Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

I rapid má upozornění na zaplé bezpečnostní pásy ne vzadu, ale řidič+spolujezdec. Já se poutám vždy, tak že nějaké cinkání mi nevadí.

Se spotřebama vím co chce Radius říci, na místě ukazuje v l/h, za jízdy byť s vyřazeným rychlostním stupněm - tedy jako bys byl na místě už neukazuje l/h, ale km/h s proměnným ukazatelem na základě rychlosti auta. S tím to s ním musím souhlasit, že je to takové divné, ale že bych kvůli tomu nespal, to ne. To třeba u Renaultu ti okamžitou spotřebu přestane ukazovat rovnou pokud ti rychlost klesne po 30km/h a ukazuje jen čárky. tak si vyber.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk,

To se treba nerozjedes, ale kdyz ti bude zrat nejak ustrelene moc nebo malo, tak je asi nekde problem. Nebavime se o laboratornich zkouskach. Ja se rozjizdim +- stejne a rekl bych ze obecne vsichni se rozjizdi porad stejne. Jsou vyjimecne situace, jako treba krizovatka, kde je potreba odstuch apod, ale zde asi nebudu provadet "mereni". Ja se treba bezne koukam na otacky po nastartovani, na spotrebu motoru, pak clovek vi, jak na tom auto je a hned jsou videt problemy. Pokud jsou vyssi otacky na volnobeh pri zahratem motoru a pred rokem byly niz, tak je jasne nekde problem. Nerikam ze tolerance nejsou, ale jako zakladni diagnostika ti tyhle drobnosti dost napovi. A jsou free.

Kdepak, podívej, se jak ti tam ty hodnoty lítají. Z rozjezdu a spotřeby u něj tedy nevyvodíš nic. Volnoběh, ok, tam když si pamatuješ otáčky i okamžitou spotřebu, tak můžeš odhadnout, že je něco v nepořádku. Anebo také ne, dnešní motory, respektive jejich řízení, je nevyzpytatelné a pokud toto detailně neznáš (což se z manuálů a od prodejců nemáš šanci dovědět), budeš z toho jen zmatený. Ale i kdybys něco odhadnul, stejně je ti to k ničemu, protože máš desítky a možná i stovky možností, co případný problém (třeba to cukání) může způsobovat. Podle mě řešíš nesmysly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stacil jeden dotaz do googlu a hned jsem mel clanek, kde se o pasech pise... a zde je krasne srovnani

http://auto.idnes.cz/crashtest-skoda-fabia-0to-/automoto.aspx?c=A141105_160029_automoto_fdv...

Proste pocet hvezdicek dnes neudava bezpecnost vozu. Stejne jako papirova spotreba neudava realnou spotrebu nebo je snad nejaky rozpor?

Stringo,

Ale o tom pisu, vsichni se ti smejou, ze mas jen 4* a kamarad 5* (priklad), ale realne je rozdil jen v pripominani pasu. Proste zadna tragedie, ale bezpecne to je. Nicmene misto toho ty mas v zakladu radio a kamos priplaci 10tis Kc. Stejne je to s ukazatelem razeni... totalni kravina, navic mi z ruznych zkousek vyslo, ze kdyz motor klepe nad umirackem, tak ne vzdy zere min, obcas (spise vzdy) vic, protoze potrebuje palivo na udrzeni umirani. Ale ne vzdy na 100%, nepodarilo se mi na to najit vzorec, pokazdy se to chova jinak.

Ty bláho, ty jsi borec... ty si překrucuješ realitu podle toho, jak potřebuješ...  :doh

Na počet hvězdiček má vliv vše to, co ovlivňuje bezpečnost vozidla, tj. ochranu posádky v případě nárazu. Upozornění na nezapnutý bezpečnostní pás MUSÍ být nutností, protože veškeré další systémy, a to včetně airbagů, jsou dělané s jedním základním předpokladem - řidič/posádka mají ZAPNUTÝ bezpečnostní pás. Navíc osobně raději investuju víc peněz do vlastní bezpečnosti a bezpečnosti mé posádky, než do rádia. Tak si za něj, bóže, připlatím. Anebo si vezmu něco neznačkovýho. Ale hodnotit kvality auta podle toho, že má rádio v základu... to jsme na začátku devadesátých let, ne?  :rolleyes:

 

Ukazatel řazení kravina není; kdybys viděl, kolik lidí jezdí na nesmyslně vysoký stupně. Kdyby byli všichni dokonalí a všechno by věděli tak jako ty, tak v autech budou jen sedačky, volant a otevřená podlaha na flinstone pohon. Ostatní netřeba komentovat. Nehledej vědu tam, kde není.  lol

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja si prektucuju realitu a 99% lidi nedosahne deklarovane spotreby, vtipna kase byla rano ze. Hm asi je chyba jinde, ale beru, kazdej mame svoji realitu, tvuj nazor. Narozdil od ostatnich dokazu pochopit ze jini lide maji jine potreby.

90% jizd jezdim sam a dalsich 9% ve dvou a mozna ani ne to 1% procento nekdo sedi vzadu. Cili pro me je to naprosta hovadina a ano, radsi bych misto toho chromove kliky treba (nebo kovovy drzak na klicku od auta). A vubec by me netrapilo, ze by to tam nebylo vubec. Jestli se pripoutam nebo ne, je ciste moje vec (ja se poutam vzdy, nejsem tedy ten typ co to nedela), JA nepotrebuji asistenta, ktery mi to pripomene. Co vim, kdo se nechce poutat ten se nepouta. A myslim ze tu i nekdo psal, ze v aute vozi nahradni bazmek a ten tam strka. A snad tys rikal, ze v bolce je to bezna praxe.... areal rozlehly a kdo by se poutal.

Na jake otacky a rychlostni stupne lidi jezdi je mi fakt jedno, Kokta zasadne nejezdi pod 2 tis (sam to rikal) a podle toho co tu pisou ostatni tak se pohybuji kolem 1800 a k cemu je tedy ten ukazatel? Jen k tomu aby se s naftou jezdilo na tisic otacek - je to jeste jizda? Lepsi trator a s benzinem ne o moc lip :D. Spotrebu to nesnizi a motor vic jak 5 let neda, ideal pro vyrobce. Kdyby to ukazovalo rozumne hodnoty, tak nereknu putnu a reknu, jo je to dobra vec. Jestli lidi neumi jezdit, nemeli by mit ridicaky a autoskola by jim mela vratit penize.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to věděl hned, že stačí hodinka Honzovi výuky a hned budou padat rekordy ve spotřebě ;) 

 

 

Pěkný. :kol-47:  Ty se snad na starý kolena naučíš jezdit ekonomicky (já vím, že to není zas až tak zábavný, ale cesta do práce a zpět ti za ta léta udělá pěkný ranec peněz).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ke spotřebě : momentálně jsem na průměru 7,1 - šlo by to ještě o nějakou desetinku níž, ale mě pokaždé nebaví jet na rychlostce do 120 km / h.

Ostatně když člověk vozí rodinu, a má za sebou nějaký ten kilometr najetý + taky jsem už na silnici viděl pár igelitových pytlů, nemám nijaké ambice závodit a dokazovat něco ostatním. Beztak 1,8 TSI není žádná velká hitparáda na nějaký větší řádění...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja uz mam prezuto od pondeli, ale GEO az pristi tyden v utery. Nejak me to lehce tahne doprava (delalo to uz na zimakach, ale priklanel jsem se k tomu, ze jsme mel nove zimni pneu). Nechal jsem tedy prevazit letni sadu a porad me to tahne...

Editováno: , autor: skodaforum20
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi, ty jeden. moje žena nebude ráda. Ozval se mi Rolbař, že to prý umí vše za 6500, což je oproti tomu co jsem deklaroval ZADARMO! Teď nevím co dělat, skočit z mostu, nebo to objednat atd. Cennou mi vyrazil dech.

no ja ti to rikal, ze to bude zajimave  :kol-28:

 

Já to věděl hned, že stačí hodinka Honzovi výuky a hned budou padat rekordy ve spotřebě ;) 

konecne ti rekl, ze to neni traktor a ma to vic nez tri rychlosti?  :kol-46:

 

otázka odjinud, kdo už má přezuto?  :kol-135:

pocita se moje ze mam jeste prezuto???  :kol-29:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já už bych rád přezul, ale pneu servisu týden trvalo dodat pneumatiky a prej je už mam připravený, no to chci vidět zítra jestli bude čas... (ještě čekám že mě je odřel)-....

 

Já jenom Jiříku, že si nám psal že s dieselem nejde jezdit za méně :D

A jinak i sám velký Honza psal, že sou rozdíly ve velikosti pneumatik a vy jste mě s pawoukem tvrdili, že to tak velkej nebude...

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=26050&p=1553877

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, sice zatím řešit nebudu, ale jaké pneu? Koukal jsem na Hankook...reference nejsou špatné, nemáte s nimi zkušenosti?

 

Zimní jsem mám Dunlop WinterSport 4D a budu muset řešit, už mají pod 4mm... Takže bych rád teď koupil za lepší ceny nějaké zimní pneu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...