motosman Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Jj. Do euro 5. ??? Euro 6 může být zatím v klidu.
skodaforum20 Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Tak a je to schváleno. Clint se do Německa už nepodívá. Cena auta klesla rázem na cenu Fábie. To nebude tak horky...
Petrrr Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Clinte Tvoje auto nesplňuje 7ku ani omylem, když 7ka ještě není v platnosti, zatím má vejít v platnost EU 6c co já vím. Ale třeba první rapidy splňují EU5 a ty už budou mít smolíka v podstatě zánovní auta. 3
Petrrr Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Ale Němci jsou poslední dobou vypatlanej národ a samou rozežraností už neví co by vymýšleli za hovadiny. Na hranicích s Německem bych odštípal dráty vysokého napětí a když by to udělali všechny okolní země, chtěl bych vidět jak by byli Němci najedou Eco. 2
motosman Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Horký to nebude. Ono to už vře. Honza+číslo o tom píše u sebe na FB. Zatím Hamburk a do konce týdne budou další. 2
beuticek Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Před hodinou, motosman napsal: Horký to nebude. Ono to už vře. Honza+číslo o tom píše u sebe na FB. Zatím Hamburk a do konce týdne budou další. Ještě, že nemám důvod jezdit k Helmutům. Ať se tam zadusí Arabákama místo kouře. 1
kokta7 Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 No a kam má člověk jezdit, to jako mám furt tady sedět na zadku v Česku?
Honza9007 Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 (editace) Před hodinou, motosman napsal: Horký to nebude. Ono to už vře. Honza+číslo o tom píše u sebe na FB. Zatím Hamburk a do konce týdne budou další. od dubna zavede regulovaný vjezd pro všechna vozidla neplnící normu EURO 6 (VI) Hamburg v městské části Altona na dvou dopravních tepnách, které jsou kamiony směřujícími do přístavu často využívány jako objízdné a zkracující trasy. Ještě se čeká na další města, např. Stuttgart (kvůli kterému se celý tenhle kolotoč rozjel), Karlsruhe a další města v Porůří. Jen by mě zajímalo, jak to fakt chtějí vyřešit, když většina měst má flotilu autobusů ještě z velké většiny s emisní normou EURO 5... to kluci zatím moc nedomysleli Editováno: 27. Únor 2018, autor: Honza9007 2
skodaforum20 Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Horký to nebude. Ono to už vře. Honza+číslo o tom píše u sebe na FB. Zatím Hamburk a do konce týdne budou další. Chteji zakazat starsi diesely, ne uplne vsechny diesely. Dieselove normy EU5 a EU6 jsou zatim v pohode.
Tragedie_v_JZD Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 před 20 minutami, Honza9007 napsal: od dubna zavede regulovaný vjezd pro všechna vozidla neplnící normu EURO 6 (VI) Hamburg v městské části Altona na dvou dopravních tepnách, které jsou kamiony směřujícími do přístavu často využívány jako objízdné a zkracující trasy. Ještě se čeká na další města, např. Stuttgart (kvůli kterému se celý tenhle kolotoč rozjel), Karlsruhe a další města v Porůří. Jen by mě zajímalo, jak to fakt chtějí vyřešit, když většina měst má flotilu autobusů ještě z velké většiny s emisní normou EURO 5... to kluci zatím moc nedomysleli Nikoli. Jedna se o naftonauta euro 4 a starsi.
Tragedie_v_JZD Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Ano, je to tak... zasobovani, mhd atd maji mit vyjimku.
stanmar Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 před 2 hodinami, Petrrr napsal: Ale Němci jsou poslední dobou vypatlanej národ a samou rozežraností už neví co by vymýšleli za hovadiny. Na hranicích s Německem bych odštípal dráty vysokého napětí a když by to udělali všechny okolní země, chtěl bych vidět jak by byli Němci najedou Eco. před 26 minutami, beuticek napsal: Ještě, že nemám důvod jezdit k Helmutům. Ať se tam zadusí Arabákama místo kouře. Mám obavu, že to nebude tím, že by německý národ jako takový byl vypatlaný, ale že to bude spíše tím, že oni to mají jaksi v krvi v posledních 100 letech držet hubu a poslouchat vrchnost ať už vymyslí cokoliv. Bohužel. Navíc idiotů je hromada po celém světě a to nejen západním směrem.... 1 1
Tragedie_v_JZD Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Sice drzi hubu a krok.... ale maj se fajn a funguje to a nesnazi se kazdy hledat cestu jak vsechno ochcat. Teda - snazi, ale je jich vyrazne mene jak u nas. Sice na dalnici jezdi jak hlemyzdi (i kdyz maj tu radoby neomezenou rychlost) a jezdit z prahy do essenu je peklo na zemi... ale kdybych si mohl vybrat... tak tu asi zustanu 1
stanmar Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Mno, čistě hypoteticky pokud by se to tady nějak zvrtlo a tam to ještě bylo alespoň ve stavu jak to je dnes.... tak třeba v Sasku je volného bydlení za slušný peníz dost...
Honza9007 Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 (editace) před 21 minutami, Tragedie_v_JZD napsal: Nikoli. Jedna se o naftonauta euro 4 a starsi. pozor: to co dneska prošlo v Hamburgu je omezení vjezdu všem motorovým vozidlům (Max-Brauer-Allee) nesplňujícím emisní normu EURO 6. Tenhle úsek má asi jen 600 metrů. Druhé omezení, v délce asi 1650 metrů, je pak jen čistě zákaz vjezdu nákladních vozidel neplnících EURO 6. A co se týká zákazu vjezdu aut normy EURO 4 a starší, tak o tom se jednalo právě ve Stuttgartu. Dnešním rozhodnutím soudu v Lipsku si může každé město zóny zákazu a jejich přísnost (rozuměj EURO normu) určit samo. Teď se ještě bude jednat o zavedení modré plakety pro vozidla plnící alespoň EURO 6, aby se zákazy daly lépe a snáze kontrolovat - v tuto chvíli se bude muset kontrola provádět při zastavení vozidla přes kód motoru uvedený v TP vozidla Editováno: 27. Únor 2018, autor: Honza9007
Clint Vloženo 27. Únor 2018 Autor Vloženo 27. Únor 2018 Honzo, co ty naše motory? Ty naše zlaté dvoulitry? Splňují alespoň tedy tu požadovanou šestku??? Mám na autě nějakou zelenou plaketu....
skodaforum20 Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 pozor: to co dneska prošlo v Hamburgu je omezení vjezdu všem motorovým vozidlům (Max-Brauer-Allee) nesplňujícím emisní normu EURO 6. Tenhle úsek má asi jen 600 metrů. Druhé omezení, v délce asi 1650 metrů, je pak jen čistě zákaz vjezdu nákladních vozidel neplnících EURO 6. A co se týká zákazu vjezdu aut normy EURO 4 a starší, tak o tom se jednalo právě ve Stuttgartu. Dnešním rozhodnutím soudu v Lipsku si může každé město zóny zákazu a jejich přísnost (rozuměj EURO normu) určit samo. Teď se ještě bude jednat o zavedení modré plakety pro vozidla plnící alespoň EURO 6, aby se zákazy daly lépe a snáze kontrolovat - v tuto chvíli se bude muset kontrola provádět při zastavení vozidla přes kód motoru uvedený v TP vozidla To zase bude zmatek, zelenou plaketu menit za modrou pro auta plnici EU6.
beuticek Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Před hodinou, Clint napsal: Honzo, co ty naše motory? Ty naše zlaté dvoulitry? Splňují alespoň tedy tu požadovanou šestku??? Mám na autě nějakou zelenou plaketu.... Clinte, ty už máš Euro6, tak můžeš bejt v klidu. Já mám Euro5, takže se mě to může týkat. Ale s.ru na ně. 1
stanmar Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 Když nejezdíš do Německa, tak tě to (zatím ?) trápit nemusí.
Petrrr Vloženo 27. Únor 2018 Vloženo 27. Únor 2018 HONZA+CISLO ZIJE !!! A ja se kolikrat divil, kde je mu konec. [emoji23] jojo dobri dehtovi holubi se vraceji. [emoji23] 1
Clint Vloženo 28. Únor 2018 Autor Vloženo 28. Únor 2018 Clinte, ty už máš Euro6, tak můžeš bejt v klidu. Já mám Euro5, takže se mě to může týkat. Ale s.ru na ně. Já myslel, že máme stejné super motory, jak to?
beuticek Vloženo 28. Únor 2018 Vloženo 28. Únor 2018 Já mám rok výroby 2013 s Euro5, proto nemám ten dementní SS. Kód motoru je snad CKFC. 1
Doporučené příspěvky