Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdravím páni, tak včera som úspešne vymenil riadiacu jednotku J126 - regulátor otáčok motora ventilátoru na climatroniku. Závada presne tá istá ako tu píše užívateľ fóra "vpv". Klíma v režime auto, nastavená teplota 22, po naštarovaní otáčky ventilátou vybehli do maxima, ako chladilo, tak klesali aj otáčky a pri tretej čiarke na climatroniku po chvíli vyplo ventilátor, hoci čiarky na paneli ukazovali, že ide. Potom sa zasa zapol cca po 10 minútach, všetko bežalo OK a znova ho vyplo. Tak som kúpil riadiacu jednotku J126, 6Q1907521B na e-shope za 64,44.- EUR aj s dopravou, nemecká prvovýroba ( HELLA je na RJ) a odvtedy všetko beží ako má. Síce hodinka a pol roboty, odkladacia schránka išla von ľahko, ale potom dať von vetrák a nakoniec tú RJ išlo už ťažšie. Samozrejme všetko pri odpojenom akumulátore. Mám 1,2 TSI 63kW a 60 000 km. 2013. V autorizáku nevedeli nájsť chybu...že nechať tam týždeň auto a budú laborovať. Tak dolaborovali :).

  • 2 týdny později...

Máte někdo zkušenost s montáží climatroniku do rapida s manuální klimou? Je to vůbec možné?

  • 2 týdny později...

Zdravím, tak se nám projevila stejná vada jako touaregovi, dokonce stejný rok i nájezd(náhoda?)... Ta cena součástky je docela dosti vysoká, nezkoumal někdo možnost opravy?Na fotkách vypadá, že to bude zalitý v pouzdře takže asi smůla...

O dva příspěvky zpět od touareg3, ventilátor se ani při při 3. Úrovni netoči v jakémkoliv režimu, je nutné dát 4 a víc dnes ani tx 4 nestačili, on prý měnil tuto součástku 6Q1907521B

  • 1 měsíc později...

Nevím jestli se se mnou neloučí ŘJ climatronicu 5JA906044. Už podruhé chyba na diagnostice. V úterý jsem mazal chybu v Caristě v rámci instalace ledkových zpáteček, dnes jsem cvičně dal kabel a z 5.10.2018 v 8:11 je tam chyba 00003 Control module: 014 Defective-Intermittent.

1050950073_Chybaklimatizace7_10.201869096km.thumb.JPG.d90b4165584f34522791b1ee134e260d.JPG

No mal som ďaľšiu závadu na klíme. Odišiel dáky tlakový spínač, je našroubovaný na trubke klímy pod nádržkou chladiacej kvapaliny.
Výmena za 10 minút a 98.- EUR som nechal v servise za diagnostiku, spínač, výmena. Klíma nechladila. Sa mi to auto dáko se....63 000 km.

Chtěl bych se zeptat. Dá ce Climatronic nastavit tak, aby když je venku třeba 7 stupňů, šlo zapnout jenom větrání bez topení? V návodu jsem to nikde nenašel. Díky za radu. 

Myslím že stačí dát na LOW a vypnout A/C a větrák si regulovat manuálně.

  • 2 týdny později...

Tak aj ja sa pridavam ....

Rapid 2018 1.0 tsi a klima krasne piska :D  V servise mi menili kompresor klimatizacie. Asi po 3 dnoch co som to sledoval zase to zacalo piskat :D Vyzera to zase na navstevu servisu. Kde moze byt chyba?

Chyba protoze Skoda, nic vic v tom nehledej.. [emoji3]

A co Ti tam dali za kompresor? Je možné, že nepostupovali podle instrukcí (které tady někdo dával) a namontovali zase ten stejný šunt od Sandenu. Nebo to může být jiná chyba.

Nevyrábí se ten polský lowcost kompresor SANDEN v Liberci? Za nákupním centrem jsem viděl halu s nápisem Sanden.

Můj mechanik - kamarád říkal, že byl na školení ohledně autoklimatizací u výrobce. Tam mu říkali, že přijde zákazník (Škoda) a že ten kompresor chtějí o 200 zlevnit. Výrobce říká, ale tam už není prostor pro zlevňování, že už tak je to dost napnuté aby ještě oni sami z toho měli nějaký zisk. Zákazník na to, že chce prostě zlevnit nebo, že si najde jiného dodavatele. Dál už asi nemusím nic moc dodávat aby si každý domyslel, co se asi musí udělat aby výrobce nepřišel o zakázku a vyhovělo se zákazníkovi a aby výrobce byl ještě v nějakém zisku. Pak se asi děje co se děje a pokud je to takhle se vším, pak není čemu se divit kam jde kvalita. 

Tak dnes som zistil ze tam mam zase SANDEN. Sice teraz ked je uz chladno to tak nebzuci ale pockam si na leto a pojdem to zase reklamovat. Zaruku mam 5 roky tak uvidime....

@Petrrr A myslíš že u jiných zákazníků je to jinak?

Koncernistovi i kdyby se auto rozpadlo na atomy tyden po koupi, tak prvni co bude rikat je, ze jinde je to stejne ne-li horsi. Zvlastni, ze od majitelu jinych znacek takove hlasky neslycham.
Stejne tak neznam v sirokem mem okoli nikoho jine znacky, komu by kompresor bzucel a kdo by neco vubec resil ohledne kompresoru u zanovniho vozu.
Schvalne se na to zamerim u noveho Rapidiho sluzebaku v praci, jestli za cas bude bzucet jako mne.

S vysokou pravděpodobností se odvážím tvrdit, že bude pískat také.

 

Lehké OT

Spoiler

Rozhodně nemám v úmyslu ŠA obhajovat, ale ono tady je trochu zkreslený pohled, přecejen je to fórum, stačí se podívat na (obdobně velké) fórum jiné značky a taky se tam najdou obdobné věci (třeba u Dacie jak si má člověk dát pozor při předávání, zda správně lícují dveře s karoserií, u Opelu zase velké problémy s LSPI a podobně, prostě každá automobilka má něco). Ale třeba reálně jsem se ještě s nikým naživo nesetkal, kdo by ten klimakompresor taky řešil (mám v okolí asi 7 Rapidů a Fábií od MR16 dále, kde už je ten Sanden, minimálně v 3 z nich jsem ten kompresor slyšel pískat, ale majitelé nic neslyší a neřeší a jsou spokojení, v podstatě jediný podmět kdy to začali sledovat byl stav, kdy jsem já řešil reklamaci). Takže on pohled fóra je přecejen trochu jiný než běžného uživatele.

 

Upraveno od Martab

Mi to pískání lezlo poměrně slušně "na mozek" i bez osvěty tady z fóra. Ale citlivost na zvuky je samozřejmě subjektivní.

 @Martab poslední dobou mi bereš příspěvky z klávesnice. :D Nedělám si iluze, že podobně, jak to popisuje Petr, to neplatí i pro jiné komponenty napříč automobilkami. Na druhou stranu je znepokojivé, že ŠA tento problém uspokojivě nevyřešila v řádu let.

 

Další věc je, že hlučnou klimatizaci údajně nemusí vyřešit ani nový kompresor. Mně se posledně zdálo, že se cvrlikání lehce ozývalo i po vypnutí klimy...tak nevím, jestli má vůbec význam zabývat se reklamací.

Reklamovat to urcite treba ak tam daco take je pocut... Bratranec ma hyundai tuscon a nic mu nepisaka. Neverim ze to neopravia a ak to budem viac krat opakova a nedaju to k mojej spokojnosti tak to budem riesit kludne aj odstupenim zmluvy alebo dajak inac. Neni mozne ze auto ktore ma rok bzuci/piska ked chladi klima.

  • 3 týdny později...

Chtěl bych se zeptat. Když je venku 10 stupňů a ja si nastavím AUTOmat 22,5 stupně, tak mi běží kompresor a Climatronic chladí a topí dohromady. Když zmačknu ECON , tak začne okamžitě jen topit. 

Může mi to někdo vysvětlit, proč to takhle je? Díky

Upraveno od vitezslav2

ECON znamená, že vypne kompressor. Logicky tedy climatronu nezbývá nic jiného, než na těch 22.5 dotopit ( aniž by běžel kompressor). 

Funkce klimatizace při topení slouží k vysušování vzduchu a odmlžování.

před 9 hodinami, Clerfayt napsal:

ECON znamená, že vypne kompressor. Logicky tedy climatronu nezbývá nic jiného, než na těch 22.5 dotopit ( aniž by běžel kompressor). 

Děkuji za odpověď, ale neměla by v tomto období začít jenom topit? Bez ECON to trvá hrozně dlouho, než se udělá teplo v autě. 

Systém odvlhčení chápu, ale třeba pul hodiny?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.