vpv Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Jojo, taky mám výhrady k výkonu klimy. Od začátku mám pocit, že když už se začne v autě ochlazovat, tak automatika stáhne brzy otáčky větráku a potom to nikdy nedochladí. Neřeším to protože: 1. už mám po záruce a stejně bych se nejspíš žádný převratný změny nedočkal 2. je to asi daň za Low-cost produkt Škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 těch daní za low cost je už docela dost, ale nedělejte si naděje, že hromada věcí je u dražších modelů jinak. Jo možná to tak funguje, že stahuje docela brzo, ale já jsem cíťa a tak mě to nevadí, ba naopak. Ale tohle řešit rozhodně nebudu, mám jiné věci závažnější k řešení. Klima mi funguje celoročně dobře a tak ať se do ní raději nikdo nehrabe, tyhle teploty posledních dní jsou trochu extrém. Zkuste si jed s autem bez klimy budete ještě vzpomínat na klimu z Rapida co možná o 1st. méně chladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 taky se mně zdá, že klima (manuální) moc nechladí. ale pravděpodobně se mi to zdá. když řídím, tak ji mám naplno a pořád je mi horko, ale bude to tím, jak na mě peče slunko přes sklo. když vystoupím a sednu dozadu, mám sunset, tam je sedadlo až nepříjemně ledový a celkově je mně vzadu zima a slunko přes to zatmavení vůbec nehřeje. škoda, že není řízení vzadu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 nj, jenže když sednu do jiných aut s manuální klimou ( včetně Fabie ) tak tam je mi prostě po chvíli zima a klimu vypínám, tady běží furt a není mi vyloženě chladno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abusklibi Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Taky mám manuální klimu, auto od března. Celou dobu jsem váhal, jestli to tak málo chladí (trochu jsem s tím počítal), ale postupně jsem si začínal myslet, že nechladí vůbec. Teď v těch vedrech už to bylo jasné. Vrazil jsem do mřížky teploměr a nedostal jsem se pod 30°C. Zajel jsem do servisu a bylo to opraveno za 5 minut - vyměnili jakési čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 (editace) čidlo ? to by mě zajímalo k čemu slouží... u opravdového manuálu který nereguluje teplotu jako např. v F2 Editováno: 7. Červenec 2015, autor: Rypicong Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camillio Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Sice nemáme climatronic, ale když pustím chlazení naplno, tak si na pocit horka stěžovat rozhodně nemůžu. Máme to tak nějak stabilně na deváté hodině a to plně vyhovuje. Teď v extrémech o něco víc, ale stále ne naplno. Jinak empiricky jsem dospěl k závěru, že (i) hodně dělá úhel předního skla - jak píše vormen, když to do mě praží, tak je mi teplo, i když v autě je objektivně chladno a (ii) když auto stálo na sluníčku, tak ty nažhavené plasty dokážou sálat docela dlouho. Vzduch v autě chladný, ale palubka hicuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 zdarec mam taky climatronic a posledni dny mi prijde ze to nechladi (byl jsem dosud spokojenej) az premejslim jestli to nenecham zkontrolovat nicmene, teploty jsou extrem, myslim ze s tim maji problemy vsechny auta. Druha vec zalezi na vyhrati auta, snazim se zakrejvat palubku aspon ale jakmile to necham vyhrat tak je to opravdu masakr. No a hlavni vec je ze na vas za jizdy sviti slunko pres sklo. Jakoze mi prijde mega hic, musim na sebe foukat ten studenej vitr ale staci na okamzik zajet do tunelu a v aute je nehorazna kosa ze se to neda vydrzet ani tu pulminutu a musim presmerovat ty vydechy, ono staci z toho aut i vystoupit nebo na chvili tu klimu vypnout a hned jde videt rozdil...takze myslim ze je to ok:) jakoze hlasili 31 stupnu ,stal jsem ve stinu a venkovni teplomer ukazoval 36,9 tak si vemte na slunku co je to za výheň to se neda uchladit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 čidlo ? to by mě zajímalo k čemu slouží... u opravdového manuálu který nereguluje teplotu jako např. v F2 Tak třeba snímač teploty na výparníku G263, ten má podle DP i mechanická klimatizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abusklibi Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Tak třeba snímač teploty na výparníku G263, ten má podle DP i mechanická klimatizace Blekotali spis neco o cidle tlaku chladiva, ale znelo to dost nejiste. Kazdopadne to vymenili a ted je v aute velmi rychle zima, rozhodne se neda chladit naplno, to bych odstonal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zajíc15 Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 (editace) Mám climatronic, včera bylo 35°,auto stálo celé dopoledne i kus odpoledne na přímém slunci. Než jsem odjížděl z dovolené,otevřel jsem kufr i zadní okénka,asi na půl hodiny,než jsem naložil vše potřebné, pak pustil klimu naplno,vše zavřel, nastavil 21° a za pár minut už bylo v autě velmi příjemně asi po hodině jsem zastavil na ČS,vylezl ven a byl rád,že jsem zase rychle zalezl do příjemného chládku,bo na slunci to byl masakr Editováno: 8. Červenec 2015, autor: Zajíc15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 14. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 (editace) Ahoj, prosím o radu..prestal mi fúkať vzduch z hlavných otvorov nad rádiom Režim "auto" je vypnutý, a/c vypnutá, spiatočku zaradenú nemám, vetráky nemám zatvorené a keď stisknem tlačítko len fúkanie na xicht, tak stále fúka len na okno a neprepne sa ani keď dám fúkanie len na nohy - stále fúka len na okno. Vie niekto poradiť? Vypadá to na servis? Ahoj, mám stejný problém, si psal že pak ti to už šlo žejo. No mně se to za poslední 3 týdny stal oasi tak 4x, různě to vždycky všechno pomačkám, cirkulace, ruzné výdechy,vypnu zapnu AC a to dělám dokud to zas nezačně foukat z výdechů nad rádiem. Ikdyž jsem vše vypl a manuálně ovládal větráček a dal ho naplno tak to hučelo ale dopředu to prostě nefičelo. Nepomohlo ani znovunastartovani auta. Pak to nějak zázračně vždycky naskočí. Jeslti mám novy SW to nevím, byl jsem v servisu na oleji minulý srpen a pochybuju že by to sami od sebe přehrávali. Tak uvidím v pátek, třeba mi to taky nahrají ale je divný že dva roky to šlape jak hodinky a teď toto Řešil si to pak nějak dál? Editováno: 14. Červenec 2015, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 14. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2015 (editace) mam souvisejici dotaz..kdyz mam klimu na "auto" teda, jak to urcuje kudy to fouka? vzdy dopredu nebo to je na necem zavisly?Nejaky cidla v tech prostorech? to asi ne co. Ted vecer za deste mi to foukalo na nohy jenom, ale kdyz jsem si pomackal cudliky tak vsechny smery sly, takze klapky ok....ale režim auto jen na nohy, pritom mi snad vzdy režim auto foukalo nad radiem na xicht:) Editováno: 14. Červenec 2015, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 15. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2015 Režim auto to mění dle potřeby. Třeba když máš nastavenou vyšší teplotu než co je venku tak hned po startu to fouká a topí spíš na nohy a až se interier ohřeje začne to foukat i vrchem mírně a na nohy už méně nebo vůbec. Pokud máš nastavenou teplotu nižší než je venku, jedou jen výdechy horní. Je to logické, protože u hlavy je vždy větší teplo než u nohou. taky pak dochází k lepší cirkulaci vzduchu v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 mam souvisejici dotaz..kdyz mam klimu na "auto" teda, jak to urcuje kudy to fouka? vzdy dopredu nebo to je na necem zavisly?Nejaky cidla v tech prostorech? to asi ne co. Ted vecer za deste mi to foukalo na nohy jenom, ale kdyz jsem si pomackal cudliky tak vsechny smery sly, takze klapky ok....ale režim auto jen na nohy, pritom mi snad vzdy režim auto foukalo nad radiem na xicht:) Climatronic má řadu čidel, kterýma měří teplotu vháněného vzduchu (v různých směrech), intenzitu slunečního svitu, měří vnitřní teplotu, měří venkovní teplotu, teplotu na výparníku. Nově od FIII a Rapida (s elektrikou z FIII) měří i čidlem vlhkosti. Smer, teplota a intenzita foukani se reguluje podle namerenych hodnot - když sviti slunko jak blazen, fouka na ksicht, jinak primarne na nohy nebo krajnima vydechama. V souvislosti se zavedenim kontroly pasu i na zadnich sedadlech me napada, ze by mohl byt schopny foukat i podle obsazeni. Ale to je jenom moje myslenka, nevim, jestli sli takhle daleko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Jednou dobou se tady resilo, ze nastavena rychlost vetraku se menila i kdyz nebylo nastavene "auto". Dnes jsem zjistil jednu vec. Mel jsem nastavene vse na default (tedy auto) a pak jsem pouze regulatorem rychlosti vetraku nastavil 2 carky a po chvilce najednou tam byla jenom jedna carka. Pak jsem nastavil teda zase dve carky a za chvilku byly 3 carky. Rikal jsem si jak je to mozne.. a pravdepodobne to funguje takto: - pokud stojite, nastavite si X carek, tak po rozjezdu se nastavi X+1 carek, tzn. pokud s autem stojite, nastavite si 2 carky, tak po rozjezdu se nastavi 3 carky - a naopak pokud jedete a nastavite si X carek, tak po zastaveni se nastavi X-1 carek, tzn. pokud s autem jedete, nastavite si 2 carky, tak po zastaveni (napriklad na semaforech, na prechodu...) se nastavi 1 carka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 [emoji23] Tak to je sranda a proc tomu tak je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 No ja mam pocit, ze me se to deje obracene. Pri rozjezdu se jedna carka ubere. Jedine co me napada, tak je to proto, ze kdyz si nastavim vetrak na urcitou uroven a potom se rozjedu, tak se vzduch do auta vic tlaci a tak regulace ubere jednu carku aby to dorovnalo mnozstvi vzduchu, ktere se dostava do auta s tim co sem si nastavil kdyz auto stalo. Proste aby byla sila "vetru" z ofuku za jizdy shodna se silou co jsem si nastavil kdyz auto stalo. Jinej duvod me nenapada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SkodaRapid Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 (editace) Ted me napadlo takove vysvetleni: Kdyz stojis, tak na tebe slunce vic pere, proto zvysi otacky vetraku. Kdyz jedes, tak zas snizi. Jinak fakt nevim. Je divne, ze to mas obracene. Ja to zkousel a mam to tak jak jsem to popisoval. Jsem se do toho nejak zamotal Editováno: 16. Červenec 2015, autor: SkodaRapid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Ja to ted nekdy nepozoroval. Jezdim porad na automat. Ale jednou sem to pozoroval pri jizde na dalnici. Nastavil sem to rucne a pri zrychleni se jedna carka ubrala. Naopak pri zpomaleni v kolone se zase pridala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Dneska jsem to zkusil. Musim uznat ze to funguje tak jak napsal SkodaRapid. Kdyz auto stalo nastavil jse 4 carky. Po rozjezdu jedna pribila. Ted uz tomu ale vubec nerozumim:-) To jak sem to popisoval ja bylo jeste pred prvnim servisem. Je teda mozny ze v ton hraje roli prehrani softwaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Víte co je to Climatronic? Klima s automatickým provozem, který si řídí sama podle aktuální situace 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Aha, tak to jsem nevěděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MBDusan Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Řešíte nesmysly 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlakras Vloženo 17. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2015 Takze rezim auto se da podle tebe vypnout jen tak pro srandu a stejne to funguje jako s automatem. Diky, tohle jsme se od tebe potrebovali dozvedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.