Přejít na obsah

Climatronic


taktik

Doporučené příspěvky

před 21 hodinami, miklisek napsal:

Obávám se, že tě čeká výměna klapky, jako mě..... Jeď na diagnostiku, tam se to ukáže, kde je chyba.

Četl jsem Tvé vlákno, a jestli jsem to dobře pochopil, tak po znovu-nastartování se to už rozjelo? Takže okamžitá vyměna nebyla třeba? Chápu, že jako v záruce jsi to řešil ihned. Teď už mi to zatím zase funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,chci se zeptat, piska mi obcas klima,je slyset piskot jak na pistalku v kabine pri vypnutem radiu,auto ma 700km,4/2017, kompresor jsem se dival made in poland, pak je tam asi zhruba 5q08168... a sn093245..., bohuzel vic neprectu, nevite co je to za kompresor?

Editováno: , autor: Josef_1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky, jinak jsem vysledoval, ze to dela pri zvysenych otackach,pokud je neutral,tak to prestava nebo pokud vypnu klimu taky ok,tzn,ze je to urcite klima nebo to s ni souvisi, jeste musim zjistit zda to dela kdyz mam zapnutou automatiku u klimy,zda se mi,ze jen na manual klimu,ale to bych ted kecal,musim otestovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dela mi to i na auto klimu, co se otacek tyce tak vetsinou to dela se zvysenymi otackami,kdy se piskani jako na pistalku zintenzivnuje a je slyset i pres radio,na neutral malokdy piska, problem je ,ze nekdy to treba nepiska ale vetsinou ano,mam obavy az s tim dorazim do servisu, ze se to neprojevi.Jinak co se tyka klimakompresoru,tak jelikoz tam mam made in poland tak se obavam ze denso je japan a sanden poland?Mam dojem,ze se vymenovali jak mahler tak sanden klimakompresory na tpi,pak se musim ptat proc do auta vyroby 2017 davaji problematicky veci o kterych se vi ze se vymenuji na zaruku,nechci ale zatim predbihat...

Editováno: , autor: Josef_1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
V 25. 6. 2017 na 20:26, SkodaRapid napsal:

Vcera se mi stala takova vec. Climatronic mi z niceho nic prestal fungovat. Venku bylo 32 stupnu, v aute nastaveno 22 stupnu. Celou cestu vsechno Ok az najednou to prestalo foukat. Kdyz jsem to dal na Low (maximalni chlazeni), tak to foukalo ledovy vzduch, ale kdyz jsem to dal na AUTO nebo jakoukoliv jinou teplotu, tak ani z jednoho vydechu nefoukal vzduch.. Kdyz jsem zastavil, ze si udelam prestavku a pokracoval dal, tak to uz fungovalo normalne. Nevite cim by to mohlo byt?

 

Dnes jsem s tim zasel do servisu, prehrali mi SW, tak uvidime. Jinak co se tyce te zavady, tak se to projevovalo i tak, ze to treba cca10 vterin foukalo, cca10 vterin nefoukalo a tak dokola. Si to delalo co chtelo. Jindy to zas fungovalo uplne normalne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se zda, ze to prehrani SW nepomohlo :(  Dneska venku 23 stupnu, mraky, uvnitr nastaveno 21, uvnitr strasne dusno a vubec nefoukalo, tak jsem to nastavil na 19 stupnu a porad to vubec nefoukalo. Az po chvilce jizdy to zaclo hodne foukat studeny vzduch, pak zas uplne prestalo a pak zase zaclo hodne foukat a tak se to stridalo. Pak jsem zastavil, skocil do obchodu, vratil se, nastartoval a uz to zase fungovalo normalne. Nevite cim by to mohlo byt?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, je to hukot. On totiž ventilátor chladí i kondenzátor klimatizace, který je v horní části chladičové stěny. Takže pokud je vedro a jede klima, začne hučet hned po startu. Hučí bohužel proto, že má nejspíš blbou aerodynamiku lopatek, skoro to vypadá jak když je motor větráku vylágrovanej. Zajímavé je, že třeba VW Polo s tím samým motorem jen lehce ševelí. Porovnával jsem to letos v HR s autem souseda chorvata.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 8. 2017 na 20:25, Petrrr napsal:

Centralni klapka v hajzlu jako moznost. Docela casta zavada u climatroniku..

 

Jsem objednany znovu do servisu na utery, tak uvidime. Ale ze zvedavosti jsem to dneska pripojil pres kabel na PC a vypsalo mi to toto:

 

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 143
                    Mileage: 51238 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2047.14.17
                    Time: 15:54:15

             Freeze Frame:
                    Voltage: 13.80 V

Edit 1: Co znamenaji jednotlive polozky? Fault Frequency je pocet chyb od prvniho vyskytu do dnes a mileage je prvni vyskyt?

 

Edit 2: Je to tohle? 8Z1819453B

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8z1819453b-servomotor-nastaveni-topeni-oe-19186.html

 

Edit 3: Ted jsem si skoro uplne jisty, ze je to tim. Pokud touhle klapkou se reguluje i naporovy vzduch (auto stoji vs auto jede 100km/h), tak to bude ono. Protoze mam vyzkousene, ze kdyz jsem jel treba 20km/h tak to zaclo foukat poradny vitr, kdyz jsem se rozjel na 50km/h tak to prestalo foukat uplne.

Editováno: , autor: SkodaRapid
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, slapnahrabe napsal:

S V71 máš "štěstí", že pro její výměnu stačí sundat přihrádku spolujezdce a nemusí se demontovat celá palubní deska. Už ji mám také měněnou. Jinak někdy pomůže udělat základní nastavení klapek přes diagnostiku.

Kolik tě to stálo? 4500Kc za takovou blbost to je teda neco. Nevis jestli neni nejaka alternativa?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...