Přejít na obsah

Štart-stop systém-vypnutie?


foter

Doporučené příspěvky

OK, a k čemu?

 

ptám se, že mě taková situace nenapadá

 

Jasně, uvededu jeden příklad co mě napadá hned:

Jedu ze ženou na nákupy, např. k řezníkovi, zaparkuju před obchodem a čekám v autě :kol-97: .... takže proč mít nastartováno, ... no ale venku je horko, takže za chvilku je v autě k nevydržení, ventilace přes "bufíka" rozhodně nestačí... takže zapnu motor a start-stop, jede klima a v případě, že je poteba spustit kompresor, motor se sám nahodí a po chvíli zase vypne....

 

Určitě by se dalo vymyslet ještě několik další případů... samozřjmě by to šlo řešit i ručně přes zapalování, ale proč, když na to máme start-stop....

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ales_BX : uplne stejne jako ty akorad ty to stihas bez te kvalifikace. A od Pawouka jsem schopen kritiku prijmout nerozdil od tebe, kterou ji mas urazlivou. Vybodni se prosim na mne. Nebavi mne se s tebou hadat. Ty sis za necely rok vytvoril 650 prizpevku a nemluvim o tve minulosti. Takze o mem zasirani fora bych na tvem miste pomlcel. Ja uz na tebe nehodlam reagovat a uz vubec ne se s tebou tady hadat. Tečka !.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

úplne zbytočné to riešiť. pravdepodobnosť vzniku požiaru z toho je takmer nulová, podstatne menšia ako z vecí čo sa bežne nechávajú v autách ( čokoľvek s li-ion batériou, zapaľovač, ... ). A keby aj auto z toho zhorelo, snáď si nemyslíte, že príčinu požiaru budú vyšetrovať ako v amerických kriminálkach aby určili, že to bola zrovna krabička z ebay.

 

inak s/s vypínam po naštartovaní, alebo prvej križovatke, ako tu už niekto písal. Vypnutie cez VCDS sa mi nepáči, lebo na maxidote sa ukazuje prečiarknutá ikonka s/s, tak som to vrátil naspäť a ferda je od mojich bežných ciest trochu ďaleko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnaska jesem vytunil propojku mezi tlacitky a origo kabelem s odbočkou pro relé - tak kdo ma chuť může se inspirovat.

Jedno upozornení . Pri sestaveni tohoto kabelu je nutne aby na tom jednom konektoru byly draty krizene, aby se zachoval tok signalu a nedoslo k prevraceni, nejde ty konektory na ten plochy kabel jen tak rovne nacvaknout.
Kabel i zapojeni toho jednoho konektoru viz obr.

post-79848-0-67307700-1440004905_thumb.j

post-79848-0-63657200-1440004955_thumb.j

post-79848-0-17957500-1440005489_thumb.j

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Start/stop mají všechny Octavie nebo jen některé motorizace či výbavy? Hledal jsem na fóru, ale našel jsem jen příspěvek z roku 2013. Jak je to aktuálně? Když se podívám na net, tak některé Octavie nemají vůbec tlačítko pro vypnutí, tudíž ani start/stop?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čaute, aj ja som sa nakoniec rozhodol pre vypnutie S/S cez VCDS ( po negatívnych skúsenostiach na križovatkách vo veľkých mestách v cudzine - dovolenka v bulharskom Obzore ). Zmena napätia 7,6V na 12,1 V v Can Gateway (Address Word 19) u mňa nešla ale zmena min. a max. vonkajšej teploty z -50 oC na +50 oC zabrala. Tú druhú možnosť som našiel až po detailnom preštudovaní tohto vlákna - odkaz  #110 od ferdy25 pre Golf MK7, takže diky Ferdo  :).   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zajimava myslenka jak vypnout START/STOP system: http://www.novinky.cz/auto/388633-system-start-stop-lze-trikem-trvale-vypnout-uplne-snadne-to-ale-neni.html

 

Stačí změnit jeden parametr

Finta je jednoduchá a spočívá ve změně jediného parametru (Start/stop start voltage limit). Tím je minimální napětí baterie, při kterém se systém neaktivuje. Standardně se start/stop neaktivuje, pokud je napětí 7,6 V a nižší.

Pokud nastavíte nejvyšší možnou hodnotu, tj. 12 voltů, systém se nikdy neaktivuje, protože si myslí, že baterie je lidově řečeno „slabá”. Na displeji palubního počítače pak svítí symbol přeškrtnutého písmene A, zatímco tlačítko, kterým vypínání motoru dočasně deaktivujete, je nepodsvícené, tudíž neaktivní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K článku nepoznám ten portál či je to nejaký bulvár alebo aká je úroveň automobilovej žurnalistiky na ňom, ale napísať, že Start / Stop sa obchádza zmenou kanálu Start/stop start voltage limit bez toho aby uviedli konkrétne značky a modely okrem Leonu na ktorých je možné túto upravu spraviť je vrchol amaterizmu.

 

A na konci to zaklincovať paragrafom:

 

 

Profesionální sada OBD kabelu a příslušného softwaru stojí kolem 13 000 korun, třeba pro BMW a Mercedes je ale dražší - přijde na 30 tisíc. Na internetu lze koupit kabel kolem tisíce korun, jde ovšem o čínskou kopii s nelegálním softwarem bez možnosti stahování aktualizací.

 

A áno, funguje to na OIII, ale nie na prvých MR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...