Přejít na obsah

Rozvody Felicia 1.6


superflo

Doporučené příspěvky

:help:

Dobry den borci,

chcel by som sa Vas opytat ci mi neviete poradit ci potrebujem vymenit rozvodovy remen este pred tym ako by som znicil motor ak by sa mi pretrhol.

Rozvod + kladka boli menene na 76 000km. Teraz mam nalietane 123 000km a v mudrych knihach pisu kontrolu rozvodu na 30 000km a vymenu na kazdych 60 000km. Jedna sa mi o to ci mam rozvod vymenit az na tych 136 000km alebo ho mam uz vymenit radsej teraz aby sa mi nahodou niekde neroztrhol. Mesacne najazdim cca 1600km . Motor ide ako hodinky vykon je velmi dobry, zatial vsetko "facha".

Ak by som ho chcel vymenit v servise aby som mal na to zaruku co by to asi stalo??

Meni to niekto spolahlivo v Kosiciach a kolko by takato praca vysla u nejakeho sikovneho mechanika, ak by som remen+kladku+vodnu pumpu dodal.. co by stala iba praca??? :palec2:

Dakujem za pomoc s pozdravom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help:

Meni to niekto spolahlivo v Kosiciach a kolko by takato praca vysla u nejakeho sikovneho mechanika, ak by som remen+kladku+vodnu pumpu dodal.. co by stala iba praca??? :palec2:

Dakujem za pomoc s pozdravom

no rozvody + kladka vysly od SKF na cca 1500kč a praci mi borec v servisu (ale po pracovni dobe) sfoukl za 500kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím, neviem sa dopátrať k spolahlivej informácii o výmene rozvodov na 1.6. Už som počul v jednom servise 90 tis., v druhom mi chlapík chladnokrvne povedal 150tis, v predajni súčiastok 80 tis. a kamarát automechanik hovorí 60, ale nevie či aj na felicii. Tak si nejak neviem vybrať. Pomoc!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikoz je 1,3 kvalitni poctivy cesky motor a ne nemecka sracka tak tam ty rozvody vydrzi klidne na furt, ale vetsinou se meni po 100 tisicich, ovsem 200 tisic neni problem. On si ten rozvodak sam rekne o vymenu az to zacne rachotit. To je velka vyhoda. Prakticky se nemuze stat ze se rozvody pokali jako je tomu u 1,6 nebo HTP a podobnych parodii :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Čus,

prolezl jsem snad celý web, ale můj problém jsem zde nenašel :-(

Mám problém, že když nastartuji, tak motor vydává zvuk jako kdyby se tam něco přidřelo. Původně to vypadalo na ložiska alternátoru, a po výměně se to hodně uklidnilo. Jenže to pořád není ono a zvuk jde z levé strany motoru (když si stoupnu před auto a hledím na motor) a napadlo mě jedině, že by to mohlo být nějaké ložisko pod ozubeným kolem vačkové hřídele:-( ale nevím zda tam něco takového je aby to mohlo vydávat takový zvuk Proto prosím o radu:-) S přidáním plynu se zvuk zrychluje je tedy závislý na rychlosti

Jsou nově dělané: rozvody komplet ( pumpa, napínák,řemen)

Předem dík za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravim, chtěl bych zeptat, jak maj bejt správně nastavený rozvody, kladka od vačky má na sobě důlčik a ten by měl mířit na na klín umělýho krytu a zároveň řemenice by měla mířit na značku místem, kde je na zubu úkos ? pokuď je to jinak, tak pište... a dál by mě zajmalo, jak je k motoru připevněná pumpa... jestli nalisovaná, nebo šroubovaná... dík za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a dál by mě zajmalo, jak je k motoru připevněná pumpa... jestli nalisovaná, nebo šroubovaná... 

je našróbovaná na dvoch skrutkách....

 

 

kladka od vačky má na sobě důlčik a ten by měl mířit na na klín umělýho krytu a zároveň řemenice by měla mířit na značku místem, kde je na zubu úkos ? pokuď je to jinak, tak pište... 

presne ako píšeš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám právě kladku vačkovýho hřídele posunutou o 2 zuby, nevim jestli dopředu nebo do zadu a další problém je, že nevim jak dlouho, ale auto s tim normálně jede, jen jsem si toho všim až teď.. nevim teda, jestli je to opotřebenim, nebo jestli to nepřeskočilo, protože jsem měl menší karambol, ale stejně i po opravě to normálně jede

Editováno: , autor: hirsch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 5 let později...

Dobrý den. Za jízdy se mi rozpadlo ložisko na napinaku řemenu u altiku řemen se roztrhal a chciplo to a už to  nešlo nastartovat. Pak jsem zjistil že se zbytky řemenu dostaly pod klinak a přeskočil o 7 zubů. Nastavil jsem znovu rozvody a nic pořád jen točí. A teď nevím čtyři ze sedmi mechaniku mi řekli že se v motoru nic potkat nemůže že je tam dost místa. Tak to zkouším ještě tady. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Rozvody Felicia 1.6

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...