Září 19, 20177 r A co tohle,je to vyzkoušené? http://www.ispshop.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=96&products_id=633
Září 20, 20177 r V 20. 2. 2016 na 16:25, flope63 napsal: ja to udelal podle navodu bicista a super ,za par minut hotovo.Tady mas jeste jedno video od bicisty kde to mas vysvetlene uplne podrobne a jeste jeden napad ode mne na ulehceni prace Které vodiče jsou ve svorkovnici u tlačítka pro start-stop ?
Září 21, 20177 r Zdravím , je někdo v okolí Ostravy nebo Frydek-Místek kdo by mi takové relé byl schopen namontovat Superb II 2014 ?
Září 21, 20177 r Objednal jsem tento modul,po namontování dám info. http://www.ispshop.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=96&products_id=633
Září 27, 20177 r Neda se taky nahodou deaktivovat system start a stop tím že odpojím malí kablik který vede k autobaterii z boku.? Zkoušel jsem to na Fabii 3 a motor se nevipínal. Jel jsem tedy kratce takže to ještě budu zkoušet. Poradili mi to ve škodovce. Zkoušel to někdo ?
Září 27, 20177 r Tak modul namontovaný,funguje jak má. http://www.ispshop.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=96&products_id=633
Říjen 5, 20177 r Ona je to novinka pro Audi A8, nějak se mi nezdá, že by to bylo už i v Octavii a omicron to jen potvrzuje vlastní zkušeností. Takže opravují předchozí poznámku k té inteligenci Start/Stop systému u nové O3FL, dnes jsem při popojizdeni v silném trafficu zaznamenal automatické startování, již když se auto přede mnou dalo do pohybu, aniž bych sám cokoliv udělal. Opakovaně, je to docela příjemná vychytávka, Start/Stop systém mě nevadí [emoji106]Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Říjen 5, 20177 r Bylo to automatické startování opakovaně, nebo jen jednou? Protože motor může být sám nastartován bez zásahu řidiče i z jiných důvodů.
Říjen 5, 20177 r Bylo to opakovaně, psal jsem to ve svém příspěvku v první části poslední věty. Dával jsem si na to pořádný pozor, minule jsem to neregistroval, protože jsem dal vždy nohu z brzdy dříve, než se auto přede mnou skutečně pohnulo - rozjelo. Když počkám, až se auto pohne, Start/Stop vždy auto okamžitě nastartuje, takže než vůbec dám nohu z brzdy, je hotovo. A protože mám 1.8TSi, který takřka není slyšet, startování je pro mě nepostřehnutelné, vždy poslouchám nějakou hudbu, a toto fakt pociťuji jako komfortní vylepšení. Chápu, že u hlučného TDI to celé má jiný projev. Určitě nemám nyní pocit, že bych se Start/Stop systému musel nějak "zbavovat", ani ho nevypínám, na popojíždění v zasekané Praze pro mě ideální.
Říjen 10, 20177 r V 5. 10. 2017 na 23:43, Aleš_BX napsal: ...chápu, že je 1,8 TSI hodně tiché, mám 2,0 TDI, ale nějak se s pojmem hlučné TDI nějak nedovedu srovnat.... mám sice S/S vypnutý na trvalo, ale vzhledem k nějaké mouše mi motor dost často zdechává.. ...ono ani nejde o to, zda je S/S nebo není pro nějaký pocit či nepocit, pohodlí či nepohodlí, nikdy jsem neměl pocit, že by S/S nefungovalo v podstatě naprosto perfektně, bohužel někdy kontraproduktivně, no popsalo se tu o tom minimálně 10 stran z těch sedmnácti... tak to nebudu znovu rozpitvávat... ještě bych přílákal koktu a podobné.... Chápu, já opravdu většinou neslyším, kdy mě S/S motor vypne, a nevěřím tomu, že je tomu zcela stejně i u TDI, se kterými jsem jezdil 20 let před TSI. TDI vždy je slyšet, ale hlavně i cítit, tím myslím byť i ty minimální vibrace, např. právě při startu či zastavení motoru. Ale nechci o tom polemizovat, může to být samozřejmě subjektivní. Chtěl jsem jen vyjádřit, že takto funkční S/S systém s další inteligencí mě vůbec nevadí, a nenašel jsem za těch cca 2.500 km, co jsem s tím zatím najel po všech možných terénech a zácpách, žádné zásadní chyby, a nepocítil jsem zatím nutnost ho vůbec vypínat Berte to jako osobní zkušenost a názor, vím že zde S/S systém extrémně neoblíbený... K tomu obrázku, je to tak, jak jsem ti říkal v telefonu, ať to tady není za OT... Mě se to zobrazuje transparentně od počátku zařazení R, nebo ručního vyvolání park asistentu. Asi nějaká chyba firmware.
Říjen 27, 20177 r http://www.ispshop.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=96&products_id=633 Tak jsem to namontoval taky a funguje to skvěle....po nastartování systém deaktivován ,zmáčknutím se dá opět zapnout. Superb II 2014 2,0 TDI CR.
Říjen 28, 20177 r Ahoj, jak je to s desktivaci systemu Start-stop u Octavii 3FL,...??? Chtel bych ho elektronicky vypnout. Znamej co si ji poridil model po FL rikal, ze u neho to zatim neumi,...
Říjen 29, 20177 r Tak pote, co jsem mel na tyden pujcenou zcela novou O3 FL s 1.6TDI (ano, moje mesic stara O3FL LK sla do servisu, pote co me ve vetru na zada auta spadla dopravni znacka, jen 20 minut pote, co jsem na auto nasadil registracni znacky !) chapu, ze TDi motory se se Start/Stop systemem moc nekamaradi a kazdy to chce deaktivovat [emoji20] A ano Alesi, to TDIcko je proti TSI opravdu moc, moc slyset, ackoliv to Skoda uz dost dobre utlumila, kdyz srovnam s poslednim TDI (O2 predFL), ktere jsem jezdil. Ale pro me dnes porad moc hlucne. Nepredpokladam, ze by 1.9 ci 2.0 TDI bylo mene hlucnejsi nez 1.6TDI, nebo ano ? Tady by me to asi take vadilo, protoze kazdy ten autostart s TDI je slyset i citit... U TSI me to opravdu vubec nevadi, protoze o tom v 90% pripadu opravdu nevim, pokud se nepodivam na otackomer... A malé OT - ten motor je neskutecne liny, auto melo take DSG, ale je to neuveritelne protivna kombinace (s rezimem S to bylo lepsi), ale spotřeba u noveho auta skutecne impozantni, do 5.5 l/100km, ale to me fakt nezajima [emoji3] A ty otresne "pseudohlinikove" listy ve dverich, no hnus velebnosti...
Prosinec 1, 20177 r Dnes po cca necelém měsíci, který jsem strávil v Africe, jsem při jízdě se svou pár měsíců starou OIIIFL zaregistroval podivuhodný jev. Zastavil jsem na křižovatce, Start/Stop aktivní, tzn. motor vypnutý. Po doslova pár sekundách přišla zelená, auta ještě nepohnula, a Start/Stop najednou startoval. Nic jiného se nestalo, na nic jsem nesáhl, nezapnul, na křižovatce se nic nepohnulo, mohla to být ale náhoda. V dřívějších příspěvcích jsem reportoval o tom, že auto rozezná svými senzory rozjíždějící se auto před sebou, ale toto vypadalo, jakoby kamera rozeznala zelenou na semaforu (!). Neměl jsem zatím čas to zopakovat, ale dříve jsem toto chování neregistroval, resp. jsem buď sám dříve pustil brzdu, nebo se auta rozjela, a motor startoval. Než jsem na začátku listopadu odjížděl a auto odstavoval, měl jsem je cca týden v servisu (oprava víka kufru, poté co na mě zezadu v prudkém větru spadla dopravní značka!), mohli tam dělat nějaký upgrade ? Také mě celou tu dobu až do dnes vůbec nefungoval systém Škoda Connect, zrovna dnes to ráno začalo po měsíci opět chodit, a shodou potom okolností tato událost na křižovatce :-) Funguje to takto i u jiných nových koncernových aut ?
Prosinec 2, 20177 r Tohle udělá buď baterie nebo požadavek topení a to, že to klaplo na zelenou, je obrovská shoda náhod. To jsi si měl dojít vsadit. Upraveno Prosinec 2, 20177 r od ferda25
Leden 11, 20187 r Proc kupovat a instalovat bazmek s kabelama, kdyz stejne funkce lze docilit kodovanim? Jen se ptam, treba mi neco unika.
Leden 11, 20187 r Před hodinou, omicron napsal: Opravdu ? dobře, tak otočení jde trochu hůře, ale auto nastartuje.
Leden 11, 20187 r Když se tady řeší, že auto pozná zelenou a ve vysvětlení od jiných tento fakt zmíněn nebyl, pouze jsem rozšířil možnosti pro lidi, kteří to vědět nemusí. Já to taky nevěděl hned.
Leden 11, 20187 r Chápu, ale psal jsem "...Nic jiného se nestalo, na nic jsem nesáhl, nezapnul...", tak mě to přišlo trochu úsměvné, ale nic ve zlém Také tady z toho bylo pár vyjevených (i já), když jsem předtím zjistil, že Start/Stop sám startuje, když se auto přede mnou na křižovatce rozjede...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.