Publikováno Květen 7, 201312 r Zdravím, měl bych dotaz na majitele nové octavie: v návodu (viz přílohy) se píše o možnosti kontroly stavu nabití akumulátoru. Mě to ale nefunguje. Možná, že to souvisí se stop-start systémem, který nemám. Druhá věc - píšou o difuzním osvětlení v kabině tak, jako by se ani světlo bez difuzního osvětlení nedělalo. Máte ho tam?
Květen 7, 201312 r ...tlačítkem 0.0/SET v kapličce přístrojů, dlouhým přidržením při vyplém zapalování...
Květen 8, 201312 r Autor Díky za odpověď. Mají to v manuálu špatně (odkazuje to nesprávný obrázek). Co to difuzní osvetlení? Máš ho tam?
Květen 8, 201312 r Hm, škodovka si to hodně zjednodušila, na začátku jsem teď našel tuto informaci: "V tomto Návodu k obsluze jsou popsány všechny možné součásti výbavy vozidla, aniž by byly označeny jako mimořádná výbava, modelová varianta nebo výbava určená pouze pro některé trhy." To se pak nedivím, že jsem se nachytal i já, nebo další kolegové.
Květen 8, 201312 r 1. Mne tá kontrola aku. funguje aj nefunguje.Po stlačení naskočí stav aku a potom 80%. Aj po jazde do Prahy 400km aj po 20hod.státí,stále 80%.Ani 1% rozdielu???? 2. Difúzne osvetlenie.Mám teraz šiestu oct. spolu na nich najazdené cez 1,2 mil.km, som nočný vták /taxi/,budete sa čudovať,mňa to dif.osvetlenie /biele/ ruší. Upraveno Květen 8, 201312 r od foter
Květen 8, 201312 r Jestli jsou difuzni osvetleni ty 2 diody, ktery osvetluji interier auta, tak jej ma i verze Ambition. Intenzita se da korigovat v nastaveni radia spolu s ostatnim vnitrnim osvetleni v rozmezi 0-100% po 10% krocich.
Srpen 6, 201312 r mám start stop a kontrola akumulátoru funguje, popravdě ani jsem o tom nevěděl...- píše 80 % - tak dle info ze servisu to mají jen vozy se start stopem a je tam většinou jen 80 % z důvodu rekuperace... protože kdyby tam bylo víc, nebylo by kam rekuperovat :-) Upraveno Srpen 8, 201312 r od PetrHravec
Červenec 23, 201411 r osvětlení klik najdeš v kačerově vlákně ZDE... nebo tady z toho prospektu L & K v němčině ale to difuzní vnitřní se hodně špatně fotí, už to zkoušelo víc lidí.... Upraveno Červenec 23, 201411 r od Hravec
Srpen 1, 201411 r asi.... nasednout do auta, nezapínat zapalování, zavřít dveře, zmáčknout tlačítko nulování denních km, čekat a případně zmáčknout znovu
Listopad 13, 201410 r Tak jsem taky vyzkousel a ukazuje to stale 70% Neni to malo? Nemel bych baterii dobit?
Listopad 13, 201410 r 70% jsem na tom stejně, v podstatě furt. 90% mám jen těsně po delší jízdě. Jakmile to stojí den v garáži, je tam 70%. Když to v garáži stojí 7 dnů, je tam taky 70%. Nevzrušuje mě to a nechává mě to klidným. Říkám si, že sledovat ještě toto a trápit se tím, to už by se člověk cítil vůči svému autu jako hypochondr.
Listopad 14, 201410 r Někde se tu psalo že záleží jestli máš SS, já nemám a aku skoro pořát na 100%, výjměčně po delším (2týdny) stání spadne max. na 80%, na míň zatím nikdy, občas na to kouknu...
Listopad 14, 201410 r Na 1.2 rekuperace ani neni ne? Abych to vubec natocil, az prijde prvni mraz. Pokud má StartStop, tak je.
Listopad 14, 201410 r Si protiřečíš, vždyť ta rekuperace znamená, že se právě víc baterka dobíjí. Kdyby se baterka jen vic dobijela, tak by to asi moc spotrebu nesnizovalo (lepe receno vubec). Baterie se vic dobiji pri jizde z kopce a pri ustalene jizde. Ale kdyz chces vyuzivat vykon motoru, tak se baterie naopak nabijet prestane a spotrebice z ni proud berou. Takze pokud nekdo jede nekolik km do kopce a potom auto odstavi, je klidne mozne, ze baterie neni uplne nabita.
Listopad 14, 201410 r Start/Stop mam, ale prevazne ho deaktivuji, kdyz nezapomenu. Dnes mi prisla sms z alarmu,ze napeti aku je 11,48V. Prevazne ted auto jezdi courky po meste.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.