Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Odbržděné grafy průběhu výkonu a krouticího momentu 77kW jsou k nalezení zde: http://forum.skodahome.cz/topic/125898-chip-tuning/page-4

 

Článek o jiném měření 77kW na brzdě v rámci dlouhodobého testu: http://www.autoforum.cz/testy-aut/dlouhodoby-test-skoda-rapid-1-2-tsi-zaciname-na-brzde/

 

Článek o měření 63kW TSI v Golfu pro porovnání: http://www.autorevue.cz/na-brzde-volkswagen-golf-12-tsi-63-kw

 

 

EDIT: Dále doporučuji kouknout na dílenskou učební pomůcku: http://forum.skodahome.cz/topic/123864-d%C3%ADlensk%C3%A1-u%C4%8Debn%C3%AD-pom%C5%AFcka-rapid/?hl=%2Brapid+%2Bpom%C5%AFcka

 - opět křivky motorů

 - převodové poměry převodovek

 

Ad převodovka, 5. rychl. stupeň má sice v obou verzích stejný převodový poměr, ale pevný převodový poměr je rozdílný, tudíž 6-kvalt není o moc prodloužená, ale spíš jemněji odstupňovaná převodovka. Píšou to v článcích a u obou aut, co jsem zkoušel to tak asi i bylo.

Upraveno od bill.jr

já mám 63 a je fakt, že vyšší výkon od 3000ot by se určitě hodil. šestka nechybí pro moje trasy, dálnice jezdím málo. na okreskách je zase lepší 5kvalt. ale i tak bych si vybral 77kW.

Není problém upravit na 77kw..

už jsem o tom uvažoval, ale až po záruce tj. za 3 roky

zajimavy zjisteni, ze ten 77kw leze uz z vyroby s cca 10konma navic.

Jinak nejde jen o šestikvalt, ale i o kotoučové brzdy zadní. Pokud můžeš dát 20tis navíc nebo kolik, tak ber 77kw, jednoznačně.

zajimavy zjisteni, ze ten 77kw leze uz z vyroby s cca 10konma navic.

 

Tým by som si nebol istý. Mám síce Fabiu, ale ten istý motor. U mňa je nameraný normovaný výkon namiesto 105 iba 103 koní, a točák mám namiesto 175 iba nejakých 162 Nm. Merané pár týždňov dozadu, SW RJ bol aktualizovaný deň pred tým. Takže nečudoval by som sa, ak by ten Rapid mal nejakú novinársku úpravu už priamo z fabriky. Je známe, že autá ktoré sa majú dostať do rúk médiám sú označené už pri výrobe a kontrolujú sa oveľa dôkladnejšie, takže by ma vôbec neprekvapilo, ak by to auto dostalo napr. nejaký neoficiálny vylepšený SW.

nj ale taky dva roky stará fábka:) to uz ma neco za sebou...tam ten vykon pak klesa ne:)

Upraveno od rogerer

nj ale taky dva roky stará fábka:) to uz ma neco za sebou...tam ten vykon pak klesa ne:)

 

Neser ma! Ak by výkon klesal takýmto tempom, tak za 10 rokov mám iba 95 koní a 115 Nm. :D

Skôr si myslím, že pres bude zakopaný niekde inde. Možnosti sú:

  • inak optimalizovaný SW kvôli DSG
  • (vraj) chýbajúca podložka pod turbom
  • lacné palivo (rakúske Avanti)
  • zanesený vzduchový filter
  • staré sviečky (46 tisíc km)

to za 10 let si myslim ze je realny (ohledně těch koní).... :D :D

Jinak to je to o cem mluvim... :D 46tis km --->

  • zanesený vzduchový filter
  • staré sviečky (46 tisíc km)

to vymen a zmer znova :)

Upraveno od rogerer

to za 10 let si myslim ze je realny (ohledně těch koní).... :D :D

Jinak to je to o cem mluvim... :D 46tis km --->

  • zanesený vzduchový filter
  • staré sviečky (46 tisíc km)

to vymen a zmer znova :)

 

Sviečky budem meniť pri cca. 55-58 tisíc km pri veľkej servisnej prehliadke. Vzduchový filter (K&N) neviem v akom je stave, ten pozriem začiatkom februára, keď pôjdem na výmenu oleja. Každopádne ho tam nemám ani 15 tisíc km, tak by mal byť ešte ok. Meranie výkonu spravím tiež rád, len prosím predom poslať eurá na účet. Nie je to lacný špás.

Já jsem se svíčkami s nájezdem mezi 50-60k jednoho dne nenastartoval.

No dle servisnich intervalu by se mely menit 4 roky nebo 60tis.

To ano, také to mám v servisce, ale logicky, a i ze své praktické zkušenosti to shledávám jako blbost.

Upraveno od amissus

To buď rád, protože Rapid nemá v servisce vůbec nic, kdy se co mění. Údaje mám převaté z VW Golf.

Vzhľadom na predpísaný interval 60 tisíc km sviečky zatiaľ neriešim. Ak by som pri 55 tisíc nenaštartoval, tak budem chcieť aby ich ŠA vymenila na vlastné triko, aj keď to je spotrebný materiál, ale nepredpokladám, že by k tomu došlo. Inak do TSI motorov sa už dávajú o dosť drahšie iridiové sviečky (13 €/kus), asi preto ten vysoký interval výmeny.

Tenhle vysoký interval je už tady roky, není to novinka u TSI.

Ano, má to tak třeba i HTP.

tenhle týden jsem vypozoroval na autě takovou "haluz". jezdím každej den stejnou trasu do práce a zpátky, ráno zastávka cca 20 minut na nákup svačiny. dřív to určitě nedělalo, ale taky nebyla taková zima. po oné 20 minutové přestávce nastartuju, zařadím zpátečku, lehce vytočím volant cc 60-70st. a pomalu přidám plyn a lehce pouštím spojku. no a v tom okamžiku se ozývá tákový leký bzučení až pískání z pod kapoty, něco jako když hučí starý servo v krajní poloze. udělalo to 3 dny po sobě. dnes jsem se na to pořádně zaměřil a zjistil jsem, že servo na to nemá vliv, otáčky motoru taky ne, ale dělá to buď spojka nebo převodovka. následně vycouvu, dám jedničku a pak už to nedělá. nedělá to ani u studenýho a nedělá to ani, když dojedu do práce. prostě to udělá jenom po té krátké pauze. nebudu to nijak řešit, jen jsem chtěl napsat, jak to "haluzí"

  • 2 měsíce později...

Měl jsem dnes možnost obhlédnout částečně rozebraný model motoru 1.2 TSI, tak jsem vám ho nafotil, ať z toho také něco máte, kdyby to teda někoho zajímalo   :kol-28:


 


ODKAZ NA ALBUM TADY.


  • 3 týdny později...

Není problém přehrát motor 1.2 tsi 63kW s 5 kvaltem u Rapida na 77kW originálním softem...už mi taky jedno jezdí. Návrat zpátky přehráním originálního obsahu je vždy možný.

Upraveno od ferda25

Neříkej, že když vezmeš soft určený na 6-kvalt, tak jak je, čili s veškerým časováním atd., že sedne na 5-kvalt :kol-44: ... už jen z logiky mi to nesedí ... pokud bys tam něco poupravil, min. nějaký časy atd., pak OK, ale jen tím že to přehraješ se mi to zdá jako nehorázná blbost

 

Nebo bych pochopil, kdyby jezdil 5-kvaltovej s výkonem 77kW, to jo, ale jinak tomu nevěřím

Upraveno od Angel@Devil

Za "b" je správné :-)  5-tikvalt nebo 6-kvalt chod motoru a jeho výkonové parametry neovlivňuje.

Představ si sebe na jízdním kole. Máš určitý výkon s určitou tepovou frekvencí. Vezmeš si kolo s přehazovačkou s 5-tikolečkem a jedeš. Dosáhneš určité rychlosti. Pak vezmeš kolo s přehazovačkou se 6-tikolečkem a co se změní? Ty, jako motor?  Určitě ne, ale díky jiným převodovým poměrům budeš mít jinou rychlost a jinou hnací sílu mezi pneumatikou a vozovkou. Co se stane, když se na to 5-tikolečko posílíš "energinápojem?

Upraveno od MiKy*

Budeš se divit, ale jezdí 5kvalt s 1.2 tsi a 77kW, tj. ani doporučení řazení nekecá kraviny a funguje jak má.

Upraveno od ferda25

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.