Červenec 2, 20169 r Voice : To si se netrefil. Ja mam vypinani SS pomoci rele s plnym zachovanim jeho funkcnosti.
Červenec 2, 20169 r Ja bych taky mohl tvdit, ze neni rozumne se hrabat v kodování. Je to tu o moznostech vypnuti SS. At si na svoji zodpovednost kazdej vybere co uzna za vhodne. Kdyz sem sem dal postup na rele. Tak hned jak je to zasah do instalace a ze to muze shoret atp. Funguje to uz rok bez problemu i tem co jsem to instaloval. Jestli to chce nekdo riskovat pres senzor at si riskuje.Nasledky si z kazdeho postupu musi kazdej nest sam. Ten senzor na baterce je tam kvuli Start/stop a jeho funkci je : "Elektronický senzor akumulátoru přesně a dynamicky zachycuje charakteristické provozních hodnot, jako proudu, napětí a teploty. Používá naměřených hodnot k monitorování schopnosti akumulátoru a určit spotřebu energie a výstupní kapacitu." Takže je na každem jesti tohle chce nebo nechce oželet. Auto kvuli tomu neklekne. Je mi jasne, ze vše co neni pres postup Kodovani tak to je u vás špatně Podle mě je každy postup špatný. Z žádného nemám dobrý pocit. Jedinej dobrej pocit by bylo reseni z vyroby a to takove, aby defaultne byl SS vypnute a zapinalo by se tlacitkem. Upraveno Červenec 2, 20169 r od bicista
Červenec 3, 20169 r https://www.k-electronic-shop.de/AUDI/AUDI-A1/AUDI-A1-8X/Start-Stopp-Automatik-Memory--Deaktivier-Modul-SSAM.html?XTCsid=3ff57954db742bc384e3725c1db98af5 V podstatě stejné jako od bicista, ale pro někoho to může působit důvěryhodněji a je s tím o trošku méně práce. Za €85 ovšem. :-)
Červenec 4, 20169 r Hmmm, mne sa neda vypnut ani zmenou teploty (nastavil som min na +50° a max +50°) a zmenu napatia mi dokonca ani neumoznuje :-( To riesenie s tym odkazom vyssie je super, ale s postovnym takmer 100€ je to sialene vela :-(
Červenec 4, 20169 r Sileje je to dost, a ani montazne user frendly mi to neprijde. Je to 200 krat drazsi nez si to zbastlit sam. Za tu cenu by to melo mit jeden konektor kam jednodusse nekam pichnu. Ale vidim tam hole piny, ktere bude nutno dat do nejakeho konektoru, nebo vyndat stavajici a nahradit je temito. To to moje reseni je mozna u stolu slozitejsi na vyrobu ale montazne do vozu easy, bez zasahu do stavajicich konektoru.
Červenec 4, 20169 r Tak řešila se tu bezpečnost a spolehlivost. Tady odpadá výběr a shánění komponent+sestavování na stole. Nechají si za to zaplatit, ale je to plug&play. Tvoje varianta s programovatelným relé vyjde na kolik? 200Kč a musím sehnat drobný montážní materiál, což taky znamená někam zajet nebo platit poštu, následně se s tím piplat. Jako alternativa se zárukou si myslím dobré. Byť by to mělo stát tak polovinu, no.
Červenec 4, 20169 r Ja bych za to 2 litry nedal, to uz se vyplati jet treba za nekym pres pul republiky si to nechat v aute prekodovat.guam: tak za lenost se platilo vzdy. Je to stare pravidlo. Kdyt chci usetrit penezenku stoji to vzdy cas a osobni praci, to je snad kazdemu jasne ). Ales_BX aby si jako obvykle neprihral polivcicku, Vychazim z fotky u popisu, To ze uvidim obrazek po ojednani mi je fakt k necemu. Je supr si neco koupit a dozvedet se vice po uzavreni objednavky. Tak si to objednej ty chytroline, a pak nam napis osobni zkusenost, jak s montazi tak s funkcnosti.
Červenec 4, 20169 r Komu by se chtelo muze bastlit ... nasel krom vseho jeste tento navod : http://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren
Červenec 5, 20169 r Jdi si smocit hlavu do bazenu, a nazamoruj tady sekci tvyma osobnima vyjevama a urazkama mimo tema. Upraveno Červenec 5, 20169 r od bicista
Červenec 5, 20169 r Hmmm, mne sa neda vypnut ani zmenou teploty (nastavil som min na +50° a max +50°) a zmenu napatia mi dokonca ani neumoznuje :-( To riesenie s tym odkazom vyssie je super, ale s postovnym takmer 100€ je to sialene vela :-( Timhle postupem u novejsich MR nepochodis. Ani u fabie 3 to takhle nejde napr, ani u leona, audi s7..
Červenec 10, 20169 r Za mě tady bicista převedl zatím nejlepší řešení na vypnutí SS systému,nechápu tady ty reakce některých.
Červenec 11, 20169 r Také si myslím, že tady bicista převedl zatím nejlepší řešení na vypnutí SS systému.
Září 23, 20168 r K info. Octavia 2,0 TDI vyrobena srpen 2016 (MR 2017) Start-Stop bezproblémově vypnut pomocí VCDS změnou napětí viz. návod výše. Odesláno z mého HTC One_M8 pomocí Tapatalk
Září 13, 20178 r Může někdo potvrdit/vyvrátit níže uvedené ? OIII FL s adaptivním tempomatem a DSG. Letmo jsem se díval do manuálu a nic jsem tam k tomuto nenašel.
Září 15, 20178 r Mohu to vyvrátit Nic takového se neděje, zcela nový vůz, O3FL, mj. s adaptivním tempomatem, Front Assistem, DSG a DCC... Start/Stop funguje zcela jak má, vůbec mě to nevadí... Takhle je to funkční aniž by mě to v provozu vadilo, u 1.8TSi skoro není poznat kdy se zastaví či nastartuje, chápu majitele turboasfaltů, tam to asi dost "zařehtá" při každém zastavení a startu. Včera jsem strávil v "traffic" po Praze bezmála hodiny, nic takového jsem nepozoroval. Upraveno Září 15, 20178 r od omicron
Září 19, 20177 r Ona je to novinka pro Audi A8, nějak se mi nezdá, že by to bylo už i v Octavii a omicron to jen potvrzuje vlastní zkušeností.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.