z bodu A do bodu B.

 

Trocha ma škodovka zarazila v tom že do Činy môžu dať do F3 motor 1.4TSi a pre Europu nie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bod k dobru vůči TSI? Hm, co jsem zatím viděl podobné grafy u TSI, tak každé mělo také o něco vyšší výkon, než udává výrobce.

 

Tak pozri graf môjho auta (nájdeš ho v mojom vlákne). Normovaný výkon 76 kW a 162 Nm. Mal by som mať 77 kW a 175 Nm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...