Jakub84138 Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 Jsem plny ocekavani, auto je nove, takze cekam vykon po uprave minimalne 125 koni a narust tociveho momentu o 70Nm. Citovat
Kucis Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 To jsi plný očekávání na powerbox? Nebo to budeš mít úpravu jednotky na 100kW? Tak jsem se zase něčeho chytl a obvolával firmy který se úpravou jednotek zabývají. Je zajímavý co se člověk vše nedozví a povídat o tom je opravdu na seminární práci Citovat
Petrrr Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 To zestručni a poděl se. Jsem jedno ucho, teda jedno oko. Citovat
Kucis Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 Asi bych tu provokoval musel bych tu psát i proč tomu tak je Ale co mě spíš objasnilo to že - někdo dělá chip za 16tis - někdo s 2x měřením za 8tis - někdo jen chip za 6tis Citovat
Petrrr Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 A cos i myslí o chipování tohoto motoru Ti asi neřekli. Citovat
Kucis Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 (editace) Já sem se ptal právě na konkrétní případ tedy 1.2 TSI 77kW Začal jsem to řešit už z důvodu že ve speciálu světa motoru bylo srovnání TSI vs TDI oboje ve verzi 77kW kde byl samozřejmě i graf "reálného výkonu" 77kW měla nesmyslně 89kW (někdo mi tu řekne proč by ne?) Je tam i malá zmínka o tom že tento motor nemá chlazení výfuk spalin a proto na dálnici při nižších ot. upravuje bohatost směsi = spotřeba. Jinak ohledně chipu tohodle motoru až na jednoho ,který ještě neví jak na tom jsou ty nové série řetězu, to schvalují. Jinak bylo mě řečeno že to není jen o výkonu ale i o kroutaku a průběhu Ono právě ta 1.6 TDI to dost naznačuje Editováno: 24. Září 2014, autor: Kucis Citovat
Jakub84138 Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 Upravou jednotky, jinak je to stejny motor (66kw), jako verze 77kw. Jako dramaticke zvyseni vykonu mi to nepripada. Jel jsem v Octavii, ktera mela powerbox na udajnych 100kw - nikde nemereno a zatah byl znat, proti serii. Schvalne mi nerekl, zda je vyply nebo zapnuty a protahli jsme ji, abychom predesli placebu. Pri rozjezdu byl rozdil nejmarkantnejsi, zrychleni bylo taky znat, predevsim nad rychlosti 140km/h. Myslim, ze si to moc zestrucnil nebo jsem natvrdly - v poslednim prispevku jsem nejak nepochytil smysl. Citovat
motorpower Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 Powerbox je úplně naprd. napiš ..mx6 ať ti řekne zda je lepší úprava nebo sw. Citovat
Jakub84138 Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 Ja jdu na upravu SW, chtel jsem rict, ze neni powerbox jako powerbox. Tento konkretni stoji okolo 26 tisic, coz je pro me nesmysl. Citovat
Jakub84138 Vloženo 24. Září 2014 Vloženo 24. Září 2014 Naprd nebo ne, chip udelam, bude k tomu jasny argument z brzdy a na srazu muzem porovnat oproti serii nebo TSIcku, zda to ma vyznam nebo ne Citovat
Kucis Vloženo 25. Září 2014 Vloženo 25. Září 2014 No myslel jsem to tak že i když je to powerbox za cca 26tis tak prostě nebrat. Citovat
mx6 Vloženo 4. Listopad 2014 Vloženo 4. Listopad 2014 Trochu opráším toto téma.. S čipem mám najeto asi 6tis km a "zatím žádný problém" -klasická věta kterou používají snad všichni. Ono taky po 6 tis km na téměř novém motoru bych se divil kdyby se něco stalo, i když zas tento motor nemá moc dobrou reputaci.. Jinak jak se tu psalo o powerboxu, taky jsem ho měl a celkem o ničem. Nárust výkonu byl, ale v určitém pásmu a regulace strašně kostrbatá. V nízkých nic, pak nárust jak hovado, pak to zas utla regulace. Muselo se jet pořád s pedálem na podlaze aby to jelo normálně. Při pohodové jízdě auto tak divně pulzovalo třeba v mírném kopci. Nebo někdy po startu spadlo do nouze. Prostě nouze celkově.. Přeprogramování je o něčem jiném. Docela to frčí, teď jezdím na benzín Verva 100, který to celé posunul ještě o krapet dál. Zdá se mně že je plynulejší náběh, jede fakt od 1400-1500ot až po 6tis. Jo a vyhodil jsem těžký subwoofer z kufru, taky lepší.. V porovnání nevím co je tomu výkonově nejblíž. Ale mezi nejběžnějšíma autama na silnici - oktávkama 2,0 tdi 103kW nebo 1,9 tdi 66-96kW se nemusím bát že bych byl brzda provozu. Ba naopak.. 2 Citovat
srnec111 Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 Také jsem přečetl téma a možná by mě zajímalo přehřátí ŘJ z 63 na 77 kW, nárůst výkonu bych přivítal, ale jak je to se spotřebou, jelikož jsem při koupi řešil i spotřebu a dle toho ze moc nevyužívám dálnici dle jiných zkušenosti jsem šel do 63kW verze. Proto by mě zajímalo jestli se spotřeba zvýší po přehřátí sw dik Citovat
mx6 Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 Nevím, já mám spotřebu pořád +- stejnou. Pokud uvažuješ o načipování tak už bych to udělal až na těch 90-92kw ať to má smysl. Citovat
srnec111 Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 To se mě ta moje jednadvojecka rozpadne :-D Citovat
motorpower Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 On sw 63 bývá hodně přešvihnutej a 77 jen trochu. Tudíž reálný rozdíl zase tak velký není. Jinak u mě možno všechny varianty. Citovat
Rypicong Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 (editace) 63kW žere méně, ale je to rozdíl v dcl pokud tam dáš soft z 77 verze, budeš mít spotřebu horší jak orig. 77 verze díky zpřevodování ( pokud by jsi jezdil stejně jako s 77 verzí ) Editováno: 8. Listopad 2014, autor: Rypicong Citovat
srnec111 Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 To jo psaných 0,3 ale kolik v reálu nevím :-D já mám oproti psané vyšší o 0,3 tedy 5,4 průměrnou no jde o verze navýšení a její cena :-D Vždy jsem slyšel názor navýšení kW snížení spotřeby ale tady asi ne Citovat
Rypicong Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 to se nedá říct, každý jezdí jinak to by musel jeden člověk vlastnit obě verze Citovat
srnec111 Vloženo 8. Listopad 2014 Vloženo 8. Listopad 2014 Tak by mě zajímal názor tech co z 63kW udělali prehratim sw 77kW zda by do toho šli znovu jaky je nárůst výkonu a jaká je spotřeba :-D popřípadě Chip tuning a navýšení na více kW :-D Citovat
Jakub84138 Vloženo 9. Listopad 2014 Vloženo 9. Listopad 2014 Spotrebu budes mit cca stejnou, vuz pojede o neco lepe. Ty si na to casem zvyknes a resume je takove, ze budes stale okolo 5,3l se spotrebou, jen budes vic litat Moje spotreba pred upravou byla 5/100km, ted mam 5,2/100 - diky caste jizde po Praze, kdyz vylitnu ven, tak jezdim okolo 4l. Ale vykon a charakteristika motoru je nebe a dudy. S upravou mam najezdeno cca 7000km. Citovat
Kucis Vloženo 10. Listopad 2014 Vloženo 10. Listopad 2014 (editace) V porovnání nevím co je tomu výkonově nejblíž. Ale mezi nejběžnějšíma autama na silnici - oktávkama 2,0 tdi 103kW nebo 1,9 tdi 66-96kW se nemusím bát že bych byl brzda provozu. Ba naopak.. Až tak ? .... Už abych to chipnul - pořád nějak se nemůžu rozhodnou a dokopat se k tomu. A prahu mám 100km Kolega s 1.9 TDI se na mě vytahuje Editováno: 10. Listopad 2014, autor: Kucis Citovat
mx6 Vloženo 11. Listopad 2014 Vloženo 11. Listopad 2014 Je pravda co jsem napsal.. Ale! Musíš jet v autě sám, mít v nádrži jen málo benzínu, bezvětří a kolem 8 stupňů, vypnuté všechny spotřebiče, přefoukané kola, benzín Verva 100 a ještě pár maličkostí. Pak 1,9 TDI ujedeš. Teď vážně, ono to pojede ve finále stejně i jak 2,0 TDI 103 kW, Akorát já musím pořád držet otáčky. Jízda v obou bude úplně rozdílná, on se tak nezapotí s rumplováním šajtrpáky. Rapid bude mít výhodu ve sprintu a v zatáčkách, na delších úsecích, dálnice a kopce bude lepší -nebo příjemněší nafta. Co se týče dynamiky teda.. 1 Citovat
srnec111 Vloženo 16. Listopad 2014 Vloženo 16. Listopad 2014 A je tu někdo okolí PV-OL-PR-KM kdo tu dělá Chip tuning či dokázal přehrát sw z 63 na 77 kW a hlavně kolik by to stálo :-D Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.