Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Nectes predchozi prispevky..

Koupit nejaky sprej, nebo neco na okna, co je tak nemlzi a predevsim je poradne a peclive utrit zevnitr. Pak ten problem zmizi. (minimalne u me a jeste nekoho kdo tu psal).

Vloženo

kdo to psal? Ja měl nějakej obyč sprej na okna...stačilo vyleštit a ani náznak mlžení :) Kdežto malé místečko co jsem naschvál neumyl je furt zamlžený...podle mě stačí na umytí obyč iron...:)

Vloženo

 

bojler: to je sice všechno fajn...ale když je venku 10 stupňů a já mám zapnutý climatronic na auto s A/C na 20st. tak spotřeba na volnoběh je 1,1 litru/h, když vypnu A/C tak to klesne o půlitru....tak nevím jeslti to je jen 2% výkon...každopádně nezpochybňuju mód auto A/C...už na to peču a jezdím s tím taky :) Nevím přesně jak to funguje

 

 

Když je venku 10 stupňů a vevnitř máš nastaveno 20, tak může být klidně potřeba chladit. Stačí, aby trochu svítilo slunko. A evidentně to taky při spotřebě 1,1l/h chladí. Já mám u stojícího auta po zahřátí mezi 0,6 až 0,8l/h.

Vloženo

Děkuji vám za rady a postřehy, jak se vypořádat s mlžením čelního skla, které mě dost trápí.  Chyba u mě bude ve špatném nastavování Climatronicu. Jak bude sychravo, tak to vyzkouším.

Vloženo (editace)

ja uz jezdim radsi porad auto a/s :),

 

jinak ad bojler kdyz mas venku 10 a vevnitr 20 takj chapu ze to muze potrebovat chladit kvul islunci ale proc jede kompresor kdyz venku ma vzduch teplotu 10st proc toi tedy nepousti vzduch zvenku...mozna pousti ja nevim :D

Editováno: , autor: rogerer
Vloženo

Ja sice dělam s klimatizacema do datacenter, ale verim ze to bude podobne i v aute. Temer kazda klimatizace ma zabudovanou funkci odvhcovani...proto jede komresor i kdyz je venku o 10°C mene  ;).

Vloženo

Na zimu je někdy i dobré vyndat pylový filtr, zlepší se přísun vnějšího vzduchu, a klima dát na max. chlazení. Až po odmlžení a ohřátí vozidla začít topit. Je to normální a dělaly to i 120tky.

Ty bohužel neměly klima, tak jsem si zevnitř stíral stěrkou ;)

Vloženo (editace)

Nevim proc, ale tohle se mi proste nedeje. Ted 14 dni neparkuju v garazi a rano kdyz sednu do auta, tak nemam okno zamlzeny vubec. Behem jizdy pouzivam climatronic na auto, ale bez A/C a sklo se nemlzi. Uvidime az teploty spadnou k nule. Ale ted fakt nic.

Akorat, kdyz sem auto poprve myl, tak sem okno lestil Clinem na okna...

Editováno: , autor: vlakras
Vloženo

Dříve Clin a noviny, potom ubrousky Sheron, houbička, ubrousky a zase Clin a noviny. Při tlačítku 13 max okno a tlačítku  18 A/C je okno čisté během pár vteřin a dále jsem přepnul (a to byla asi ta chyba) na tlačítko 14 proudění vzduchu na skla (AUTO i A/C vypnuté)(jak jsem byl zvyklý ve vozech bez klimatizace) a už se to mlžilo a mlžilo. Naposledy AUTO a A/C a po půl hodině A/C vypnuté a pouze AUTO a už to bylo lepší. Vaše příspěvky mě nasměrovaly a povzbudily, tak snad už to zvládnu.

Vloženo (editace)

No já u aut s mechanickou klimatizací, nebo i bez klimatizace měl taky vždy ofuky puštěný na přední sklo. Ovšem těch pár let co jezdím s firemní fábii s automatickou klimatizací a teď s Rapidem, tak mám vždy A/C zapnutý, nastavenou automatiku a jen měním teplotu. A s mlžením skel jsem problémy neměl a nemám. Taky doufám, že to tak zůstane :-)

Editováno: , autor: Permonek
Vloženo

U mňa tiež problem z rosenim a zahmlievaním. Po troch dnňoch nervov som umyl predné okno jarovou vodou (cca 3l a 2 kvapky jary) z vonka aj z vnútra a vyleštil kuchynskými utierkami. Ale kedže sa opeplilo tak zatial neviem posudit či to pomohlo, dúfam že ano. A chcem sa spýtať či tak možem umyť aj zadne sklo, ktoré sa tiež hrozne rosi, aby som nahodou nepoškodil vyhrievanie skla. Plus mam problem popisaný tu:

http://forum.skodahome.cz/topic/122804-%C4%8Deln%C3%AD-sklo/

a nakoľko mi došla už zmes v ostrekovačoch tak som ju vymenil ešte za letnu ale zatial bez zmeny.

Vloženo

nazdar rapiďáci, k tomu vašemu mlžení oken připojím jen drobný poznatek:

 

-zjistil jsem, že existuje docela dost lidí, kteří mají rychlost ventilátoru nastavenou trvale na 0 resp. mají vypnutý ventilátor. Např. jeden můj známý tak jezdí i v zimě a furt šudlá okna zevnitř nějakým hadrem. Když jsem mu řekl, že stačí mít ventilátor na 1.stupeň, a když jede víc lidí nebo je větší rozdíl teplot tak někdy stačí po počátečním 3.-4.stupni jet na 2. tak mi řekl, že ten ventilátor zvyšuje spotřebu auta a je moc hlučnej (má Felicii)... no, takže pokud náhodou trpíte podobným názorem, tak ho zkuste překousnout a uvidíte jak se najednou rozjasní. :) V počasí co je teď je normální, že uvnitř auta se udržuje vlhkost, proto je prostě potřeba větrat a foukat a ne mít vypnutej větrák. Já ve svý OI když jedu v tomhle počasí, tak před koncem cesty (třeba na posledních 100-200m) otevřu okýnka naplno ať vyženu to vlhký teplo z auta ven a okna se mi nepotí (a to jsem je zevnitř umýval asi tak někdy v 2011). Pokud ale máte klimatronik, tak to asi bude o nějakým mačkání čudlíků a v tom vám neporadím, bo klimatizace v mých autech je jen jednočudlíková :)

Vloženo

ventilator mam na auto :)

 

Vycisteni fakt pomohlo nicmene dnes bylo 6 stupnu rano a na oknech rosa (zvenci) zevnitr OK nez jsem tam vlezl...po zapnuti odmlzeni max to hned zmizl oa pohoda pak celou cestu ale slo mi o to ze jak jsem to dejchanim zamlzil tak se tam zas objevily ty kruhy v obilí (kruhy od drzaku kdyz tam to sklo davali..asi) nevim ja kse toho zbavit teda :D

 

jinak pocituju zvysene mlzeni zadnich bocnich a zadniho skla - ty jsem jeste necistil tak se na to hned chystam o vikendu :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

ja jsem to teda z vyroby zatim necistil, ale hlavne v noci je dobre videt, ze na tom mam zevnitr takovej mastnej film. nejdriv to zkusim vzit nejakym mikrovlaknem na sucho a kdyztak potom nejakej ten clin nebo neco podobnyho.

Vloženo

Mě se rosí také, měl jsem romstera všechny modely fabie a octavie kromě trojky a v žádném to nebylo tak markantní, celkově se mi zdá že je ten větrací systém slabý v octavii II facelift když jsem pustil větrák na plno tak mi vlály vlasy, tady když to nepusíte naplno tak to do kabiny skoro nefouká

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Proti zamlžení jsem používal přípravek  Prozor(určeno na dioptrické brýle ) na zadní boční okna na Fab l.

U Rapidu se musí používat ventilátor,jelikož nemá sací otvory pro ventilaci mezi spodní hranou čelního skla  a hranou kapoty ,aby fungovala tzv,náporová ventilace(malé proudění vzduchu do kabiny bez pomocí ventilátoru.)jako u Fab l

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

tak dneska trochu sněžení a deště...nastoupíme do auta a mlžící se oblaka hned začly....jel jsem půl hodiny a vždycky když jsem vypnul Sklo max tak se to začalo mlžit...no zkusím to večer zas umejt snad to na pár týdnů opět pomůže ale už mě to s*re :) nemůžu furt jezdit na přední sklo max...je mi pak vedro. dlouhodobě jezdím s climou v režimu auto takže vzduch se určitě vysušuje....

(kabinový filtr je tam od výroby 7/2013, 7tis km - nepředpokládám jeho nutnou výměnu)

Editováno: , autor: rogerer
Vloženo

To je divné, já takové problémynemám. Jo sem tam se to zamlží nebo orosí, je to le hlavně při prudkých změnách teplot, což se mi dělo a děje i v jiném autě. Já o víkendu filtr po roce a 19tis vyndal a pěknej bordel v tom byl. Vyklepal, vysál a dal zpět. Po 8tis mi ho stejně budou měnit v servisu, doufám (to si zkontroluji)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...