Září 22, 201311 r Zdenek Fabianek: Prvni krok pred cimkoliv dalsim je peclive vycisteni skla/skel zevnitr.
Září 23, 201311 r tak včera byli 4 stupně a hrůza takový velký kapky uvnitř dneska 12 stupňů a vše v pořadku. Tak to mě někdo vysvětlete jak to je jestli to takhle bude v zimě tak to bude paráda hromadu utěrek sebou
Září 23, 201311 r Nectes predchozi prispevky.. Koupit nejaky sprej, nebo neco na okna, co je tak nemlzi a predevsim je poradne a peclive utrit zevnitr. Pak ten problem zmizi. (minimalne u me a jeste nekoho kdo tu psal).
Září 24, 201311 r Autor kdo to psal? Ja měl nějakej obyč sprej na okna...stačilo vyleštit a ani náznak mlžení Kdežto malé místečko co jsem naschvál neumyl je furt zamlžený...podle mě stačí na umytí obyč iron...
Září 25, 201311 r bojler: to je sice všechno fajn...ale když je venku 10 stupňů a já mám zapnutý climatronic na auto s A/C na 20st. tak spotřeba na volnoběh je 1,1 litru/h, když vypnu A/C tak to klesne o půlitru....tak nevím jeslti to je jen 2% výkon...každopádně nezpochybňuju mód auto A/C...už na to peču a jezdím s tím taky Nevím přesně jak to funguje Když je venku 10 stupňů a vevnitř máš nastaveno 20, tak může být klidně potřeba chladit. Stačí, aby trochu svítilo slunko. A evidentně to taky při spotřebě 1,1l/h chladí. Já mám u stojícího auta po zahřátí mezi 0,6 až 0,8l/h.
Září 25, 201311 r Děkuji vám za rady a postřehy, jak se vypořádat s mlžením čelního skla, které mě dost trápí. Chyba u mě bude ve špatném nastavování Climatronicu. Jak bude sychravo, tak to vyzkouším.
Září 25, 201311 r Autor ja uz jezdim radsi porad auto a/s , jinak ad bojler kdyz mas venku 10 a vevnitr 20 takj chapu ze to muze potrebovat chladit kvul islunci ale proc jede kompresor kdyz venku ma vzduch teplotu 10st proc toi tedy nepousti vzduch zvenku...mozna pousti ja nevim Upraveno Září 25, 201311 r od rogerer
Září 26, 201311 r Ja sice dělam s klimatizacema do datacenter, ale verim ze to bude podobne i v aute. Temer kazda klimatizace ma zabudovanou funkci odvhcovani...proto jede komresor i kdyz je venku o 10°C mene .
Září 26, 201311 r Na zimu je někdy i dobré vyndat pylový filtr, zlepší se přísun vnějšího vzduchu, a klima dát na max. chlazení. Až po odmlžení a ohřátí vozidla začít topit. Je to normální a dělaly to i 120tky. Ty bohužel neměly klima, tak jsem si zevnitř stíral stěrkou
Září 26, 201311 r Nevim proc, ale tohle se mi proste nedeje. Ted 14 dni neparkuju v garazi a rano kdyz sednu do auta, tak nemam okno zamlzeny vubec. Behem jizdy pouzivam climatronic na auto, ale bez A/C a sklo se nemlzi. Uvidime az teploty spadnou k nule. Ale ted fakt nic. Akorat, kdyz sem auto poprve myl, tak sem okno lestil Clinem na okna... Upraveno Září 26, 201311 r od vlakras
Září 26, 201311 r Dříve Clin a noviny, potom ubrousky Sheron, houbička, ubrousky a zase Clin a noviny. Při tlačítku 13 max okno a tlačítku 18 A/C je okno čisté během pár vteřin a dále jsem přepnul (a to byla asi ta chyba) na tlačítko 14 proudění vzduchu na skla (AUTO i A/C vypnuté)(jak jsem byl zvyklý ve vozech bez klimatizace) a už se to mlžilo a mlžilo. Naposledy AUTO a A/C a po půl hodině A/C vypnuté a pouze AUTO a už to bylo lepší. Vaše příspěvky mě nasměrovaly a povzbudily, tak snad už to zvládnu.
Září 26, 201311 r No já u aut s mechanickou klimatizací, nebo i bez klimatizace měl taky vždy ofuky puštěný na přední sklo. Ovšem těch pár let co jezdím s firemní fábii s automatickou klimatizací a teď s Rapidem, tak mám vždy A/C zapnutý, nastavenou automatiku a jen měním teplotu. A s mlžením skel jsem problémy neměl a nemám. Taky doufám, že to tak zůstane :-) Upraveno Září 26, 201311 r od Permonek
Září 26, 201311 r U mňa tiež problem z rosenim a zahmlievaním. Po troch dnňoch nervov som umyl predné okno jarovou vodou (cca 3l a 2 kvapky jary) z vonka aj z vnútra a vyleštil kuchynskými utierkami. Ale kedže sa opeplilo tak zatial neviem posudit či to pomohlo, dúfam že ano. A chcem sa spýtať či tak možem umyť aj zadne sklo, ktoré sa tiež hrozne rosi, aby som nahodou nepoškodil vyhrievanie skla. Plus mam problem popisaný tu: http://forum.skodahome.cz/topic/122804-%C4%8Deln%C3%AD-sklo/ a nakoľko mi došla už zmes v ostrekovačoch tak som ju vymenil ešte za letnu ale zatial bez zmeny.
Září 27, 201311 r nazdar rapiďáci, k tomu vašemu mlžení oken připojím jen drobný poznatek: -zjistil jsem, že existuje docela dost lidí, kteří mají rychlost ventilátoru nastavenou trvale na 0 resp. mají vypnutý ventilátor. Např. jeden můj známý tak jezdí i v zimě a furt šudlá okna zevnitř nějakým hadrem. Když jsem mu řekl, že stačí mít ventilátor na 1.stupeň, a když jede víc lidí nebo je větší rozdíl teplot tak někdy stačí po počátečním 3.-4.stupni jet na 2. tak mi řekl, že ten ventilátor zvyšuje spotřebu auta a je moc hlučnej (má Felicii)... no, takže pokud náhodou trpíte podobným názorem, tak ho zkuste překousnout a uvidíte jak se najednou rozjasní. V počasí co je teď je normální, že uvnitř auta se udržuje vlhkost, proto je prostě potřeba větrat a foukat a ne mít vypnutej větrák. Já ve svý OI když jedu v tomhle počasí, tak před koncem cesty (třeba na posledních 100-200m) otevřu okýnka naplno ať vyženu to vlhký teplo z auta ven a okna se mi nepotí (a to jsem je zevnitř umýval asi tak někdy v 2011). Pokud ale máte klimatronik, tak to asi bude o nějakým mačkání čudlíků a v tom vám neporadím, bo klimatizace v mých autech je jen jednočudlíková
Září 27, 201311 r Autor ventilator mam na auto Vycisteni fakt pomohlo nicmene dnes bylo 6 stupnu rano a na oknech rosa (zvenci) zevnitr OK nez jsem tam vlezl...po zapnuti odmlzeni max to hned zmizl oa pohoda pak celou cestu ale slo mi o to ze jak jsem to dejchanim zamlzil tak se tam zas objevily ty kruhy v obilí (kruhy od drzaku kdyz tam to sklo davali..asi) nevim ja kse toho zbavit teda jinak pocituju zvysene mlzeni zadnich bocnich a zadniho skla - ty jsem jeste necistil tak se na to hned chystam o vikendu
Říjen 7, 201311 r ja jsem to teda z vyroby zatim necistil, ale hlavne v noci je dobre videt, ze na tom mam zevnitr takovej mastnej film. nejdriv to zkusim vzit nejakym mikrovlaknem na sucho a kdyztak potom nejakej ten clin nebo neco podobnyho.
Říjen 14, 201311 r Mě se rosí také, měl jsem romstera všechny modely fabie a octavie kromě trojky a v žádném to nebylo tak markantní, celkově se mi zdá že je ten větrací systém slabý v octavii II facelift když jsem pustil větrák na plno tak mi vlály vlasy, tady když to nepusíte naplno tak to do kabiny skoro nefouká
Říjen 15, 201311 r Umyl jsem to přípravkem na skla z benzinky z 70 Kč a od té doby klid a nic se už nemlží (cca 3 týdny). Takže tak.
Říjen 15, 201311 r Autor přesně tak....ja si tam nechal dole a nahoře kousky kde jsem to nevyčistil a tam je to pernamentně zamlžený...ještě se chystám na zadní sklo:)
Říjen 30, 201311 r Proti zamlžení jsem používal přípravek Prozor(určeno na dioptrické brýle ) na zadní boční okna na Fab l. U Rapidu se musí používat ventilátor,jelikož nemá sací otvory pro ventilaci mezi spodní hranou čelního skla a hranou kapoty ,aby fungovala tzv,náporová ventilace(malé proudění vzduchu do kabiny bez pomocí ventilátoru.)jako u Fab l
Leden 21, 201411 r Autor tak dneska trochu sněžení a deště...nastoupíme do auta a mlžící se oblaka hned začly....jel jsem půl hodiny a vždycky když jsem vypnul Sklo max tak se to začalo mlžit...no zkusím to večer zas umejt snad to na pár týdnů opět pomůže ale už mě to s*re nemůžu furt jezdit na přední sklo max...je mi pak vedro. dlouhodobě jezdím s climou v režimu auto takže vzduch se určitě vysušuje.... (kabinový filtr je tam od výroby 7/2013, 7tis km - nepředpokládám jeho nutnou výměnu) Upraveno Leden 21, 201411 r od rogerer
Leden 21, 201411 r To je divné, já takové problémynemám. Jo sem tam se to zamlží nebo orosí, je to le hlavně při prudkých změnách teplot, což se mi dělo a děje i v jiném autě. Já o víkendu filtr po roce a 19tis vyndal a pěknej bordel v tom byl. Vyklepal, vysál a dal zpět. Po 8tis mi ho stejně budou měnit v servisu, doufám (to si zkontroluji)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.